Waarom vond je zus het niet tof?quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:54 schreef CaMeRooN het volgende:
heb wel een vriendin van mijn zus geneukt....
was geen breezah sletje....
mijn zus vond het overigens niet tof
Ja, weet ik ook niet precies...gewoon het idee, dat het haar vriendin is...quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Waarom vond je zus het niet tof?
hehe ik ookquote:Op maandag 4 oktober 2004 11:09 schreef NiMPhoenix het volgende:
Ik dacht BHFH topic, maar nee
boeien...als zij het willen....quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:12 schreef Space-Chinees het volgende:
Stel je voor dat een vriend van jou, jou zusje neukt.
Hoe zou je dat vinden?
als mijn zusje daardoor gepaald wil worden moet zij dat weten.quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:12 schreef Space-Chinees het volgende:
Hoe zou je dat vinden?
Ik heb geen zusje. Als je het topic had gelezen, dan had je dat ook geweten.quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:12 schreef Space-Chinees het volgende:
Hoe zou je dat vinden?
Dan worden we hopelijk familiequote:Op maandag 4 oktober 2004 11:12 schreef Space-Chinees het volgende:
Hoe zou je dat vinden?
Ja, laten we het onderwerp wat verbreden.quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:42 schreef fratsman het volgende:
Ik heb wel eens een vriendin van m'n nichtje geneukt, telt dat ook?
Op een ouwe fiets moet je het lerenquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:36 schreef CrustyClown het volgende:
De vriendinnen van mijn zus zijn iets te oud voor mij denk
Fratsman tochquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:42 schreef fratsman het volgende:
Ik heb wel eens een vriendin van m'n nichtje geneukt, telt dat ook?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |