abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 november 2004 @ 16:20:34 #101
46794 Berkery
Fat bastard
pi_23589357
quote:
Op donderdag 25 november 2004 16:22 schreef CyberCreation het volgende:
www.CREATIVECREATION.NL
-Wat is de toegevoegde waarde van zo'n nieuwsblok? Bladvulling?
-Leer fatsoenlijk html en css voor je 'professioneel' gaat designen
-Lees de openingspost
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_23606122
Mag ik vragen om jullie commentaar over een remake van een bestaande site waarmee ik ben begonnen!.

http://www.bruggema.nl/dasarto.com.new, het had eerst een variabele 'width' maar door tips van vriendelijke gebruikers en vrienden heb ik er toch maar width: 800 van gemaakt. (vast dus!).

Gaarne jullie commentaar; zowel op html, css en javascript (ps niet alle js is van mijzelf aswel de menustyle.css )
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zaterdag 27 november 2004 @ 16:28:33 #103
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_23609024
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 13:54 schreef Chandler het volgende:
Mag ik vragen om jullie commentaar over een remake van een bestaande site waarmee ik ben begonnen!.

http://www.bruggema.nl/dasarto.com.new, het had eerst een variabele 'width' maar door tips van vriendelijke gebruikers en vrienden heb ik er toch maar width: 800 van gemaakt. (vast dus!).

Gaarne jullie commentaar; zowel op html, css en javascript (ps niet alle js is van mijzelf aswel de menustyle.css )
kleurloos de enigste kleuren zit in de mouseover menu mara daar later meer over, in het woord PAGINA en FOOTER, wat die voorstellen :?
Als je met je muis over het menu bent geweest blijft het blokje paars. Is niet mooi vind ik.
Zou het mooier vinden als de pagina ook verticaal centraal wordt uitgelijnd.
in xhtml zijn de tags met kleine letters, <LINK>, menu-id's moeten nog veranderd worden.
voor het copyright tekentje voor onderaan de pagina heb je een code.
Verder is Arial niet echt me favo lettertype.

Kan je ook nog de oude pagina laten zien?
Where's my fear???
pi_23609583
Ja het moet ook niet echt een kleurenpallet worden, de woorden pagina en footer geven het volgende aan (pagina, de naam van de pagina waar je opzit. footer voor het plaatje cq text dat daar komt).

en inderdaad het menu kan mooier, even kijken of ik dat kan fixen.. dan gelijk ook alle lettertjes voor xhtml.

ja. www.dasarto.com
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_23614280
http://www.dasarto.com/preview.php

plaatje van details zit achter het voetplaatje
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_23615515
Hoe bedoel je Sherman?, ikke niet begrijp.... maaruh die oude versie wil ik dus gaan ombouwen naar de nieuwe...
Like trump...
pi_23615614
Ik maak even een screen
pi_23615668
pi_23615731
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_23615750
Sherman; dat is een van de foutjes in de oude opzet daarom ook de nieuwere... maar geef eens commentaar.
Like trump...
pi_23615787
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 21:13 schreef Ker_Plunk het volgende:
http://home.planet.nl/~essen577/

Mijn opzetje
Waarom defenieer je de 'basis' van je site niet in CSS, scheelt een beetje html. En mag ik vragen waarom je maps gebruikt? ik raad je apparte images aan.
Like trump...
pi_23615853
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 21:16 schreef Chandler het volgende:

[..]

Waarom defenieer je de 'basis' van je site niet in CSS, scheelt een beetje html. En mag ik vragen waarom je maps gebruikt? ik raad je apparte images aan.
Omdat ik css niet ken, en wat bedoel je met maps? Ik heb dit simpel in DW gebouwd
α & Ω
pi_23615999
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 21:14 schreef Chandler het volgende:
Sherman; dat is een van de foutjes in de oude opzet daarom ook de nieuwere... maar geef eens commentaar.
quote:
Not Found
The requested URL /dasarto.com.new, was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/1.3.33 Server at www.bruggema.nl Port 80
Aangezien ik die melding kreeg dacht ik dat je boel al had om gezet
MAar ik ben nogal moe dus het kan ook zijn dat ik niet goed lees
pi_23616074
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 21:18 schreef Ker_Plunk het volgende:
Omdat ik css niet ken, en wat bedoel je met maps? Ik heb dit simpel in DW gebouwd
Ok; CSS is best simpel; bekijk mijn site maar eens.

En met maps bedoel ik dat je met een mapping (over een plaatje) kan bepalen welk gedeelte welke link gaat volgen...
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 21:25 schreef SHERMAN het volgende:
Aangezien ik die melding kreeg dacht ik dat je boel al had om gezet
MAar ik ben nogal moe dus het kan ook zijn dat ik niet goed lees
Ja goede morgen!

Er stond een 'çomma' te veel in..

de goede link is http://www.bruggema.nl/dasarto.com.new/index.html
Like trump...
pi_23616138
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 21:29 schreef Chandler het volgende:

[..]

Ok; CSS is best simpel; bekijk mijn site maar eens.

En met maps bedoel ik dat je met een mapping (over een plaatje) kan bepalen welk gedeelte welke link gaat volgen...
[..]

Ja goede morgen!

Er stond een 'çomma' te veel in..

de goede link is http://www.bruggema.nl/dasarto.com.new/index.html
Ow, je bedoelt hot spots?

Ik zal eens op je site kijken..
α & Ω
pi_23616172
hotspots, maps, hoe je het ook wilt noemen.. iig de 'area' die klikbaar is voor 1 link
Like trump...
pi_23626173
quote:
Op donderdag 25 november 2004 12:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hier al eerder mn site neergedumpt, maar nu, op advies van QG, nogmaals, ivm wat probleempjes

op www.pestforum.nl staat een menu balk, die het in internet explorer altijd gedaan heeft, maar de laatste paar weken niet meer iemand enig idee hoe dat kan?

daarnaast freaked de hele site in mozilla. Menu (met image maps) werkt niet meer, mn external style sheets binnen de frames werken ook niet meer (zelfde probleem heeft de site van casema trws ergens ook). en dat alles ziet er natuurlijk niet echt mooi uit

iemand die weet hoe dit komt, en vooral, hoe dit op te lossen?

thnx!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_23626179
how verkeerde gebruiker iig, nogmaals mijn vraag
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_23668935
Ik ga me ook maar eens wagen aan een sitecheck
Het gaat om de website http://chillosophy.nl

Dit is een persoonlijke site, waar ik al enige tijd mee bezig ben. Ik ben een tijd bezig geweest met een CMS voor een site van een vriendengroep van me en die werkte dusdanig flexibel dat ik er makkelijk andere sites mee kon draaien (dat was ook een doelstelling ). Inmiddels is de CMS al een stuk uitgegroeid en ben ik de laatste tijd weer druk bezig met de inhoud van mijn site. Ik moet bekennen dat die waarschijnlijk voor mensen die me niet kennen niet zo heel boeiend zal zijn. Ik heb deze pagina niet gebouwd om andere mensen blij te maken, maar meer om mezelf bezig te houden en dingen te leren. Zo ben ik op de muziek-pagina bezig met een alternatieve Audioscrobbler, en meer van dat soort dingen.

Ik ben de laatste paar dagen echter zo druk bezig met alles verbeteren dat ik het gevoel heb dat ik niet echt objectief meer kan beoordelen of iets mooi en overzichtelijk is of niet. Graag een beoordeling op layout en design, niet op inhoud
  dinsdag 30 november 2004 @ 15:27:26 #120
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_23670021
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 14:39 schreef Heliospan het volgende:
Ik ga me ook maar eens wagen aan een sitecheck
Het gaat om de website http://chillosophy.nl
Lekker eigenzinnig design! Ziet er zonder meer goed uit.
Je moet alleen even een DOCTYPE toevoegen en wat validationfoutjes fixen.
I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
pi_23670701
Dankje
En de validationfoutjes zijn gefixt!
pi_23671179
www.webzilla.nl
Doel: Spreekt voor zich, informeren over producten/diensten
Het gaat vooral om de layout, of het aanspreekt.

PS. De producten en prijzen ken ik zelf ook...
pi_23671891
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 16:10 schreef Triloxigen het volgende:
www.webzilla.nl

Hm lijkt wel alsof je inspiratie van andere webhosting sites hebt gehaald. Lijkt wel alsof je een template gebruikt hebt die je kan kopen. Misschien iets meer je richten op de tekst, die kan nog met iets meer enters. Voor de rest: duidelijk, rustig, overzichtelijk.

Just my 2 cents.
pi_23672212
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 16:10 schreef Triloxigen het volgende:
www.webzilla.nl

Op de servers pagina geef je wat plaatjes van de software: ik zou die ook nog doorlinken naar sites die de gebruikte software hebben gemaakt dan wel uitleg geven over hetgeen dat er staat. Niet iedereen weet wat Plesk is bijvoorbeeld.

Bij de nieuws berichten: de datum/tijd neemt vrij veel ruimte in voor de nieuwskop. Tecnische Nieuwsberichten => Technische Nieuwsberichten

Bestellen: Die vier kopjes (Webhosting,SSL,Domeinnamen,Colocatie) vind ik een beetje lomp staan met dat grote lettertype.

Bij de colocatie prijslijst staat de termijn niet vermeld.
pi_23684016
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 16:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hm lijkt wel alsof je inspiratie van andere webhosting sites hebt gehaald. Lijkt wel alsof je een template gebruikt hebt die je kan kopen. Misschien iets meer je richten op de tekst, die kan nog met iets meer enters. Voor de rest: duidelijk, rustig, overzichtelijk.

Just my 2 cents.
Vrij logisch dat webhosting sites hetzelfde bevatten, ze bieden namelijk veelal hetzelfde aan
En er is helemaal geen template gebruikt die je kunt kopen....
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 16:49 schreef sop het volgende:

[..]

Op de servers pagina geef je wat plaatjes van de software: ik zou die ook nog doorlinken naar sites die de gebruikte software hebben gemaakt dan wel uitleg geven over hetgeen dat er staat. Niet iedereen weet wat Plesk is bijvoorbeeld.

Bij de nieuws berichten: de datum/tijd neemt vrij veel ruimte in voor de nieuwskop. Tecnische Nieuwsberichten => Technische Nieuwsberichten

Bestellen: Die vier kopjes (Webhosting,SSL,Domeinnamen,Colocatie) vind ik een beetje lomp staan met dat grote lettertype.

Bij de colocatie prijslijst staat de termijn niet vermeld.
Software met links is misschien een goed idee.

Kortere tijden bij nieuws, ja kan eigenlijk wel..

Vier grote headers is bewust, je ziet dan in 1 oogopslag welke je wilt hebben.
Ga het alleen even anders toepassen

Termijn,..helemaal vergeten
Bedankt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')