Dan heb je opeens geen verstand van voetbal meer wil je zeggen?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:56 schreef encore04 het volgende:
[..]
Willen overigens alle Studio Sport-mensjes die alleen de samenvattingen zien, zich hier even buiten houden?![]()

Dan zie je maar 5 procent van de wedstrijd, en kun je dus ook niet weten hoe het echt bij Ajax enzo loopt.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan heb je opeens geen verstand van voetbal meer wil je zeggen?![]()
Dat maak ik zelf wel uitquote:Als ik jou zo hoor dan ben jij degene die zich erbuiten moet houden![]()

Ik weet het, die hufter vliegt straks naar engeland mede van mijn geldquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:29 schreef Bayer het volgende:
[..]
Zonde van het geld.
[..]
quote:Ik achteraf ook, vandaar sorry.![]()
Ja inderdaad, maar dat vind ik persoonlijk niet eerlijk ten opzichte van mensen die wel voor Ajax willen voetballen zoals Grygera en De Jong. En dan is de meest gehoorde reactie: voetbal is niet eerlijk. Nee inderdaad als je eerlijk strijd om je plekkie geen medelijden, maar op het moment dat een 'weigeraar' mijn plaats in zou nemen zou ik toch behoorlijk pissig worden.quote:Het mooiste zou zijn dat hij nu de pannen van het dak gaat spelen en we hem in de winterstop met een mooie strik om zijn nek bij iets of iemand af kunnen leveren voor een hoop geld.
Franco - huis.
Maar die klapper die hij en zijn manager dan maken gun ik ze niet. En gelukkig zijn we niet afhankelijk van een transfersom voor hem. Financieel hebben we verder geen problemen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:50 schreef Bayer het volgende:
[..]
Nog effe....
Nee, dat is niet onbegrijpelijk. Ik moet dat joch eigenlijk ook niet meer.
Maar als je hem nu op de tribune zet tot het eind van zijn contract, loopt 'ie fijn de tent uit en hebben wij het nakijken. Laat hem zichzelf maar in de kijker spelen (en spelen kan 'ie) en daarna oprotten. Ik wil gewoon geld zien voor ons aller Ajax.

Ja maar daar zie ik het niet zo goed...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:35 schreef The_Hives het volgende:
rolstoeltribune

Klopt, daarom doe ik dat ook nietquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:38 schreef Nyluzzz het volgende:
En je ziet er geen bal. Alleen al die Lobont die de hele tijd voor je neus gaat staan.

dat is wel beter, zeker als je nog hoog op de tweede tribune zit ookquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:38 schreef Bayer het volgende:
[..]
Ja maar daar zie ik het niet zo goed...
Neh, ik nam mijn opa ooit een keer mee naar het voetballen en hij moest halverwege de trap afhaken.
Nu kan ik hem wel meenemen!
Goede zaak!

Hey, we hebben het hier wel over en kerel van 89.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:41 schreef The_Hives het volgende:
dat is wel beter

Zal een keer tijd worden. Die trappen helemaal omhoog is gelijk een conditietest.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:41 schreef The_Hives het volgende:
Vanaf februari ofzo (tja je ziet het er niet vanaf) zouden die roltrappener zijn, dus heb je dat probleem niet meer
.

Ik heb een keer op die plaatsen die ze voor de eerste ring geplaatst hebben gezeten. Je zit lekker dichtbij hoor maar je ziet eigenlijk geen niks.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Klopt, daarom doe ik dat ook niet, maat deed het een keer na een operatie.
Daarom zal ik ook nooit in de eerste 10 rijen van 1e ring gaan zitten/staan.

Dan kan ik tenminste nog zeggen dat ik aan sport heb gedaan in het weekend. Ik neem ook altijd een plek op de bovenste rij van de 2e ring.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal een keer tijd worden. Die trappen helemaal omhoog is gelijk een conditietest.

pffffffffquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:49 schreef Bayer het volgende:
[..]
Hey, we hebben het hier wel over en kerel van 89.
Hij heeft ruim veertig jaar een seizoenskaart.

Je gaat niet naar een theaterquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal een keer tijd worden. Die trappen helemaal omhoog is gelijk een conditietest.

Toen ik er vorige keer met Tong80 was, dacht ik echt dat ik hem moest re-animeren toen ie eenmaal boven was aangekomen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:53 schreef Nyluzzz het volgende:
Dan kan ik tenminste nog zeggen dat ik aan sport heb gedaan in het weekend. Ik neem ook altijd een plek op de bovenste rij van de 2e ring.![]()

Ik zit op de 1e rij van 114... echt prima plaatsen hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Daarom zal ik ook nooit in de eerste 10 rijen van 1e ring gaan zitten/staan.

Mag ik je quoten op de dag dat je 89 bent?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:54 schreef The_Hives het volgende:
pffffffff

DOHquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:04 schreef Bayer het volgende:
[..]
Mag ik je quoten op de dag dat je 89 bent?
Het lijkt ver weg maar o jo...
Jongens, die mensen hebben ons aller Ajax naar voren geholpen!
Vind je het nou echt raar dat die mensen vandaag de dag ons aller Ajax willen zien?

Daar ongeveer zat ik vorig jaar met de CL, maar ik vind het bijvoorbeeld erg irritant om bij hoge ballen aan de overkant van het stadion niet te kunnen zien of hij naar naar het doel gaat, of er vanaf komt.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:04 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ik zit op de 1e rij van 114... echt prima plaatsen hoor.

lezen is moeilijk zeker.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:04 schreef Bayer het volgende:
[..]
Mag ik je quoten op de dag dat je 89 bent?
Het lijkt ver weg maar o jo...
Jongens, die mensen hebben ons aller Ajax naar voren geholpen!
Vind je het nou echt raar dat die mensen vandaag de dag ons aller Ajax willen zien?

Tja, ik zat de 2,5 jaar daarvoor hoog op de 2e ring aan de Noord- en Zuidkant.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:10 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Daar ongeveer zat ik vorig jaar met de CL, maar ik vind het bijvoorbeeld erg irritant om bij hoge ballen aan de overkant van het stadion niet te kunnen zien of hij naar naar het doel gaat, of er vanaf komt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |