Inderdaad. Mag ik dagelijkse lezing aanbevelen voor de zuurpruimigen en anderzins galligen onder ons? Heb dank.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:27 schreef OllieA het volgende:
Tsss, Kurt Tucholsky, duh.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:56 schreef Gellius het volgende:
Een Italiaan. Toneelschrijver. Postneorealist. Plaatje.
Mijnheer beschikt over een uitzonderlijke nautische uitstraling, maar ik kan me ook door de bebaarde snoet in de luren hebben laten leggen. In welk geval ik zal beweren nooit een zulksoortige uitspraak te hebben gedaan en de heer zal betitelen als salon filosoof van het Amerikaanse geslacht.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:23 schreef Parabola het volgende:
[afbeelding]
Schraap alvast uw keel voor de luide ontkenning heer Bimmel (u ook een goedendag toegewenst), want mijnheer is nautisch noch Amerikaans. Met salonnen en wijsbegeerte heeft meneer evenmin enige bemoeienis, zodat ik min of meer moet concluderen dat u er falie-, maar dan ook faliekant naast zit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:05 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Mijnheer beschikt over een uitzonderlijke nautische uitstraling, maar ik kan me ook door de bebaarde snoet in de luren hebben laten leggen. In welk geval ik zal beweren nooit een zulksoortige uitspraak te hebben gedaan en de heer zal betitelen als salon filosoof van het Amerikaanse geslacht.
Oprecht goedendag allen overigens
Drie maal raak heer Z!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:11 schreef Z het volgende:
Meneer is een ijdel mens, en het lijkt me een gelegenheids baarddrager. Zonder baard zouden wij meneer waarschijnlijk meteen herkennen. Flauw hoor.
Pleegt meneer dan wellicht te schappen in het weten? Of is het een ordinaire politiker?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:20 schreef Parabola het volgende:
Tot mijn spijt moet ik heer Bimmel meedelen dat m'neer het literairisme noch het wannabimse aanhangt.
Ordinairder nog dan politiker hij is. Denk aan Z's juiste antwoorden, zij geven heel veel van m'neers identiteit wegquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:36 schreef Bimmel het volgende:
Zal wel weer geen van beiden zijn.....zucht
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:49 schreef Bimmel het volgende:
Acteureerder?
Gérard Depardieu?? Nee toch?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:55 schreef Parabola het volgende:
Geen Brit en geen Frits Lambrechts. Als u nog langer kijkt, zal u het formaat van 'smans neus opvallen.
Warm, heer pyl, en verbindt dat nu eens aan die neusquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:08 schreef pyl het volgende:
Of is het geen landgenoot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |