Dan laat maar mooi zittenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een catfight wordt, ik kan je niet zomaar als versche limbobeeb een nummer 1 geven...eerst zijn al die anderen aan de buurt, die hebben zolang moeten wachten en jij weet nog niet wat je mist![]()
Das niet leuk, anderen moeten uiteraard ook weten wat ik dervan vindquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:46 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
zeik me dan af op mijn mail
altijd de dingen positief inzien, je bent de 1e keus van de nieuwelingenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan laat maar mooi zitten.
2e keus![]()
.
ja tsssk.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:41 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Laten weten dat ik naar AWFS ga is net zo dom als laten weten dat ik elke dag wakken word, dat zijn van die inkoppertjes
Toch zie ik veel overeenkomstenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:54 schreef livEliveD het volgende:
Ik dacht dat dit een 'Jezus is eindelijk gearriveerd' topic was
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:42 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
mijn 1e nieuwe fan
![]()
Ik ben al maanden terug gearriveerdquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:54 schreef livEliveD het volgende:
Ik dacht dat dit een 'Jezus is eindelijk gearriveerd' topic was
Ja want Jezus is hier ( ik dus )quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Toch zie ik veel overeenkomsten
Dan hoor je tot de langzame groepquote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik haat jou nu al
DIEN, mijn fokmoppiequote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:52 schreef Nadientje het volgende:
de vrouwenverslinder![]()
![]()
voorlopig niet lieverdquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:59 schreef the_legend_killer het volgende:
wanneer ga je weer weg ?
stomme homoquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:47 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
voorlopig niet lieverd
waarom nou weer stomquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
stomme homo
nee! maar leuk dat je er weer bent, stel je even voor in het newbie-voorsteltopicquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:54 schreef Doopy-X- het volgende:
Schatje, missed me?
Hoiquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Is dit gare topic er nog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |