Niet. Daarom is verdedigen ook zo belangrijk. Naar mate je meer speelt verdwijnen de littekens wel iets.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:42 schreef Tranqualizer het volgende:
Weet iemand hoe je je littekens die je hebt opgelopen bij gevechten kunt laten verdwijnen
In je progress scherm (start). Daar zie je redelijk bovenaan een schuifmeter staan, links is evil, rechts is good. Let vooral in de game op de term alignment, dit heeft hier direct betrekking op (dus met hairstyles, tattoo's etc kan je dit iets beinvloeden)quote:oh en waar kun je eigenlijk zien of je good of evil bent
nee het is in het begin, ergens dat je die hele grote uitgevallen bij moet doden in de picknickplaatsquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 08:15 schreef DinoPK het volgende:
Gewoon bij equipment je clothing weer veranderen?
Die opa tovenaar staat mij trouwens helemaal niet bij, zitten er dan toch echt quests in die gebaseerd zijn op je keuze's?...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:41 schreef kepler het volgende:
kben zo blij dat ik hem niet ge-preorderd heb
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:44 schreef FullySedated het volgende:
ik heb gister een xbox gekocht speciaal voor dit spel
ok tnxquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:47 schreef DinoPK het volgende:
Die kom je gewoon vanzelf tegen in de heroes guild, en die zijn lichtjes beinvloedbaar door de keuze good of evil. De Bronzen quests krijg je meer door in de wereld zelf wat met mensen te praten enzo.
met die 3 voor 2 actie mee besteldquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:22 schreef gijsje79 het volgende:
Dan haal je hem toch ergens anders, of heb je al betaald?
Hier nog 1.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:51 schreef Tain het volgende:
Stomme flikkers bij de frs, nog steeds op In bestelling bij de leverancier, ik heb hem gewoon 5 weken vantevoren besteld en dan nog niet op tijd kunnen leveren
nopes, gcshop.nl, die leveren wel binnen een dag of 2 en ik moest de LE hebbenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:25 schreef gijsje79 het volgende:
En jullie hebben daar zeker ook Halo 2 besteld?
veel plezierquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:22 schreef gijsje79 het volgende:
Zo pret sigaret roken en weer verder met Fable.
Ja heb ik wel nodig zit op een Kut stuk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:24 schreef Tain het volgende:
[..]
veel plezier
maar dat zal wel lukken na een toeter
welk stukquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:30 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja heb ik wel nodig zit op een Kut stuk.
Daar kom ik wel uit.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:38 schreef Fliepke het volgende:
[..]
welk stuk
gebruik effe de spoilertags
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:44 schreef gijsje79 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |