Okaj! Blijf updaten...quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:57 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
Dat weet niemand, politie wil niks zeggen, heb ook gevraagd hoelang het nog duurt voordat er weer bussen rijden, wist die agente ook niet te vertellen, en ze had geen idee hoelang het nog gaat duren ;{
Ja ergens maar ik woon nogal uit de buurt, er zijn toch ook sites waar het op te volgen isquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:09 schreef tuut84 het volgende:
heeft er toevallig niet iemand een politiescanner. dan ben je er zo achter wat er aan de hand is
Dan is er minimaal 1 vuilniswagen bijquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:07 schreef tuut84 het volgende:
mischien hebben ze wel weer een wietplantage ontmanteld
Gedeelte bij de grote flat(bij die telefooncel), tot aan de Voortswegquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:23 schreef stoopkind het volgende:
welk deel van de waalstraat was afgezet? Ik ben niet thuis, dus heb niks gezien
* GeorgeW.Bush heeft al illusies van politie bij haar huis
Dat valt ook wel mee qua beruchtheid hoor ..quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:20 schreef DrMarten het volgende:
Delen van Deppenbroek schijnen nogal berucht te zijn vanwege handel in harddrugs. Het zou me niets verbazen als ze een grote actie houden naar aanleiding van wat er donderdag is gebeurd.
Da's bijna bij mij voor de deur, als ik iig de juiste hoge flat in mijn hoofd hebquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:25 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
Gedeelte bij de grote flat(bij die telefooncel), tot aan de Voortsweg
Eerste gedeelte van de Waalstraat was dus gewoon bereikbaar, maar het verkeer werd via de Amstelstraat omgeleid
Wat voor skeletons heb jij in de closet dan?quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:23 schreef stoopkind het volgende:
welk deel van de waalstraat was afgezet? Ik ben niet thuis, dus heb niks gezien
* vdo28 heeft al illusies van politie bij haar huis
Ja die flat is het, tegenover dat sportgedoequote:Op maandag 4 oktober 2004 13:28 schreef stoopkind het volgende:
[..]
Da's bijna bij mij voor de deur, als ik iig de juiste hoge flat in mijn hoofd heb
* GeorgeW.Bush woont tegenover het basketbalveldje
Wil je dat echt weten?quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:28 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Wat voor skeletons heb jij in de closet dan?
Alweer daar?quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:28 schreef Hallahan het volgende:
Alle aandacht van de politie en de omwonenden waren gericht op 1 van deze flats aan de Waalstraat:
[afbeelding]
Durf nie meerquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:29 schreef stoopkind het volgende:
[..]
Wil je dat echt weten?
Ze moeten die flats dezelfde weg laten volgens als al die andere flats aan de waalstraat en vanekerstraat....quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:30 schreef stoopkind het volgende:
[..]
Alweer daar?
Was laatst ook al "grote opruiming"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |