lelijke samsung tv heb jequote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:35 schreef Fliepke het volgende:
hier een plaatje van mijn hoofd![]()
[afbeelding]
Als er behoefte is aan meer plaatjes, roept u maar.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:35 schreef Fliepke het volgende:
[afbeelding]
14 uur,quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]Neem aan dat jij al lang speelt want DAAAMN wat ben jij evil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel gewoon al binnen hebbenquote:Omschrijving van de bestelling
Artikel Aantal Prijs Totaal Status
Fable
1 ¤ 59,99 ¤ 59,99 Wordt verwerkt
ik ghad eerst ook zoiets, alleen mijn hoorntjes waren kleinerquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:35 schreef Fliepke het volgende:
[afbeelding]
wat is je sterkste kant? will, stregth of skill?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:35 schreef Fliepke het volgende:
[afbeelding]
Will doe ik niet aan, en strength is misschien wel waar ik me nu het meest mee bezig hou, maar mijn skill is ook vrij hoogquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:13 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
wat is je sterkste kant? will, stregth of skill?
wil moet je zeker wel gaan ontwikkelen, ik weet niet hoe ver je bent in het spel, maar op het einde ga je dat zeker nodig hebben!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:46 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Will doe ik niet aan, en strength is misschien wel waar ik me nu het meest mee bezig hou, maar mijn skill is ook vrij hoog
ik niet, stfu warezaapquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:54 schreef capibar het volgende:
[..]
wil moet je zeker wel gaan ontwikkelen, ik weet niet hoe ver je bent in het spel, maar op het einde ga je dat zeker nodig hebben!
Lekker hequote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:53 schreef taart het volgende:
het gevoel dat hij al in de winkels ligt, en dat ik hem nog niet heb
Tis alleen jammer dat je geen echte bierbuik krijgtquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:43 schreef Chillmeister het volgende:
dronken worden is echt grappig
was het maar ook zo in het echte leven!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:48 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Tis alleen jammer dat je geen echte bierbuik krijgt
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:46 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb al aantal keer de neiging gehad om hem met mijn will power een grote firebal voor zijn kop te schieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |