mijn eigen favo-fok-userquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:34 schreef the_legend_killer het volgende:
ja
Je KAN het ook overdrijven, we moeten elkaar eerst wat beter leren kennen voordat we zo'n grote stap nemenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:27 schreef the_legend_killer het volgende:
als je zo'n fan van me bent he stem dan op me bij user van de maand
Ik heb een typhushekel aan carnaval en een zachte G bij mannen...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik kom uit Limburg en jij ?
Dat heten huizenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:27 schreef the_legend_killer het volgende:
ik zal het maar niet hebben over die verkrachte G uit het noorden en dat vieze landschap
Mokum de machtigstequote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:51 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
![]()
Alles goed?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:39 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mokum de machtigste.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:40 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]Mensen die mijn ondertitel van 2 jaar geleden nog weten zijn
![]()
Kan ik begrijpen als je niet tegen drank kanquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:25 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb een typhushekel aan carnaval .
Wat kom jij irriteren?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:10 schreef the_legend_killer het volgende:
nee
Ik volg de trent van laat reageren gewoonquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:08 schreef SuperwomanXXX het volgende:
Doopy...ik geef laat antwoord, maar hier gaat alles goed hoor! En hoe is het met je huisje? Staat er dat ook nog?![]()
![]()
![]()
![]()
Waar bemoei jij je mee?quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Heb jij geen werk ofzo ?
Waarom lever je alleen maar irritante bijdragen?quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:54 schreef the_legend_killer het volgende:
met het gesprek dat zie je toch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |