Tjah hij is op dit moment van Heerenveen en Ajax is zijn club. Dus PSV heeft er helemaal niks mee te mkaen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:32 schreef Mar10Segovia het volgende:
Huntelaar, weinig kans.
PSV zal wel erg stom zijn om hem naar Ajax te laten verkassen natuurlijk... Daarnaast denk ik dat hij volgens jaar gewoon in Eindhoven speelt.
Sorry. Welke andere spitsenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:25 schreef misterikke het volgende:
Kan je de andere spitsen bij Ajax niet zeggen.
Aan het feit dat Ajax verder geen Belgische spitsen heeft, denk ikquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:25 schreef misterikke het volgende:
Dat licht toch ERGENS aan...
Joh... Misschien omdat Sonck gewoon totaal niet in 433 kan spelen? En zelfs als hij in een twee spitsen systeem een kans krijgt het nog ongelovelijk verneukt..quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:25 schreef misterikke het volgende:
Dat licht toch ERGENS aan...
Soetaers is een vleugelspits, edit de Mul trouwens ookquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Aan het feit dat Ajax verder geen Belgische spitsen heeft, denk ik.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:55 schreef popolon het volgende:
flankopvulling, da's heel wat anders.
Is cool, spreek hem van de week weer, hij is sinds 2 weken weer aan het werkquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Doe Maus de groeten als je um ziet,.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:42 schreef Doopy-X- het volgende:
inderdaad mooi oprotten met die omhooggevallen kutbelg, heeft nog geen bal geraakt bij Ajax en vind zichzelf te goed om op de bank te zitten. Ananas vind ik bar weinig maar die belg is helemaal nix, buitenspel lopen kan ie btw wel goed
Ik dacht dat Youri Mulder toch wel wat meer gepresteerd heeft dan die omhoog gevallen snotneus.quote:Sonck haalde ten slotte uit naar de Neerlandse pers. ''Hebben die mensen die mij bekritiseren zelf wel eens wat gepresteerd? Youri Mulder zei bijvoorbeeld dat ik in België met Aruna Dindane (huidige spits Anderlecht, red.) had gespeeld, terwijl dat niet waar is. Dan ben je niet goed voorbereid, dat is zeker.''
Nope, is helemaal van ons, van kruin tot teen en daartussenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:45 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik dacht dat Huntelaar verhuurd was aan Heerenveen..
Een schande dat trapelsi ooit nog in het shirt van mijn club heeft mogen spelen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:39 schreef JaWi het volgende:
Trabelsi en o'Brein hebben 90 minuten meegespeeld met Jong Ajax.
een medestanderquote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:19 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Een schande dat trapelsi ooit nog in het shirt van mijn club heeft mogen spelen.
Meneer kan van mij mooi doodvallen, ik hoop voor hem dat ie niet zijn rentree krijgt in de arena want dan zal ie het gras afgefloten worden door heel wat mensen. Tis godverdomme een schande, hij haalt Ajax door het slijk, klaagt ze aan, weigert om te spelen etc en als duidelijk wordt dat meneer niet verkocht kan worden wil ie opeens wel weer. Koeman had voet bij stuk moeten houden en hem fijn zijn contract uit laten dienen thuis op de bank.
Trapelsi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |