nog 10x, behalve van mij want ik heb hem volgende week pasquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:30 schreef Chocobo het volgende:
Oh God hoe vaak gaan we hier zien en lezen dat iemand hem speelt
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:33 schreef Tain het volgende:
[..]
nog 10x, behalve van mij want ik heb hem volgende week pas
Ben toch met Star Ocean bezig nu, lijkt me stukje beter dan Fablequote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]Vreselijk om te lezen als iemand hem gamed.... gelukkig game ik morgen
Jij volgende week....
Ah,... de FRS aktie
![]()
KLOOOOTZAKquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:52 schreef SailingAce het volgende:
IK HEB M VANAVOND OOK!!!
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
KLOOOOTZAK![]()
Ik bstel gewoon niet meer.. dan maar meer geld, maar dan wel vandaag ophalen en gamenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
KLOOOOTZAK![]()
heb hem uitgespeeldquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
KLOOOOTZAK![]()
Daarom negeren we je ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:01 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
heb hem uitgespeeld
Vraag me es of dat boeit?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:01 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
heb hem uitgespeeld
Dus niet, er zit vrijwel geen verschil in spelen als goeie of slechte...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:13 schreef Chillmeister het volgende:
heb nu wel zin om de darkside te spelen, want ik denk dat dat heel anders wordt
klopt, maar dan kan dingen doen die ik niet deed toen ik 'goed' was om goed te blijven. stelen, moorden etc.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus niet, er zit vrijwel geen verschil in spelen als goeie of slechte...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door gijsje79 op 07-10-2004 17:13:06 ]
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:46 schreef gijsje79 het volgende:
Het is een klaar.
Gijsje aan de RPGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
=Hee,.. was jij er bij? Nou dan. Sodeflikker dan op!=
Inderdaadquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:49 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Gijsje aan de RPG![]()
normaal speel ik ook geen rpg, gaan het vechten is dus niet turnbased zoals bij vele RPGs, wat k super vindquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:58 schreef Mister_T het volgende:
Iedereen moet aan de RPG, ben er ook geen fan van maar dit
Het is meer adventure dan RPG vind ikquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:58 schreef Mister_T het volgende:
Iedereen moet aan de RPG, ben er ook geen fan van maar dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |