ik weet niet waar ik dit verhaal neer kan gooien, en aangezien het over mijn gehandicapte broer gaat gooi ik het hier neer. Ik had al eerder verteld over mijn broer. Inmiddels heb ik hem dus nog steeds niet gezien, wel hoor ik over hem via mijn ouders. Zij hebben hem afgelopen week weer voor het eerst gezien. Hij had een afspraak met hem en er zat iemand van de MEE ( vroeger SPD) bij en iemand van de crisis opvang waar hij nu "woont". Het schijnt een heftig gesprek geweest te zijn.
Wat erg balen is is dat de crisisopvang in zijn mooie verhalen trapt. Zij nemen mijn ouders niet serieus. Zij gaan er van uit dat wat mijn broer verteld de waarheid is. Dit is erg frustrerend.
Nou werden mijn ouders vrijdag gebeld door de crisis opvang dat mijn broer daar opgehaald is door de politie. Hij had nog een aantal boetes openstaan en die niet betaald. Het schijnt dat hij nu 80 dagen moet zitten.
Mijn eerste reacte was heel cru: goed zo, laat hem maar leren van zijn daden, maar nu vind ik het vooral zielig.
Mijn broer die vastzit, met kerst, oud en nieuw en zijn verjaardag.
Mijn broer die zo beinvloedbaar is zit tussen de criminelen. Mijn broer kwijnt nu daar weg....