quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:48 schreef Fliepke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:07 schreef SailingAce het volgende:
Ik hem nu echt![]()
Ben niet meer bereikbaar dit weekend vanaf vanavond
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:07 schreef SailingAce het volgende:
Ik hem nu echt![]()
Nog halve dag werken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:16 schreef Mister_T het volgende:
[..]
![]()
En nu gamen!
Terecht Gijsquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:07 schreef SailingAce het volgende:
Ik hem nu echt![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:26 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Nog halve dag werken.
volgens mij heeft je haarkleur te maken hoe goed of slecht je bent, ik was eerst heel slecht, toen kreeg ik grijs haar (en kaal in het middenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:20 schreef the_legend_killer het volgende:
is er een manier om je haarkleur te beinvloeden ?
Ik had eerst bruin haar.
Toen grijs![]()
En nu beetje blond
En ik vecht veel maar ik wordt niet echt gespierder !
Ik ren ook veel heeft dat er iets mee te maken ?
bij mij gaat mn hanekam steeds meer naar achteren, maar blijft gewoon zwartquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:54 schreef capibar het volgende:
[..]
volgens mij heeft je haarkleur te maken hoe goed of slecht je bent, ik was eerst heel slecht, toen kreeg ik grijs haar (en kaal in het midden)
dan zal het wel met leeftijd te maken hebben....quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:11 schreef Rahl het volgende:
[..]
bij mij gaat mn hanekam steeds meer naar achteren, maar blijft gewoon zwart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en die werd steeds doorzichtiger in het midden hoe eviller ik werd, en toen werd ik weer een beetje beter en toen werd het haar ook miden doorzichtig in het midden...
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:39 schreef capibar het volgende:
[..]
dan zal het wel met leeftijd te maken hebben....
maar ik had de rest van het spelk was 21 toen dat gebeurdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en die werd steeds doorzichtiger in het midden hoe eviller ik werd, en toen werd ik weer een beetje beter en toen werd het haar ook miden doorzichtig in het midden...![]()
dat kan ja, dat heeft verder niks met je leeftijd te maken...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:42 schreef Rahl het volgende:
[..]
k was 21 toen dat gebeurde
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:55 schreef the_legend_killer het volgende:
ik ben nu 44.
heb lange grijze haren met snor
En overal littekens op buik,rug en gezicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:04 schreef Chillmeister het volgende:
[..]dankeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet ik maar snel doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |