Hij scoorde tegen Roda toch echt de winnende.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:33 schreef Cheiron het volgende:
Nee, hij zal een keer een normale bal aangespeeld krijgen.. Lange ballen als hij tussen gasten van 2 meter staat, dat gaat werken. Ajax moet werken aan de opbouw, aan het creeren van uitgespeelde kansen, dan komt het met de afronding ook wel goed. Ik kan mij de frustratie van Sonck wel goed voorstellen als je in een hele wedstrijd geen normale bal krijgt. Ananas heeft zich allang berust in het feit dat ie er niks in schiet, vandaar dat hij zich niet druk maakt.
Oh Daggla.. wat doe je me aan..quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij scoorde tegen Roda toch echt de winnende..
Hoi Doopquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:35 schreef Doopy-X- het volgende:
hoi heatwave
Nee, hij komt ook te kort voor Ajax.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:39 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Oh Daggla.. wat doe je me aan..
Ik ben gewoon niet gecharmeerd van een voetballende Anasta.. uhm.. Ananas. Aardige kerel en al, maar hij heeft het gewoon niet (imo).
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, hij komt ook te kort voor Ajax.
Maar zolang hij WEL de winnende er in weet te prikken heeft hij mijn voorkeur boven Mr.Buitenspel. Dat is trouwens wel iets waar hij zelf iets aan kan doen
Ja, maar als z'n medespelers weer niet zo scherp zijn als Sonck dan heeft ie daar alsnog weinig aan.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:43 schreef Cheiron het volgende:
[..]Dat is inderdaad te idioot voor woorden! Hij heeft zo een beetje zn tent opgezet in het buitenspelgebied...
Dat kan er ook weer op duiden dat hij op het randje wil spelen natuurlijkik geef niet op
![]()
Met meer dan 30 goals?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:11 schreef DivineJester het volgende:
was die topscorer in 2000/2001 niet Raul ofzo?
Da's met die weegfactor toch, bijv. Belgie * 1.5 en Spanje *2quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Met meer dan 30 goals?
Lijkt me sterk in Spanje.
Jij gelooft er al niet meer in? Dan ben je een van de weinige realistische Ajacieden hierquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:04 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En ik zou waarom precies niet realistisch zijn als ik nog in de titel geloof?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:03 schreef encore04 het volgende:
[..]
Jij gelooft er al niet meer in? Dan ben je een van de weinige realistische Ajacieden hier
Het ligt niet alleen aan die 7 wedstrijden. Op dit moment zijn PSV en Feyenoord gewoon verder dan Ajax. Als je dat ontkent, mag je echt wel eens je ajax-brilletje afdoen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:23 schreef JaWi het volgende:
Ajax gaat gewoon kampioen worden. Je als lampje in je handjes wrijven na 7 wedstrijdjes, dat is pas onrealistisch.
Omdat ze vorig jaar ook bagger speelde en kampioen werden.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:32 schreef encore04 het volgende:
Geef mij eens een reden waarom Ajax kampioen zou worden?
En toch zijn het pas 7 wedstrijden en 4 punten. Het is natuurlijk een slechte prestatie, maar dit sluit niet alle wegen naar het kampioenschap af. Ik geloof er zeker nog in. De sfeer is beter nu, en dat gedoe met koeman komt wel goed.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:32 schreef encore04 het volgende:
[..]
Het ligt niet alleen aan die 7 wedstrijden. Op dit moment zijn PSV en Feyenoord gewoon verder dan Ajax. Als je dat ontkent, mag je echt wel eens je ajax-brilletje afdoen.
En ik denk niet dat Ajax dat nog in kan halen, zeker niet met al het gedoe rondom Koeman.
Geef mij eens een reden waarom Ajax kampioen zou worden? Ze spelen niet beter (eerder slechter) dan de concurrentie, de sfeer is niet optimaal, en ze hebben gewoon geen goede spits (hoe cliché dat ook klinkt). Met Zlatan erbij had ik Ajax een grote kans gegeven op het kampioenschap, maar met dit elftal haalt Ajax het niet.
Enige oplossing : Koeman er in de winterstop uit, 1 of 2 goede spitsen en een verdediger erbij kopen. Misschien dat ze dan nog een kans maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |