Waarom dan? Ben je bang dat je je versnellingspook onderweg verlies ofzo?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:37 schreef gloom het volgende:
Ik doe het ook altijd, lekker in het midden hangen met m'n petje op
Waarschijnlijk houden ze met 1 hand het carterdeksel vast omdat ie anders onder het rotte sjonie bakkie uitdonderd.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:39 schreef Huizerd het volgende:
[..]
Waarom dan? Ben je bang dat je je versnellingspook onderweg verlies ofzo?
inderdaad....en het lijkt ook nog es nergens op. Het zou veel cooler zijn als ze echt een snelle bak hebben waarvan je het niet kan zien.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:39 schreef Eev het volgende:
.... Of dat je het gevoel hebt dat ze de rugleuning eruit hebben gehaald en op de achterbank liggen.
Helemaal plat en dan nog net boven de dash uit kunnen kijken.
Not Cool
Dat is ook geen kijk...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:40 schreef RichardQuest het volgende:
Oudjes die tegen het stuur aan zitten met hun borst
hehehehequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:41 schreef Eev het volgende:
[..]
Waarschijnlijk houden ze met 1 hand het carterdeksel vast omdat ie anders onder het rotte sjonie bakkie uitdonderd.
Soms kun je werkelijk de angst in hun ogen aflezen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:43 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Dat is ook geen kijk...![]()
En ze zien ook nog geen fuck...levensgevaarlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:48 schreef Eev het volgende:
[..]
Soms kun je werkelijk de angst in hun ogen aflezen.
Met hun hoofd door het stuur om maar vooral niets van de tellertjes te missen...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:40 schreef RichardQuest het volgende:
Heheh ik heb geeneens een autoquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:39 schreef Huizerd het volgende:
[..]
Waarom dan? Ben je bang dat je je versnellingspook onderweg verlies ofzo?
Daar gebruik ik dit voor:quote:En als ze je dan niet gezien hebben omdat je voor hun uit een onmogelijk geziene hoek komt wordt je nog even getracteerd op een berg agressie.
Geen foto gemaakt ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:42 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
inderdaad....en het lijkt ook nog es nergens op. Het zou veel cooler zijn als ze echt een snelle bak hebben waarvan je het niet kan zien.
Ik zag zondag overigens zo'n opgefokt Golfje uit de sloot getakeld worden, ik lag helemaal in een deuk....Een maat van hem stond er met een ander opgefokt Golfje naar te kijken, dat was pas cool![]()
Meldtquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:40 schreef RichardQuest het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |