Wees gerust, je hoeft je schoen niet op te etenquote:Op maandag 4 oktober 2004 00:06 schreef plugger het volgende:
Als dit geen jazztoeteraar is eet ik mijn schoen op.
Dit is wel een hele bekendequote:Op maandag 4 oktober 2004 00:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Die muziekstroming weet ik niet zo gek veel van.
Nee Kid was een zangert, je weet wel van Annie I'm not your daddyquote:Op maandag 4 oktober 2004 00:16 schreef BwennieBren het volgende:
Doe maar een gok, hij doet me denken aan Kid Creole (is dat een blazert?)
Shit! Ik weet niks van jazz, maar ik wist dat dit die gozert was die ooit meetoeterde op een Sting plaat. De naam was me ff ontschoten.quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee Kid was een zangert, je weet wel van Annie I'm not your daddy
Dit is Wynton Marsalis
Terusten Scrutquote:Op maandag 4 oktober 2004 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik gaat maar weer eens. Trusten
Nee dat is z'n broertje Branford, die speelt alt- en sopraansax. Deze Marsalis speelt trompetquote:Op maandag 4 oktober 2004 00:20 schreef plugger het volgende:
[..]
Shit! Ik weet niks van jazz, maar ik wist dat dit die gozert was die ooit meetoeterde op een Sting plaat. De naam was me ff ontschoten.
Nee. Wel een acteur. Speelt vaak Mariniers.quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:21 schreef plugger het volgende:
[..]
McGyver?
Ik wist dat je hem moest kennen want als je Grand L. Bush van gezicht kent ben je ook met Michael's werk bekend.quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:33 schreef BwennieBren het volgende:
Michael Biehn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |