ja en dat is dus irritant ...als je wat fout doet kan je niet ff patsen van : krijg de tyfus bring it onquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Zeker op 3/4e.
En Gamedemon, je kan alleen in Bowerstone je wapens niet trekken want die zijn verboden in de stad. Verder overal wel. Dat heeft niks met aangevallen worden door guards te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de tags worden goed toegepast dat scheeltquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:10 schreef Chocobo het volgende:
Shit,... spoilersMij zie je hier tot na Fable niet meer !
Ik zie dat iedereen geniet van het spel.... goed teken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
de tags worden goed toegepast dat scheelt
Dat hou je niet meer tegen nee...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:10 schreef Chocobo het volgende:
Shit,... spoilersMij zie je hier tot na Fable niet meer !
En ik maar tegen je aanlullen op MSNquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:15 schreef Bastard het volgende:
Oh mijn god.. ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen meer.. kan zoveel dingen doen, was vanavcht gewoon verdwaald als het ware. Daar kon ik een quest doen, die kon ik helpen, dat kon ik onderzoeken, weer terug naar de guild om op te waarderen.. tis echt VET! om het zo maar eens te zeggen.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:16 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
En ik maar tegen je aanlullen op MSN
Je negeert me gewoonquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:18 schreef Bastard het volgende:
[..]Ik heb niks gezien.. 1 venstertje van gijsje79 stond te knipperen..
Gijs, ik heb niks gehad!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:20 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Je negeert me gewoon![]()
Kheb die hengel gekregen van een visserquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:33 schreef DinoPK het volgende:
Wie niet?
Die hengel en de schep is toch het eerste wat je koopt in bowerstone of ben ik nou zo gek?
kheb nog nix gekochtquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:33 schreef DinoPK het volgende:
Wie niet?
Die hengel en de schep is toch het eerste wat je koopt in bowerstone of ben ik nou zo gek?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:51 schreef Bastard het volgende:
Oh ja.. kom ik eindelijk in bowerstone aan.. flik daar wat, en ben meteen er uit gekicked.. zwaar op de vuist met guards
Dus ik loop nog wat rond in het bos, kijk ik later wel of ze me vergeten zijn
Schop wat kinderen en vrouwen in elkaar.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:57 schreef Gamedemon het volgende:
super irritant dat je good points krijgt bij iedere vijand die je dood...ik wil gvd evil worden maar dat word goed tegengehouden zo
maak wat gewone mensen kapotquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:57 schreef Gamedemon het volgende:
super irritant dat je good points krijgt bij iedere vijand die je dood...ik wil gvd evil worden maar dat word goed tegengehouden zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |