quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:15 schreef Tiemie het volgende:
Als je zo'n aldi-laptop hebt verbrand je je lul..
Het is al een klein stijfje hequote:Op maandag 4 oktober 2004 23:17 schreef stinkie het volgende:
Dus dat slappe lulletje van jou krijgt die laptop niet eens omhoog?
quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:17 schreef stinkie het volgende:
quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:17 schreef stinkie het volgende:
Vervelend mên, ik wou dat ik gewoon een vagina hadquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:22 schreef Dirkh het volgende:
Je ligt dus alleen in bed, met een laptop op schoot naar iets te kijken waar je een hard plassertje van krijgt.
Ik begrijp wat je dwars zit.
hè lul, je vergeet t slotje!quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:22 schreef Dirkh het volgende:
Je ligt dus alleen in bed, met een laptop op schoot naar iets te kijken waar je een hard plassertje van krijgt.
Kerel, ik heb een elcheapo laptop, zo zwaar als een krat bier en nee... daar kan mijn plassertje niet tegenop. Het voelt nu steeds lekkerder trouwensquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:17 schreef stinkie het volgende:
Ja, dat ben ik echt vergeten.quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hè lul, je vergeet t slotje!
Dirkh is niet zo'n jankzak die meteen alles sluit, dat heb ik al wel gemerkt. Hij laat mij eerst even uitrazen en straks komt dat slotje vanzelf.quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hè lul, je vergeet t slotje!
Laten we een ding even duidelijk maken, ik ben wel een jankzak.quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:26 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dirkh is niet zo'n jankzak die meteen alles sluit, dat heb ik al wel gemerkt. Hij laat mij eerst even uitrazen en straks komt dat slotje vanzelf.
Lul niet vent. Jij ligt alleen in bed met iets waarvan heel je plassertje het niet meer doet. Laat staan hard wordenquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:22 schreef Dirkh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |