gast wat kan jij zeiken zeg...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:41 schreef Bastard het volgende:
He lekker, mijn leven![]()
Ik de FRS gebeld.. hebben jullie Fable? Ja hoor, moet ik hem apart leggen? Ja hehe!! Op mijn naam.
Ik naar huis vanmiddag, bijna geen file, zat lekker mee allemaal, parkeer die auto dubbel, lekker dicht bij de FRS dus.
Spring eruit, ren die winkel in, zie Fable hoesjes op de toonbank, mijn hart slaat over.
Kneus komt aanlopen, doe mijn hongerige verhaal, krijg ik te horen dat ze alleen de DEMO binnen hebben gekregen............................dacht ff dat ik gek werd..............
Alleen de demo stotter ik nog na, alsof ik een klap van een moker heb gehad.
Ja, morgen komt het spel waarschijnlijk binnen, sorry.
Godverdegodver, mooie toko hier!! Maarr zegt die man, die demo mag je zo meenemen, en dan krijg je ook een XBOX rugtas meteen mee.
Nou mooi, geef dan maar, kom morgen wel terug
Stap in de auto .. rij naar huis, zie een gamezaak, stop de auto op de stoep, alarmlichten aan, ren naar binnen.. kijk zon Bart Smit medewerkerd aan.. FABLE!!! Nee hebben ze nog niet.
Godver, nu heb ik de bonus DVD van Fable met interviews.. een teaser
He lekker.
Whahahahahahahahahahaahhahaahahahhahahquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
gast wat kan jij zeiken zeg...
ik had het zelfde maar kwam er pas achter toen ik op me werk kwam...60 euro betaald voor die bonus dvd...tyfusteringK%#@#%@ zooi
maar jij kreeg tenminste een xbox tas voor de verspilde moeite![]()
Alleen voor die demo?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
gast wat kan jij zeiken zeg...
ik had het zelfde maar kwam er pas achter toen ik op me werk kwam...60 euro betaald voor die bonus dvd...tyfusteringK%#@#%@ zooi
maar jij kreeg tenminste een xbox tas voor de verspilde moeite![]()
ja ik mag morgen Gratis fable ophalen...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:08 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Alleen voor die demo?
Dan ben je goed genaaid.
Terug sturen dus.
Tipp-ex op je beeldschermquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Is er ook een manier om je littekens te laten verwijderen ?
Tecci was playing Fablequote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:34 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]Thor NL. is playing Fable.
[afbeelding]Anormius is playing Fable.
doodverwensingen enzoquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:51 schreef Rahl het volgende:
[..]
Tecci was playing Fable
Echt zo vet is ie
Straks weer.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:34 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]Thor NL. is playing Fable.
[afbeelding]Anormius is playing Fable.
ik heb een hanekamquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
doodverwensingen enzo
je moet gewoon een nieuwe titel kopenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:57 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik heb een hanekam
en iedereen die me chicken chaser noemt vermoord ik
Dat vreog ik ook alquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:42 schreef Tranqualizer het volgende:
Weet iemand hoe je je littekens die je hebt opgelopen bij gevechten kunt laten verdwijnen
heeeeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:08 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Lekker he![]()
Ben net terug van trainen en ga snel weer verder met fable. Komt die vrije vrijdag toch op een goed moment zegquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:16 schreef kepler het volgende:
fable
nu spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |