abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23908045
een vrouw komt te overlijden en komt aan de hemelpoort.
petrus vraagt haar wat ze met haar leven heeft gedaan en komt tot de colclusie dat ze de hemel in mag.

hoort ze ineens een vreselijke gil "wat hoor ik daar" vraagt ze.
" och", zegt petrus " dat is een andere goede ziel die engel mag worden en ze krijgt haar 1ste vleugels, maar die moeten even door het schouderblad geboort worden."

weer wordt er ernorm gegild.
weer vraagt ze wat er gebeurt achter de hemelpoort en petrus verteld haar dat iemand een aureool krijgt aangemeten, en je raad het, deze moet geboord worden in het hoofd.

de vrouw is het helemaal zat en zegt
" de groeten,ik ga wel naar de hel"
" maar daar is het heel erg slecht , wie weet wordt je verkracht."
" het zij zo, daar hen in ieder geval een gat voor.!!!!"
De Puta Madre
pi_23908066
quote:
op woensdag 8 december 2004 16:18 schreef raiko het volgende:

wat zegt een dom blondje tegen een koe wanneer die 'boe' roept ?
- doe niet zo gek, ik heb je allang gezien.

die is echt werkelijk geniaal!
pi_23993925
twee domme blondjes komen mekaar tegen in de hemel.

blondje 1 : "hoe ben jij gestorven ?"
blondje 2 : "doodgevroren !"

blondje 1 : "amai, verschrikkelijk ! hoe voelt dat aan, doodvriezen ?"
blondje 2 : "beetje bij beetje gevoel verliezen, dan pijn in vingers en tenen, dan slaperig worden en tenslotte bewustzijn verliezen en doodgaan... en jij, hoe ben jij gestorven ?"

blondje 1 : "ik ? een hartaanval ! ik verdacht mijn man ervan dat hij mij bedroog.
op een dag kwam ik vroeger thuis. ik liep naar de slaapkamer waar hij op het bed lag tv te kijken. wantrouwig als ik was ging ik kijken beneden in de kelder, om te zien of er nergens een vrouw verstopt was, maar niks te zien.
dan liep ik terug naar boven, maar daar was ook niemand.
uiteindelijk wou ik tot op de zolder lopen, maar op de trap kreeg ik een hartaanval en viel ik morsdood..."

blondje 2 : "hoe stom zeg ! als g'in de diepvries had gekeken waren we alletwee nog in leven !"
De Puta Madre
pi_23995066
quote:
op maandag 29 november 2004 14:05 schreef kantoorslaaf het volgende:
de nieuwe pastoor !....
ik kwam niet meer bij gewoon
Batai!
pi_23996023
waarom vochten de joden niet terug tijdens wo ii?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Power perceived is power achieved.
pi_23996136
voor de rest, supergoeie moppen hier, ga zo door! bennietzoonmoppetapper;/
Batai!
pi_23997410
wie van de drie?

mijn naam is : gilles de la tourette.....

mijn naam is : gilles de la tourette.....

mijn naam is : godver, kut, kankerhoer tyfus sterf.......

De Puta Madre
pi_23997641
hahah
Batai!
pi_23998179
een man rijdt 160 op de snelweg en wordt aangehouden door een agent. de agent zegt: "meneer, ik hou u aan wegens te hard rijden. mag ik van u uw rijbewijs zien?" de man zegt: "ik heb geen rijbewijs agent." zegt de agent: "geen rijbewijs? heeft u dan wel papieren van deze auto?"
zegt de man: "nee, die heb ik niet want deze auto is niet van mij. ik heb hem gestolen, maar ik geloof dat ik wel wat zag toen ik mijn pistool in het handschoenenkastje legde." de agent, verbijsterd: "u bent bewapend met een pistool in een gestolen auto?"
zegt de man: "ja, die had ik nodig om mijn vrouw dood te schieten van wie ik deze auto heb gestolen.
haar lichaam ligt in de kofferbak. het wordt de agent nu te veel en hij roept assistentie in.

binnen de kortste keren is de automobilist omsingeld door een horde gewapende agenten. de hoofdagent loopt samen met een inspecteur, zijn chef, naar hem toe. de inspecteur vraagt naar zijn rijbewijs en de man haalt zijn rijbewijs uit zijn binnenzak. dan vraagt de inspecteur naar de autopapieren en de man laat ze ook zien en die zijn ook in orde. dan vraagt de inspecteur of hij in het handschoenenkastje mag kijken en ziet dat daar geen pistool in ligt. tenslotte vraagt hij of hij in de kofferbak mag kijken en ziet een lege kofferbak. dan zegt hij tegen de man: "ik heb van deze agent gehoord dat u gewapend met een pistool, zonder rijbewijs met een lijk in de kofferbak in een gestolen auto reed. hoe kan dit?" zegt de man: "ik durf te wedden dat die fantast u ook nog vertelde dat ik te hard reed..."

pi_23999862
vrouwen zijn nooit tevreden!

een groep jonge vrouwen komt aan op hun vakantiebestemming en gaat op zoek naar een hotel.
al snel vinden ze een hotel met vijf verdiepingen waarbij op een bordje staat: 'alleen voor vrouwen'.
ze besluiten naar binnen te gaan en de gastheer leidt hun verdieping per verdieping rond.

op de eerste verdieping aangekomen staat er op een bordje:
'hier zijn de mannen heel slecht in bed maar ze zijn heel lief, attent en gevoelig'.

de dames giechelen wat en gaan zonder lang twijfelen naar de tweede verdieping.

op de tweede verdieping aangekomen staat er op een bordje:
'hier zijn de mannen hl goed in bed maar meestal behandelen ze de vrouwen slecht'.

de dames vinden dit onaanvaardbaar en gaan nog een verdieping hoger.

op de derde verdieping aangekomen staat er op een bordje:
'hier zijn de mannen excellente minnaars en gevoelig voor de wensen en verlangens van de vrouwen'. dat lijkt ideaal voor de dames maar er zijn nog
twee verdiepingen en ze gaan verder omhoog.

op de vierde verdieping aangekomen staat er op een bordje echt een verrassing:
'hier hebben de mannen het lijf van adonis, zijn gevoelig en attent voor hun partner, experts in het liefkozen, vrijgezel, hebben geld te over en zijn bereid om te trouwen'.

de dames zijn uitzinnig en klaar om te blijven, maar gentrigeerd door het feit dat er ng n verdieping is, gaan ze naar de vijfde.

aangekomen op de vijfde verdieping zien ze vervolgens op het bordje staan:
'hier zijn geen mannen!! deze verdieping is enkel en alleen gebouwd om aan te tonen dat het onmogelijk is om een vrouw tevreden te stellen en dat ze altijd
mr wil... !!'.
De Puta Madre
  woensdag 15 december 2004 @ 22:16:31 #71
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_23999897
wat is het tegenovergestelde van een lucifer?

een lucidichtbij !!!!!!!!!!!!!

haaaaaaaaaaaaaaaaa hahahahaha haaaaaaaaaaa haaaaaaaa
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_24000131
nederland duitsland...?

een nederlander, een duitser, een dame met een kort rokje en een mooie boezem en een non zitten in een treincoupe. op een gegeven moment rijdt de trein een tunnel in, het licht werkt niet dus het is pikkedonker.

opeens klinkt er een harde klap en als de trein de tunnel weer uitkomt zit de duitser pijnlijk in z'n gezicht te wrijven. "net goed", denkt de non, "die duitser heeft natuurlijk geprobeerd die meid te pakken en die wilde dat niet en heeft hem geslagen!"

"net goed", denkt de mooie meid, "die duitser heeft natuurlijk mij willen pakken in het donker, heeft per ongeluk die non gepakt, die wilde dat niet en heeft hem geslagen!"

"scheisse", denkt die duitser, "die nederlander heeft natuurlijk geprobeerd die mooie meid te pakken, heeft per ongeluk die non gepakt, die wilde dat niet en heeft hem geprobeerd te slaan. die nederlander realiseerde zich dat en heeft gebukt, waardoor ik de klap heb gekregen!"

en de nederlander denkt: "in de volgende tunnel sla ik die duitser
gewoon weer op z'n smoel...!"

De Puta Madre
pi_24000229
de politie is je beste vriend (in)

een mooie jonge vrouw rijdt op een scooter door de stad.
op een gegeven ogenblik wordt ze aangehouden door een politieagent.

"mevrouw, u draagt geen helm. daar krijgt u een bekeuring voor, maar omdat ik de beroerdste niet ben mag u proberen een raadseltje op te lossen.weet u het juiste antwoord dan vergeet ik de bekeuring. dat is natuurlijk niet verkeerd.

dus de agent vraagt haar: "wat heeft 4 wielen en een stuur?".
"nou", zegt de vrouw, "dat is niet zo moeilijk, ik denk een auto!".
"fout!", zegt de agent, "je had iets specifieker moeten zijn, is het en opel, een volkswagen,
een ford?" daar werd de vrouw aardig pissig van natuurlijk, maar de agent is in een goeie bui en geeft haar nog een raadseltje als herkansing.

"wat heeft 2 wielen en een stuur?" "dan zal dat wel een motor zijn", zegt de vrouw.
"jammerrr, weer niet goed", zegt de agent,"je bent weer niet specifiek genoeg, dat kan nog steeds van alles zijn, een kawasaki, een suzuki, een honda..." de agent begint de bon van 35 euro uit te schrijven met een venijnig lachje om z'n mond.

dan zegt de vrouw: "meneer de agent, nu heb ik ook nog een raadseltje voor u".
"kom maar op!", zegt de agent. "het is schaars gekleed en vraagt geld voor sex".
de agent hoeft niet lang na te denken en geeft als antwoord:
"da's een hoer".

"sorry", zegt de vrouw ,"maar da's niet specifiek genoeg! is het je vrouw, je dochter of je moeder?"

De Puta Madre
pi_24000375
kistje!

in het begin van hun huwelijk verstopte een vrouw een kistje onder het echtelijk bed. ze vroeg aan haar man haar te beloven om nooit van zijn leven in het kistje te kijken". jarenlang hield de man zich aan zijn belofte om niet in het kistje te kijken. echter na zo'n 40 jaar werd hem te machtig en hij opende het kistje. in het kistje bevonden zich 3 lege bierflesjes en 12.035,-- euro in munten en briefjes. vol verwondering over wat hij in het kistje aantrof, verstopte hij het weer snel onder het bed. 's avonds tijdens een diner in een romantisch restaurant, biechtte hij alles aan zijn vrouw op. "40 jaar lang heb ik mijn belofte aan jou gehouden. maar vandaag kon ik het niet langer meer houden, ik heb het kistje geopend en de inhoud gezien. nu moet je me toch eens zeggen wat die inhoud betekend en waarom mocht ik
dit kistje nooit openen!" de vrouw antwoordde "iedere keer dat ik je bedrogen heb, heb ik daarna een flesje bier gedronken. en stopte het lege flesje in het kistje. de man zweeg verbaasd en dacht bij zich zelf : "in al die 40 jaren ben ik zeer vaak op zakenreis geweest. dus zijn die 3 keer niet zoveel, dat kan ik haar dus vergeven." maar enige dagen later herinnerde hij zich dat er ook nog 12.035,- euro in het kistje zat. dus vroeg hij aan zijn vrouw : "dat van die 3 bierflesjes is me nu duidelijk, maar ik vergat nog dat er 12.035,-- euro in het kistje zat. wat heeft dat geld dan te betekenen?" zijn vrouw antwoordde: "ieder keer als het kistje vol zat met lege flesjes, heb ik ze ingewisseld en het statiegeld in het kistje gedaan!"

De Puta Madre
pi_24000492
pi_24000641
waarom noemt men orkanen altijd naar vrouwen ?
als ze "komen" zijn ze altijd nat en wild en als ze "gaan" ben je je auto en je huis kwijt!
De Puta Madre
pi_24000816
blondjesmop

een blinde man gaat een vrouwenbar binnen. hij loopt naar de bar en bestelt iets te drinken. nadat hij een tijdje heeft gezeten, roept hij naar de persoon aan de tap "h, wil jij een blondjesmop horen?"

de hele bar wordt in een klap muisstil. met een diepe, dreigende stem zegt de vrouw naast hem "voor u die mop vertelt, meneer, moet u vijf dingen weten:

een: de persoon achter de tap is een blonde vrouw.
twee: de uitsmijter is een blonde vrouw.
drie: ik ben een 1,90m grote, 100 kilo zware blonde vrouw met een zwarte band in
karate.
vier: de vrouw die naast me zit, is een blonde vrouw en is een professioneel
gewichthefster.
vijf: de vrouw aan jouw andere kant is een blonde vrouw en doet aan worstelen.

ik raad u aan om er eens goed over na te denken, meneer. wilt u die mop nog steeds vertellen?"

de blinde man denkt enkele seconden na, schudt zijn hoofd en zegt:
"nee, niet als ik 'm vijf keer moet gaan uitleggen."

De Puta Madre
pi_24008638
jan krijgt een opdracht van het bureau van leeuwen wat spijkers maakt.
de opdracht is om een flyer te maken met een pakkende reclame tekst.

een week later komt hij bij van leeuwen terug en laat de flyer zien.
jezus aan t kruis staat erop afgebeeld met eronder de tekst: "met spijkers van van leeuwen hangt hij hier al eeuwen"
de eigenaar van van leeuwen vind dit niet kunnen en vraagt jan om een nieuwe te verzinnen.

weer een week later komt ie terug met een nieuwe flyer.
op deze staat een leeg kruis afgebeeld met de tekst: als dit met spijkers van van leeuwen was gebeurd was ik er nou nie afgepleurd.
Hoe wil je je eitje morgen???
Gebakken, gekookt of bevrucht???
pi_24009134
geniaal topic!
pi_24009399
drie vriendinnen zitten te kletsen.

"zeg, weet je, als ik mijn peter pijp, heeft hij altijd koude ballen." "dat is grappig", zegt de tweede, "als ik dat bij mijn dirk doe, is dat ook zo." "en jij", vragen ze aan de derde, "heeft jou jeremy dat ook als je hem pijpt?"

"euh, weet je dat ik dat nooit gedurft heb." "oh jee meisje toch, jij bent niet goed wijs zeker? als je dat niet doet, gaat hij het misschien wel bij een ander zoeken en dan enz enz..."

zo gezegd zo gedaan, 's avonds verwent ze haar jeremy eens goed door hem te pijpen. de volgende dag komt ze aan met een blauw oog.

"ja", zegt ze, "ben ik hem aan het pijpen en in ene keer wordt hij kwaad en geeft hij me een knal op me oog." "die is zeker gek geworden, waarom doet die nou zoiets?" "ja weet ik het, ik zei hem nog, hey das gaaf, jouw ballen zijn warm wanneer ik je pijp, en die van peter en dirk niet."

[ Bericht 99% gewijzigd door computerkiller op 16-12-2004 13:06:50 ]
Rammstein Nummer Eins!
Requiem le chevalier vampire
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')