Nee jullie lampen zijn lekker realistisch door te denken dat de titel na 7 wedstrijden al voor jullie is.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:03 schreef encore04 het volgende:
[..]
Jij gelooft er al niet meer in? Dan ben je een van de weinige realistische Ajacieden hier
Nee, ik geloof er zeker niet in....ik zie ons ook niet op enige manier vooruit gaan dit seizoen, denk dat het alleen maar slechter wordt.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:03 schreef encore04 het volgende:
[..]
Jij gelooft er al niet meer in? Dan ben je een van de weinige realistische Ajacieden hier
Klopt, maar nu hebben ze veel meer concurrentie dan vorig jaar.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:38 schreef Doc het volgende:
[..]
Omdat ze vorig jaar ook bagger speelde en kampioen werden.
Dat zou kunnen, maar dan is Feyenoord er nog.quote:Omdat PSV wellicht langer Europees blijft spelen.
Dat is zo, maar die halen wel hun puntjes binnen.quote:Omdat F'noord ook wisselvallig speelt.
Dat zei ik zelf ook al, dat zou de enige redding van Ajax zijn.quote:Omdat Ajax in de winterstop gaat shoppen.
Zou ook kunnen. Maar na het vertrek van Kezman en Robben dacht ook iedereen dat PSV kansloos was. Het kampioenschap hangt niet alleen van van Bommel af.quote:Omdat Van Bommel altijd ook nog in de winstertop kan vertrekken.
Maar dan moet je wel winnen, en ik denk dat Ajax deze seizoenshelft nog wel wat punten gaat laten liggen, waar PSV en Feyenoord ze net wel pakt.quote:Omdat de achterstand in punten zeker te overbruggen valt.
Ajax gaat er natuurlijk wel op voorruit, zeker na de winterstop (Als Koeman tenminste de aankopen aan v. Gaal over laatquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:42 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nee, ik geloof er zeker niet in....ik zie ons ook niet op enige manier vooruit gaan dit seizoen, denk dat het alleen maar slechter wordt.
Nee hoor, we moeten eerst Feyenoord nog even afschuddenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee jullie lampen zijn lekker realistisch door te denken dat de titel na 7 wedstrijden al voor jullie is.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:56 schreef encore04 het volgende:
Wilen overigens alle Studio Sport-mensjes die alleen de samenvattingen zien encore04, zich hier even buiten houden?![]()
Waarom zou ik? Ik zie zowel wedstrijden van PSV. En ook van Ajax en Feyenoord, maar dan op Canal+.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Maar daar gaat het niet alleen om... PSV en Feyenoord zijn gewoon stabieler en sterker. Nu is het nog 1 punt, maar in december zijn dat er denk ik wel een stuk meer.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:41 schreef F1Bas het volgende:
Ja en feyenoord heeft na evenveel wedstrijden, wel 1 heel punt voorsprong, wat een verschil zeg.
Misschien zou je eens een stadion van binnen moeten bezoeken.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:31 schreef encore04 het volgende:
Waarom zou ik? Ik zie zowel wedstrijden van PSV. En ook van Ajax en Feyenoord, maar dan op Canal+.
Right. Laat de emoties vooral de boventoon voeren.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:51 schreef The_Hives het volgende:
De rest van de zaken die gebeurd zijn, vergeten ze ook even. Dat vinden ze een werkgever/werknemer conflict. Deels is dit zo, maar als ik een half jaar niet bij mijn baas kom, heb ik geen poot om op te staan.
bedoel je bij mijquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:00 schreef Bayer het volgende:
[..]
Right. Laat de emoties vooral de boventoon voeren.
"En naai je club,
En naai je club,
En naai je club maar in z'n reet"
Mja een beetje.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:02 schreef The_Hives het volgende:
bedoel je bij mij
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:57 schreef encore04 het volgende:
[..]
Nee hoor, we moeten eerst Feyenoord nog even afschudden
Puur zakelijk gezien geef ik je gelijk. Dan zou ik natuurlijk Trabelsi ook weer in de basis willen hebben. Maar inderdaad op dat punt telt voor mij de emotie hoger. Niet dat ik daarmee wil zeggen dat ik er meer bij betrokken ben dan jij ofzo hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:04 schreef Bayer het volgende:
[..]
Mja een beetje.
Wat heeft het nou voor zin voor ons aller Ajax om Trabelsi te laten verpieteren op de bank voor ¤ 750.000,-- per jaar? Buiten de sportieve lift kan het ook nog wat opbrengen.
Ik begrijp de emotie wel maar denk een beetje zakelijk in dit soort dingen.
nee inderdaad nietquote:(En nee, jij bent er niet op uit om je club te naaien, sorry.)
Zonde van het geld.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:24 schreef The_Hives het volgende:
Maar inderdaad op dat punt telt voor mij de emotie hoger.
Ik achteraf ook, vandaar sorry.quote:Maar dat naaien vond ik wat overdreven.
Misschien moet jij dat eens doen. Dan wist je dat PSV meestal op een andere dag speelt dan Ajax en Feyenoordquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien zou je eens een stadion van binnen moeten bezoeken.
Nog effe....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:24 schreef The_Hives het volgende:
Kijk iedereen die het onbegrijpelijk vind dat ik Trabelsi niet meer in Ajax 1 wil hebben, moet het natuurlijk zelf weten
Niet veel meer dan vorig jaarquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:53 schreef encore04 het volgende:
Klopt, maar nu hebben ze veel meer concurrentie dan vorig jaar.
F'noord speelt ook nog steeds Europees en dat staat slecht 1 luttel puntje voor, met nog 27 wedstrijden te gaan...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:53 schreef encore04 het volgende:
Dat zou kunnen, maar dan is Feyenoord er nog.
Dat is zo, maar die halen wel hun puntjes binnen.
Datgaat ook gebeuren.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:53 schreef encore04 het volgende:
Dat zei ik zelf ook al, dat zou de enige redding van Ajax zijn.
PSV presteert ook boven verwachting. Goed mogelijk dat het later weer tegen zit. Weet jij veel ...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:53 schreef encore04 het volgende:
Zou ook kunnen. Maar na het vertrek van Kezman en Robben dacht ook iedereen dat PSV kansloos was. Het kampioenschap hangt niet alleen van van Bommel af.
En waarom denk je dat? Heb je een glazen bol waarin staat dat VDV uit vorm blijft, Sneijder niet in te passen blijft, Babel niet de verrassing wordt?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:53 schreef encore04 het volgende:
Maar dan moet je wel winnen, en ik denk dat Ajax deze seizoenshelft nog wel wat punten gaat laten liggen, waar PSV en Feyenoord ze net wel pakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |