abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 oktober 2004 @ 11:33:12 #176
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_22462751
Nee, hij zal een keer een normale bal aangespeeld krijgen.. Lange ballen als hij tussen gasten van 2 meter staat, dat gaat werken. Ajax moet werken aan de opbouw, aan het creeren van uitgespeelde kansen, dan komt het met de afronding ook wel goed. Ik kan mij de frustratie van Sonck wel goed voorstellen als je in een hele wedstrijd geen normale bal krijgt. Ananas heeft zich allang berust in het feit dat ie er niks in schiet, vandaar dat hij zich niet druk maakt.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_22462783
de 'normale' ballen die hij wel krijgt daar doet hij ook nauwelijks iets goeds mee.
  donderdag 7 oktober 2004 @ 11:35:17 #178
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_22462786
Ook in de "simpele" wedstrijden als Ajax volledig domineert en er dus normale aanvallen/voorzetten gegeven worden schiet hij er niets in. Daar is hij niet de enige in hoor, dat zeg ik niet, maar het bijkomende feit dat het "nooit zijn schuld is" maakt het nog ff erger.

De topscorer van belgie zou er toch tegen kleine clubs wel een aantal moeten maken hoor.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 7 oktober 2004 @ 11:35:50 #179
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_22462797
hoi heatwave
pi_22462803
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 11:33 schreef Cheiron het volgende:
Nee, hij zal een keer een normale bal aangespeeld krijgen.. Lange ballen als hij tussen gasten van 2 meter staat, dat gaat werken. Ajax moet werken aan de opbouw, aan het creeren van uitgespeelde kansen, dan komt het met de afronding ook wel goed. Ik kan mij de frustratie van Sonck wel goed voorstellen als je in een hele wedstrijd geen normale bal krijgt. Ananas heeft zich allang berust in het feit dat ie er niks in schiet, vandaar dat hij zich niet druk maakt.
Hij scoorde tegen Roda toch echt de winnende. .
-
  donderdag 7 oktober 2004 @ 11:36:57 #181
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_22462818
Daar heb je ook helemaal gelijk in. Maar je moet toegeven dat ook in de normale / makkelijke wedstrijden er ERG weinig goede ballen komen. Doelpunten tegen Den Bosch waren er volgens mij 3 uit dode spelmomenten..

Ik vind het gewoon zonde dat Sonck niet tot zijn recht komt, want ik geloof er heilig in dat hij het wel in zich heeft.
  donderdag 7 oktober 2004 @ 11:39:04 #182
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_22462861
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 11:36 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hij scoorde tegen Roda toch echt de winnende. .
Oh Daggla.. wat doe je me aan..

Ik ben gewoon niet gecharmeerd van een voetballende Anasta.. uhm.. Ananas. Aardige kerel en al, maar hij heeft het gewoon niet (imo).
  donderdag 7 oktober 2004 @ 11:40:03 #183
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_22462878
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 11:35 schreef Doopy-X- het volgende:
hoi heatwave
Hoi Doop !

Ach, al met al zal hij in een goed lopend team wel meer scoren ja, maar daar hebben we nu niets aan, Ajax zal het dit jaar meer dan ooit van werklust moeten hebben (iieeeeuuuwww). Dus moet ie zijn mouwen opstropen, bikkelen en niet de hele tijd denken dat het team in dienst van hem speelt.
Get woke, go broke!
pi_22462897
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 11:39 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Oh Daggla.. wat doe je me aan..

Ik ben gewoon niet gecharmeerd van een voetballende Anasta.. uhm.. Ananas. Aardige kerel en al, maar hij heeft het gewoon niet (imo).
Nee, hij komt ook te kort voor Ajax.
Maar zolang hij WEL de winnende er in weet te prikken heeft hij mijn voorkeur boven Mr.Buitenspel. Dat is trouwens wel iets waar hij zelf iets aan kan doen
-
  donderdag 7 oktober 2004 @ 11:41:40 #185
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_22462909
Mee eens. DAT moet inderdaad de eerste stap zijn: meer werklust, minder nonchalance, meer op elkaar ingespeeld raken. Als dat gebeurd wordt het kampioenschap een eindje!
  donderdag 7 oktober 2004 @ 11:43:03 #186
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_22462942
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 11:41 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nee, hij komt ook te kort voor Ajax.
Maar zolang hij WEL de winnende er in weet te prikken heeft hij mijn voorkeur boven Mr.Buitenspel. Dat is trouwens wel iets waar hij zelf iets aan kan doen
Dat is inderdaad te idioot voor woorden! Hij heeft zo een beetje zn tent opgezet in het buitenspelgebied...

Dat kan er ook weer op duiden dat hij op het randje wil spelen natuurlijk ik geef niet op
pi_22462988
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 11:43 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Dat is inderdaad te idioot voor woorden! Hij heeft zo een beetje zn tent opgezet in het buitenspelgebied...

Dat kan er ook weer op duiden dat hij op het randje wil spelen natuurlijk ik geef niet op
Ja, maar als z'n medespelers weer niet zo scherp zijn als Sonck dan heeft ie daar alsnog weinig aan.
Overigens ben ik het met je eens dat het een prima voetballer is., alleen niet voor Ajax.
-
  donderdag 7 oktober 2004 @ 12:00:27 #188
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_22463273
Doet me pijn, maar Sonck zou het bij psv beter doen denk ik.

En idd, buitenspel lopen vind ie leuk lijkt het wel.
Get woke, go broke!
  donderdag 7 oktober 2004 @ 12:04:43 #189
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_22463343
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 11:41 schreef Cheiron het volgende:
het kampioenschap
pi_22463455
was die topscorer in 2000/2001 niet Raul ofzo?
pi_22463738
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 12:11 schreef DivineJester het volgende:
was die topscorer in 2000/2001 niet Raul ofzo?
Met meer dan 30 goals?
Lijkt me sterk in Spanje.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_22464289
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 12:27 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Met meer dan 30 goals?
Lijkt me sterk in Spanje.
Da's met die weegfactor toch, bijv. Belgie * 1.5 en Spanje *2
pi_22464360
Hij had er 25 inliggen (= 50 tegen 45 voor S.)
Crespo deed het in Italie nog ietsje beter met 26 stuks. (= 52 om 45)
pi_22464394
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 12:04 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Jij gelooft er al niet meer in? Dan ben je een van de weinige realistische Ajacieden hier
pi_22464756
Ajax gaat gewoon kampioen worden. Je als lampje in je handjes wrijven na 7 wedstrijdjes, dat is pas onrealistisch .
slettebak [@] gmail.com
pi_22464863
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 13:03 schreef encore04 het volgende:

[..]

Jij gelooft er al niet meer in? Dan ben je een van de weinige realistische Ajacieden hier
En ik zou waarom precies niet realistisch zijn als ik nog in de titel geloof?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_22464926
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 13:23 schreef JaWi het volgende:
Ajax gaat gewoon kampioen worden. Je als lampje in je handjes wrijven na 7 wedstrijdjes, dat is pas onrealistisch .
Het ligt niet alleen aan die 7 wedstrijden. Op dit moment zijn PSV en Feyenoord gewoon verder dan Ajax. Als je dat ontkent, mag je echt wel eens je ajax-brilletje afdoen.
En ik denk niet dat Ajax dat nog in kan halen, zeker niet met al het gedoe rondom Koeman.

Geef mij eens een reden waarom Ajax kampioen zou worden? Ze spelen niet beter (eerder slechter) dan de concurrentie, de sfeer is niet optimaal, en ze hebben gewoon geen goede spits (hoe cliché dat ook klinkt). Met Zlatan erbij had ik Ajax een grote kans gegeven op het kampioenschap, maar met dit elftal haalt Ajax het niet.

Enige oplossing : Koeman er in de winterstop uit, 1 of 2 goede spitsen en een verdediger erbij kopen. Misschien dat ze dan nog een kans maken.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 oktober 2004 @ 13:38:51 #198
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22465084
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 13:32 schreef encore04 het volgende:

Geef mij eens een reden waarom Ajax kampioen zou worden?
Omdat ze vorig jaar ook bagger speelde en kampioen werden.
Omdat PSV wellicht langer Europees blijft spelen.
Omdat F'noord ook wisselvallig speelt.
Omdat Ajax in de winterstop gaat shoppen.
Omdat Van Bommel altijd ook nog in de winstertop kan vertrekken.
Omdat de achterstand in punten zeker te overbruggen valt.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_22465090
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 13:32 schreef encore04 het volgende:

[..]

Het ligt niet alleen aan die 7 wedstrijden. Op dit moment zijn PSV en Feyenoord gewoon verder dan Ajax. Als je dat ontkent, mag je echt wel eens je ajax-brilletje afdoen.
En ik denk niet dat Ajax dat nog in kan halen, zeker niet met al het gedoe rondom Koeman.

Geef mij eens een reden waarom Ajax kampioen zou worden? Ze spelen niet beter (eerder slechter) dan de concurrentie, de sfeer is niet optimaal, en ze hebben gewoon geen goede spits (hoe cliché dat ook klinkt). Met Zlatan erbij had ik Ajax een grote kans gegeven op het kampioenschap, maar met dit elftal haalt Ajax het niet.

Enige oplossing : Koeman er in de winterstop uit, 1 of 2 goede spitsen en een verdediger erbij kopen. Misschien dat ze dan nog een kans maken.
En toch zijn het pas 7 wedstrijden en 4 punten. Het is natuurlijk een slechte prestatie, maar dit sluit niet alle wegen naar het kampioenschap af. Ik geloof er zeker nog in. De sfeer is beter nu, en dat gedoe met koeman komt wel goed.

Na 15 wedstrijden durf ik er pas echt wat van te zeggen. Misschien is het dan al te laat, voor mij, voor Ajax en misschien voor Ajax.

En dat heeft weinig met een Ajax-brilletje te maken .
slettebak [@] gmail.com
pi_22465127
Van Bommel kan misschien wel vertrekken, maar dat geld natuurlijk ook voor dragende spelers voor Ajax. Dus over de effecten daarvan valt nog niet al te veel te zeggen, lijkt me.
slettebak [@] gmail.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')