tegen mij?quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Heb jij geen werk ofzo ?
* Doopy-X- vind JaWi schattig omdat ie zo voor me opkomt als ik er niet benquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee?
Is mijn aantrekkingskracht dan zo groot dat je toch blijft komen?quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:02 schreef the_legend_killer het volgende:
omdat dit hele topic gaar is
Ik heb werk ja EN een sociaal leven dus het spijt me dat ik niet zoveel in het weekend reageer als jou (lees niet). Waarom vraag je je dat af, wil je wat afspreken ofzo overdag?quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja
ik kan hier mijn post opkrikkenquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:07 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Is mijn aantrekkingskracht dan zo groot dat je toch blijft komen?![]()
![]()
Een machtige mokummerquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:05 schreef Diovarus het volgende:
ja enorm.
Wies dat?
nee je hoort normaal nu op je werk te zitten.quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:09 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb werk ja EN een sociaal leven dus het spijt me dat ik niet zoveel in het weekend reageer als jou (lees niet). Waarom vraag je je dat af, wil je wat afspreken ofzo overdag?
Niet iedereen heeft een kantoorbaanquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
nee je hoort normaal nu op je werk te zitten.
Dat is even treurig als schattigquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik kan hier mijn post opkrikken
*kijkt om zich heen*quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
nee je hoort normaal nu op je werk te zitten.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat is even treurig als schattig![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:18 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
*kijkt om zich heen*
Ziet allemaal mannen zitten + 1 vrouw die zeker niet in zijn huiskamer horen....
![]()
Ow wacht! Ik zit op mijn werk![]()
![]()
Niet iedereen is bang voor zijn baas, dit heet gewoon pauzequote:Op maandag 11 oktober 2004 12:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
En jij zit hier stiekum te FOK!ken
laaaannngeee pauzequote:Op maandag 11 oktober 2004 12:21 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Niet iedereen is bang voor zijn baas, dit heet gewoon pauze
je bent niet 1 van de slimste he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |