Het was een van de beste afleveringen van dit seizoen. Hilly Billy was erg op dreef en Iris heeft een lekkere Knackarsch.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:30 schreef Lemijn het volgende:
grr, video niet geprogrammeerd![]()
dus het was spannend? ja? morgen alsnog kijken?
[me=]Bet meldt zich (was al druk aan 't typen)[/me]quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:31 schreef Svensational het volgende:
Onze twee negativo's vonden het denk ik ook een steengoede aflevering en durven daarom nu niet te komen omdat ze dan door dan mand vallen
En mijn vermoedens zijn bevestigdquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
* Bet meldt zich. Was al druk aan 't typen
hehe, ff dimmen hequote:Tot slot: ik moet er persoonlijk niet aan denken om Joyce, Renée en Ellen met stappen tegen te komen...
Ga ik me toch ernstig afvragen of ik niet in een bejaardensoos ben terecht gekomen...![]()
betekent alleen maar dat je zelf ook dondersgoed doorhad dat 't 'n baggeraflevering was...quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:38 schreef Svensational het volgende:
En mijn vermoedens zijn bevestigd
maar ik zit ook pas in de vijfde....quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
VerliefT is ze nooit. Dit soort fouten mag je in groep 4 met een bezopen kop zelfs nog niet meer maken!
-- Zo! Die sneer heb je verdiend, omdat je zo naar over mijn Iris doet!
Maar wij verschillen nogal van mening over wat een goede aflevering is. Jouw lat ligt blijkbaar een stuk hoger dan die van mijquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
betekent alleen maar dat je zelf ook dondersgoed doorhad dat 't 'n baggeraflevering was...
want als ik 't een goeie uitzending vind zeg ik 't óók... (al komt dat in verhouding minder voor)![]()
Haha, was maar een grapje hoorquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:41 schreef babette21 het volgende:
Ik heb echt helemaal niks tegen Ellen... en ook niet tegen Joyce...
maar 't klinkt gewoon erg onwerkelijk als ze met z'n allen los gaan in de Galaxy,
zeker omdat Joyce daar vorige week nog met Marnix zat en tot de conclusie kwam dat ze liever naar een jazz-avondje ging...
punt.
Hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat je het beoordelen aan een man moet overlaten!? Mens, ga koken!quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:40 schreef babette21 het volgende:
betekent alleen maar dat je zelf ook dondersgoed doorhad dat 't 'n baggeraflevering was...
want als ik 't een goeie uitzending vind zeg ik 't óók... (al komt dat in verhouding minder voor)![]()
ja dat kan ik niet ontkennen, de lat ligt bij mij altijd (te) hoog;quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:42 schreef Svensational het volgende:
Maar wij verschillen nogal van mening over wat een goede aflevering is. Jouw lat ligt blijkbaar een stuk hoger dan die van mij
Geloof me, dat wil je écht niet....quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Mens, ga koken!
Joyce is gewoon een vieze onooglijke ouwe knar geworden. Toen ze samen met Duuk lag te poppen moest ik zowat kotsen van de haren die uit haar neus en andere lichaamsdelen groeien en van het feit dat iemand het lekker vindt dat zo'n ouwe rimpelpoes tegen 'm aan ligt.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:41 schreef babette21 het volgende:
Ik heb echt helemaal niks tegen Ellen... en ook niet tegen Joyce...
maar 't klinkt gewoon erg onwerkelijk als ze met z'n allen los gaan in de Galaxy,
zeker omdat Joyce daar vorige week nog met Marnix zat en tot de conclusie kwam dat ze liever naar een jazz-avondje ging...
punt.
Haha, ja dat gesniffel had ik ook opgemerkt idd. Of had Bettina een nieuw luchtjequote:Op maandag 4 oktober 2004 22:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
Geloof me, dat wil je écht niet....
maar om on-topic te blijven:
ten tijde van de huidige opname heerste er volgens mij een verkoudheidsvirusje op de set...
Ilyas had snot onder z'n neus en Bram stond heel onsmakelijk z'n neus op te halen...!!
quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:52 schreef babette21 het volgende:
jaja.... ik zal er wel weer geen verstand van hebben, maar zelfs ik zie dat die Iris het lichaam van 'n kerel heeft.... dus 't is maar waar je voor gaat natuurlijk...
Laat jij jouw lichaam maar eens zien!quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:52 schreef babette21 het volgende:
jaja.... ik zal er wel weer geen verstand van hebben, maar zelfs ik zie dat die Iris het lichaam van 'n kerel heeft.... dus 't is maar waar je voor gaat natuurlijk...
Nee, hij heeft ze uit jouw kleerkast tussen de zondagse kledij weggejat. Zondag a.s. moet je weer gewoon in jouw werkoverall lopen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:54 schreef babette21 het volgende:
ohja 't is ook al door anderen gezegd maar ik kan 't niet laten:
het is helemaal niet zeker dat Hillard dat gastje heeft vermoord...
zo'n scene zouden ze ons toch niet onthouden?!
Oké, het zou wel kunnen natuurlijk, maar volgens mij heeft ie die kleren gewoon gekocht...
(op de Albert Cuyp?!?!??!)
Wat heb jij dan?quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, hij heeft ze uit jouw kleerkast tussen de zondagse kledij weggejat. Zondag a.s. moet je weer gewoon in jouw werkoverall lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |