Mijn hoop is dat die vandaag bij Gcshop aankomt en dat we morgen kunnen gamenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:04 schreef Mister_T het volgende:
Iemand hem al in de winkels zien liggen? Mijn status staat overigens nog steeds op "wordt verwerkt" dus geen Fable voor mij vandaag
quote:In bestelling bij onze leveranciers
Ik hoop het ook, ben morgen namelijk vrijquote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn hoop is dat die vandaag bij Gcshop aankomt en dat we morgen kunnen gamen
Ik wens je succes en laat het ons effen weten.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:31 schreef kepler het volgende:
ik ga vandaag langs 2 FRS in de hoop dat tie er ligt
en dan kan ik pas vanavond laat spelen
neeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:40 schreef gijsje79 het volgende:
Ik ga hem halen.
Zie net dat dimension hem heeft.
Effen de hond uitlaten en scheuren naar de stad.
Kut Kutquote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:40 schreef gijsje79 het volgende:
Ik ga hem halen.
Zie net dat dimension hem heeft.
Effen de hond uitlaten en scheuren naar de stad.
wat vreemd. Hij mag pas vanaf morgen worden verkochtquote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:45 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Kut Kut![]()
Belde net naar ze op en ik zei kan ik hem halen.
Nee meneer hij mag pas vanaf morgen worden verkocht.
Effen verder zoeken of ze hem ook al ergens anders hebben.
Whahahhaaha... kijk dat gun ik je toch wel!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:45 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Kut Kut![]()
Belde net naar ze op en ik zei kan ik hem halen.
Nee meneer hij mag pas vanaf morgen worden verkocht.
Effen verder zoeken of ze hem ook al ergens anders hebben.
Ja anders konden ze gezeik krijgen met Microsoft.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:50 schreef kepler het volgende:
[..]
wat vreemd. Hij mag pas vanaf morgen worden verkocht
Godver.. nooit verwacht van bol eigenlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:51 schreef Mister_T het volgende:
YEAHHHH IK HEB HEM!!!!! BOL.COM
Status staat ook nog op "wordt verwerkt"quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:52 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Godver.. nooit verwacht van bol eigenlijk
cool, hopelijk is dat bij de FRS ook zo. Jammer dat ik mn review moet afmakenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:54 schreef Mister_T het volgende:
Zijn trouwens 2 hoesjes bij mij, 1 van de game en 1 van de DVD bonus
Je hebt Fable dude, wat doe je hier nog?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:04 schreef Mister_T het volgende:
Kippen schoppen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |