Offtopic: Golf, ben je familie van een Evelien?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:33 schreef keeper het volgende:
@Againzender
Eindelijk, nog iemand met dat probleem. Heb dezelfde voornaam en bij mij wordt het ook altijd Van [achternaam] ipv zondervan.
En voor die trappen moet je niet zo zeuren. Krijg je tenminste nog lichaamsbeweging. En hoe vaker je er komt, hoe korter ze lijken te worden. M'n opa heeft echter wel inmiddels geregeld dat hij met de lift mag
.
Frank! Vieze kutkakkerlak, alles goed?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Doopy!
Kut-Jood!
Dat een kans moet krijgen van Koeman OK!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat het grootste talent van Nederland dus weer gescoord heeft bij Jong Ajax en Koeman hem maar eens een kans moet geven.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:21 schreef Doopy-X- het volgende:
Frank! Vieze kutkakkerlak, alles goed?
TNX!, meer blijdschap kan je kwijt in Guess who's back......... (kan je meteen mijn 1e grote nieuwe fan ontmoeten)quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]Welcome Back!
als hij dan ook eens met kritiek van het publiek leert om te gaanquote:7/10/2004 - Sneijder werpt zich op als aanjager
Al diverse malen klaagde Wesley Sneijder erover dat er bij Ajax geen ervaren spelers zijn die de jonge spelers 'op hun flikker geven' en zeggen waar het op staat. Na een gesprek met Koeman afgelopen week en zijn ervaring bij het Nederlands elftal geeft hij nu in een interview met De Telegraaf aan zelf op te willen staan en donderdag bij terugkomst bij Ajax met de selectie bijeen wil komen om het gebrek aan onderlinge kritiek in de groep te bespreken. "De beuk moet erin. Ik heb heel sterk het gevoel dat er bij Ajax een omslagpunt zit aan te komen en dat wij daar een belangrijke rol in kunnen spelen."
Sneijder gaf aan de afgelopen tijd veel geleerd te hebben en er alles aan willen doen om het team beter te maken:
lees het gehele (interessante) interview in De Telegraaf
Nope, ken geen Evelien.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:08 schreef Doopy-X- het volgende:
Offtopic: Golf, ben je familie van een Evelien?
De senioren zijn nog geen 24, die kun je zulke taken helemaal niet opleggen, die missen daar gewoon de levenservaring voor. Zelf hebben ze dit soort situaties nog nooit meegemaakt, dus zullen ze er veel langer over doen om uit deze situatie te kruipen. Koeman is veel te makkelijk over het kopje 'routine' heengestaptquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:40 schreef DivineJester het volgende:
Dat lijkt me dan toch ook de taak van Koeman, je "senioren" stimuleren de ploeg op sleeptouw te nemen?
en Galasek durft niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
De senioren zijn nog geen 24, die kun je zulke taken helemaal niet opleggen, die missen daar gewoon de levenservaring voor. Zelf hebben ze dit soort situaties nog nooit meegemaakt, dus zullen ze er veel langer over doen om uit deze situatie te kruipen. Koeman is veel te makkelijk over het kopje 'routine' heengestapt
lees je in zou ik zeggen. Van Gaal is tot nu toe voor weinig aankopen verantwoordelijk..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:42 schreef Showtime het volgende:
Tsja, dat krijg je met dat geweldige aankoop beleid van van Gaal.Weinig ervaren spelers, Sneijder heeft gewoon harstikke gelijk.
Zelfkritiek is hem idd erg vreemd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:54 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Sneijder zelf degene die eens een keer een flinke schop onder zijn kont moet hebben. Zoals hij daar laatst op de bank zat![]()
Dan heeft ie toch iets niet goed gedaan met zijn functie.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:55 schreef The_Hives het volgende:
lees je in zou ik zeggen. Van Gaal is tot nu toe voor weinig aankopen verantwoordelijk..
Leuke aankoopquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:41 schreef zjroentje het volgende:
Rosales weer geblesseerd. Nu een spierblessure.
![]()
hoe lang is ie uitgeschakeld?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:41 schreef zjroentje het volgende:
Rosales weer geblesseerd. Nu een spierblessure.
![]()
Maar die is vanaf morgen wel aanvoerder van Tsjechië....quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en Galasek durft niet.
Was het maar overdreven, dan was het minder schrijnend dat Koeman hem zo opzichtig negeert.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat een kans moet krijgen van Koeman OK!
Maar het grootste talent van Nederland is natuurlijk overdreven mm.
Dat vond ik dus ook erg vreemdquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar die is vanaf morgen wel aanvoerder van Tsjechië....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |