Hond.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:04 schreef gijsje79 het volgende:
Ik hoop dat ie snel uitkomt.
Ga ervan uit dat ik hem morgen en anders donderdag kan halen.
vanavond 7 a 8 uur FSW? en dan niet de nieuwe map maar mijn savegame?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:04 schreef gijsje79 het volgende:
Ik hoop dat ie snel uitkomt.
Ga ervan uit dat ik hem morgen en anders donderdag kan halen.
Ja is goed alleen me vriendin wil GTST kijken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
vanavond 7 a 8 uur FSW? en dan niet de nieuwe map maar mijn savegame?
Ik heb hem pas Vrijdag denk ikquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:13 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
[jaloursmaakmode] ik speel hem al een weekquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:18 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik heb hem pas Vrijdag denk ik![]()
Je gaat hem dus wel halen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:18 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik heb hem pas Vrijdag denk ik![]()
Ja doen we toch maar he.. tis wel fucking Fablequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Je gaat hem dus wel halen.![]()
Hahahahahahaaquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:36 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Wil er ook geen woord over horen van je!!!
Ik maak je gek.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:36 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja doen we toch maar he.. tis wel fucking Fable
Maar als Vrijdag release dag is.. dan zal ik hem niet eerder kunnen krijgen.
Wil er ook geen woord over horen van je!!!
Ja ken je dat?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hahahahahahaa
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik denk dat alle RPG diehards hiero van een koude kermis thuis zullen komen.....
Ik ben totaal geen RPG fan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik denk dat alle RPG diehards hiero van een koude kermis thuis zullen komen.....
Gelukkig is dit ook een action RPGquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Precies,... heel anders dan de meeste RPG's,... maar je hebt zoveel vormen. Tactical, turn-based, action/adventure etc etc.... mij spreekt Fable erg aan in ieder geval.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Gelukkig is dit ook een action RPG
dat is ook voor mij het gevalquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:52 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen RPG fan.
Dus ik hoop dat ik dit wel tof vind, denk het wel.
Wat ik zag aan filmpjes ziet dit er veel belovend uit, als dit voor mij niets is dan haal ik nooit meer een RPG.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |