Bedankt voor de tip, ik zal ermee bezigquote:Op donderdag 18 november 2004 14:01 schreef Roönaän het volgende:
[..]
ik zou ipv alleen <div id="header"></div> toch overwegen om er iets van te maken als
<div id="header"><h1>Hannie Damen - Portretten in opdracht</h1></div>
Die h1 kan je vervolgens weer verbergen met css, maar voor de mensen met oudere browsers of mensen die spraaksynthese gebruiken bij het webbrowsen is er wel sprake een vervanging voor de grafische content.
Daarnaast brengt gebruik van h1-h6 extra structuur in je pagina als zijnde verschillende secties.
Bijvoorbeeld ook een overweging
<div id="left"><h1>Menu en navigatie</h1>......</div>
en <h1>Gallerij</h1> ipv <p><b>Gallerij</b></p>.
-r-
Galerij is met 1 'l'.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:20 schreef -Mk- het volgende:
Bedankt voor de tip, ik zal ermee bezig.
quote:Op donderdag 18 november 2004 15:40 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Galerij is met 1 'l'.
Ik heb de foto's maar even vervangen door protretten die ik op google gevonden heb (omdat de eigen foto's nog niet binnen zijn.), het ziet er meteen een stuk beter uit met scherpe afbeeldingenquote:Op donderdag 18 november 2004 12:22 schreef Papigiulio het volgende:
nette site, alleen het zou mooier zijn om de tekst wat meer naar links uit te lijnen! Ook zzou ik persoonlijk scherpe fotos gebruiken per pagina, dus buttons zo laten en dan de blurry images per pagina vervangen door haarscherpe fotos![]()
suc6
Kan de pagina niet vindenquote:Op woensdag 24 november 2004 16:28 schreef ReVeL het volgende:
ik heb weer wat geupdate!
http://jouwnieuws.nl
wat wil je van ons horen?quote:Op woensdag 24 november 2004 16:28 schreef ReVeL het volgende:
tja valt weinig over te zeggen. Beetje blauw. logo mag van mij wel wat strakker inplaats van de pixelachtige randen. Denk dat dat al valt te helpen met dat bestand op te slaan als jpeg.quote:Op woensdag 24 november 2004 16:28 schreef ReVeL het volgende:
?quote:Op donderdag 25 november 2004 14:45 schreef Roönaän het volgende:
Het grapje was juist dat het menu met imagemaps het in firefox wel deed en in IE niet..
Al het blauw (achtergrond enzo) word in FF witquote:Op donderdag 25 november 2004 12:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hier al eerder mn site neergedumpt, maar nu, op advies van QG, nogmaals, ivm wat probleempjes![]()
op www.pestforum.nl staat een menu balk, die het in internet explorer altijd gedaan heeft, maar de laatste paar weken niet meeriemand enig idee hoe dat kan?
daarnaast freaked de hele site in mozilla. Menu (met image maps) werkt niet meer, mn external style sheets binnen de frames werken ook niet meer (zelfde probleem heeft de site van casema trws ergens ook). en dat alles ziet er natuurlijk niet echt mooi uit
iemand die weet hoe dit komt, en vooral, hoe dit op te lossen?
thnx!
+ goed leesbaarquote:Op donderdag 25 november 2004 16:22 schreef CyberCreation het volgende:
www.CREATIVECREATION.NL
lees eerst de openings post eensquote:Op donderdag 25 november 2004 16:22 schreef CyberCreation het volgende:
www.CREATIVECREATION.NL
- Pagina musical, Dagboek heeft een andere letter groottequote:Op donderdag 25 november 2004 16:51 schreef kree het volgende:
Nou laat maar horen
www.musical-gkkz.nl
heeft me best wel wat tijd gekost om te maken.
maar het is dan ook één van mijn eerste sites.
gemaakt in photoshop daarna content ed toegevoegd mbv dreamweaver.
't is colspanquote:Op donderdag 25 november 2004 18:30 schreef Renesite het volgende:
wat ik minder vind is dat het frame net wat breder is![]()
collspan="1" (als ik het niet mis heb) kan dit oplossen
idd, dat hoort niet.. ook wil mn verdana lettertype niet zo met mozilla, + eerder genoemdequote:Op donderdag 25 november 2004 15:58 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Al het blauw (achtergrond enzo) word in FF wit
Dit is echt zo'n site waar er al duizenden van zijn. Zooitje gradients, 3d vormpje met blur en dropshadow en tabvormige rollover buttons met gradientquote:Op donderdag 25 november 2004 16:22 schreef CyberCreation het volgende:
www.CREATIVECREATION.NL
Geen last van met FFquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:05 schreef Maffioso het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n site waar er al duizenden van zijn. Zooitje gradients, 3d vormpje met blur en dropshadow en tabvormige rollover buttons met gradient![]()
Als webdesign bedrijf wil je een website hebben die er echt uitspringt bij de rest lijkt me, deze doet dat dus absoluut niet.
Dat rechtermuisklik menuutje komt trouwens ook een beetje amateuristisch over.
Zat al te kijken waar je tabbladen mouseover niet lekker werkt bij mij. Maar als je naar je bron kijkt zie je twee keer de body-tag wordt geopened. Dat gaat dus ff niet werken. Zie dat je een css gebruikt, dan is mijn vraag wat doet dit hier dan bgcolor="#333465" link="#333465" vlink="#333465" alink="#333465"???? Verder heb je boven aan je pagina ook nog een tag Style staan, waarom???? vind ik gewoon slordig en onoverzichtelijk.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:22 schreef CyberCreation het volgende:
www.CREATIVECREATION.NL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |