die dunne darm in zo'n broekie?! Bespaar me...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:50 schreef digispeed het volgende:
toch heeft dennis ook wel een lief koppie hoor
jammer dat bas niet in zn slip ging
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:50 schreef babette21 het volgende:
en wat moest - zoals Nick ook terecht opmerkte - die rooie op 'n mannenveilig?!![]()
haha...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:51 schreef digispeed het volgende:
misschien toch niet echt lesbisch
ik denk dat isa een keer een harde lul nodig heeft
oeps wat ik zeg nu
Wat een vulgaire taal zegquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:51 schreef digispeed het volgende:
misschien toch niet echt lesbisch
ik denk dat isa een keer een harde lul nodig heeft
oeps wat ik zeg nu
same here...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:18 schreef dunn0w het volgende:
na gewoon moe
en 'idols-moe'
ben ik ook: 'tournament-moe'
dan blijft er vrij weinig over..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:54 schreef digispeed het volgende:
ja ik vind ze wel leuk bij elkaar. nick is eigenlijk ook wel sexy moet ik zeggen
eigenlijk vind ik geen enkele man in meerdijk lelijk behalve ; robert, jef, meneer harmsen, morris, milan, robin, ray
sorry sweetyquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat een vulgaire taal zeg
sweety? schatje??quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:55 schreef digispeed het volgende:
[..]
sorry sweety
voortaan zal ik stramme kabouter zeggen![]()
Waarom deed Jef en Robin niet mee?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:39 schreef dunn0w het volgende:
1 ton voor Milan....
die is gek!
Edit! Edit! Edit!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:57 schreef digispeed het volgende:
met mij prima baputih en met jou ??
omdat ze anders geld moesten weggeven ipv binnen halenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom deed Jef en Robin niet mee?
omdat ze graag geld ophalen voor het brandwondenfondsquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom deed Jef en Robin niet mee?
my thoughts exactly! Ik vind persoonlijk geen enkele man mooi in gtst...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:55 schreef dunn0w het volgende:
dan blijft er vrij weinig over..´
Snik...Je zei mijn naam verkeerd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:57 schreef digispeed het volgende:
met mij prima bupatih en met jou ??
ah nee dat meen je nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
my thoughts exactly! Ik vind persoonlijk geen enkele man mooi in gtst...
met dr. Simon vertrok de laatste (eh enige) uit Meerdijk....![]()
Wat een geilheid eruit kan komen bij vrouwen na een half uurtje GTST op de vrijdagavond.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
WAT LACH JIJ?!??!?!![]()
jawelquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:59 schreef digispeed het volgende:
ah nee dat meen je niet
eva duijvestein.... mijn nieuwe buurvrouwquote:btw jou avater is dat die ene uit meiden van de wit
fantastisch mooie vrouw, hoe heet ze ook weer
sorry is al aangepastquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Snik...Je zei mijn naam verkeerd.
en waar wonen jullie dan ??quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
jawel
[..]
eva duijvestein.... mijn nieuwe buurvrouw
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:00 schreef BVO het volgende:
Wat een geilheid eruit kan komen bij vrouwen digispeed na een half uurtje GTST op de vrijdagavond..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |