SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! Groentje
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:39 schreef kulandra het volgende:meldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:50 schreef the_legend_killer het volgende:
BTW kun je de Arena nog in ? als je eruit bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live: Anormius
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:06 schreef Mister_T het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.belangrijk voor het verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
las op andere fora dat het bedrag per persoon kan verschillen. weet alleen niet waaromquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
niet geholpenmaja
*heeft uitgespeelt*![]()
Ik heb net 50000 gestort en toen was ik toch 5 jaar jonger
Maar het uiterlijk was nog steeds grijs/wit haar en rimpelen![]()
![]()
Ow ja bij mijn stats waar de leeftijd enzo staat.
Is een balkje en dat is helemaal gevuld ( balkje gaat naar rechterkant ) Is dat de goeie kant ?![]()
Kheb m net uit de folie gehaald, uur naar gekeken eerst zo op een lege tafel.
Boekje is al schitterend.
Half negen....
The truth was in here.![]()
Ga nou gamen man!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:34 schreef Bastard het volgende:
Kheb m net uit de folie gehaald, uur naar gekeken eerst zo op een lege tafel.
Boekje is al schitterend.
Half negen....
![]()
Xbox Live: Anormius![]()
quote:
Anormius is playing Fable.
Black Hole NL is playing Fable.
pkwarts is playing Fable.
RockDarkangel is playing Fable.
Rodie83 is playing Fable.
Soos Nexium is playing Fable.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
beetje onzin dat je je wapens niet kan trekken als die gaurds je willen dodenRRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
ik kan de guards gewoon doden hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:06 schreef Gamedemon het volgende:
beetje onzin dat je je wapens niet kan trekken als die gaurds je willen doden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Btw, kan iemand me spoileren hoever je in het spel bent als je de Arena hebt gehad?Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:27 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Btw, kan iemand me spoileren hoever je in het spel bent als je de Arena hebt gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeker op 3/4e.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:27 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Btw, kan iemand me spoileren hoever je in het spel bent als je de Arena hebt gehad?
En Gamedemon, je kan alleen in Bowerstone je wapens niet trekken want die zijn verboden in de stad. Verder overal wel. Dat heeft niks met aangevallen worden door guards te maken![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: