ach, vaak genoeg lees ik (en heb er een discussie over gehad op ajaxnetwerkquote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:41 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Je hebt er wel meer denk ik.
Eensch. De heertjes zijn meer bezig met hun eigen ego'tjes dan het winnen of zelfs maar het fatsoenlijk uitspelen van wedstrijden. Tijd voor een dompteur.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:50 schreef Chadi het volgende:
gezeik weer. Ajax speelt niet 4-3-3 en ookniet 4-4-2 .. ze spelen helemaal NIKS!
Wist niet dat Mulder Europees topscorer van het jaar geweest is...............quote:Op woensdag 6 oktober 2004 06:12 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik dacht dat Youri Mulder toch wel wat meer gepresteerd heeft dan die omhoog gevallen snotneus.
Hoezo is Ajax zijn club? Ben wel benieuwd naar het antwoordquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tjah hij is op dit moment van Heerenveen en Ajax is zijn club. Dus PSV heeft er helemaal niks mee te mkaen.
Het schijnt dat hij Ajax fan is. Wist ik ook niet, wel begrijpbaar natuurlijk.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hoezo is Ajax zijn club? Ben wel benieuwd naar het antwoord.
Hij is fan van Ajaxquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hoezo is Ajax zijn club? Ben wel benieuwd naar het antwoord.
Sonck ook niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:52 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Wist niet dat Mulder Europees topscorer van het jaar geweest is...............
Ja inderdaad, de achterhoede is op dit moment ook bagger. En het middenveld lijkt vrij simpel overlopen te worden door de tegenstander.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:47 schreef popolon het volgende:
Jammer dat het probleem niet alleen bij de spits(en) ligt.
Verre van dat zelfs.
that´s the spiritquote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:55 schreef VoreG het volgende:
Maar toch worden we kampioen!
Het is ook zo. In mei staan we met de schaal op het leidscheplein.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:56 schreef S-Two het volgende:
[..]
that´s the spirit![]()
Volgens mij in 2000/2001, toen hij 30 goals maakte? Staat mij iig iets van bij.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Sonck ook niet.
Opkankeren maar! Misschien dat ie fijn met Trablesi kan gaan klaverjassen?quote:In de Belgische pers deed Wesley Sonck zijn uitlatingen in het interview met AT5 nog eens over. Hij hield daarbij geen blad voor de mond. "Echt, toen ik over de grens reed, begon ik spontaan te lachen. We zijn maar Belgskes, op ons is het gemakkelijk schieten. De Nederlandse pers is daar onvoorstelbaar in. Ik weet het niet meer. Speel ik, oké, speel ik niet, ook oké. Het interesseert me niet meer. Ik ben niet zo, maar zo maken ze me wel
O'Brien is een topper, en idd niets meer dan respect voor deze gozer.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:37 schreef Doopy-X- het volgende:
Btw diep Respect voor O'Brien, ik had na de zoveelste zware blessure echt een keer de hoop opgegeven maar die jongen vecht zich elke keer terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |