abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22464352
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 11:48 schreef P0RN0STAR het volgende:

[..]

Dit waardeer ik in hem, maar ik vraag mij af of hij inziet dat de mensen die hij nu “tot last is” echt NERGENS voor terugdeinzen.
Zie je.... het is NOOOIT goed.

Als de belastingkantoor niet meer naar de woonwagenkampen of Hells Angels gaat omdat ze bedreigd worden dan zit men te klagen.
Als Peter WEL doorgaat ondanks de grote risico (wat iedereen weet) dan is het OOK niet goed.

...
  donderdag 7 oktober 2004 @ 13:04:09 #52
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_22464414
Vraag me af wie er rustiger slaapt als hij naar God geholpen word.
Justitie of onderwereld (of is dat hetzelfde)
Klaar?
Ik niet!
pi_22465886
We gaan even kijken naar een reconstructie....
Nessuno attaca noi senza essere punito
pi_22498211
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 13:00 schreef Choller het volgende:

[..]

Zie je.... het is NOOOIT goed.

Als de belastingkantoor niet meer naar de woonwagenkampen of Hells Angels gaat omdat ze bedreigd worden dan zit men te klagen.
Als Peter WEL doorgaat ondanks de grote risico (wat iedereen weet) dan is het OOK niet goed.

Man je weet niet eens waar we het over hebben. Ga in de zandbak spelen..
underground forever baby
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 23:32:50 #55
92803 Bela
homo ludens
pi_22501954
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 11:24 schreef SCH het volgende:
Leuke topictitel
Kan ik me hier inschrijven
Ja
Zet hier je naam, toenaam, adres, telefoonnummer en e-mailadres maar vast neer
De helden van de opiniepeiling worden de schlemielen van de dagelijkse bestuurlijke verantwoordelijkheid.
Ook al geanalyseerd door het computersysteem van Team Support Systems, in samenwerking met de Rijksuniversiteit Groningen?
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 00:10:07 #56
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_22503023
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 23:32 schreef Bela het volgende:

[..]

Ja
Zet hier je naam, toenaam, adres, telefoonnummer en e-mailadres maar vast neer
Ik denk, laat ik zijn gegevens eens intikken bij de telefoongids. Wat denk je? De eerste hit klopt meteen, die SCH toch!

Het mooie is echter dat ik met de klik van een muis een kaartje ,een bloemetje , en een kadootje bij de lieverd kan laten bezorgen.

Tijdens het schrijven van dit bericht bedenk ik eens dat dit wel eens geinterpreteerd zou kunnen worden als een bedreiging oid, maar dat is zeker niet zo. Ik heb met opzet de links van de gifs zo gemaakt dat niemand direct kan kijken waarnaar ik link. Ik hoop en verwacht dat je het kan opvatten zoals het bedoeld is, een geintje op de vrijdagavond. Als je er aanstoot aan neemt, wil ik het best verwijderen, lieverd.

Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 22:54:10 #57
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_22585680
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 22:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Valt me nog mee dat er niet eerder zoiets is gebeurd. Kan je op wachten als je je in dat wereldje begeeft.
Ja, vrienden heeft hij niet gemaakt in die wereld.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')