abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22383986
Hey! Ik heb een probleempje nouja eigenlijk mijn vriendin, maar ik heb er ook last van
We zijn al een hele tijd samen, en de sex ging altijd goed. Paar weken geleden deden we in een creatieve bui een standje. Dan zit ik rechtop en zij met haar gezicht naar je toe, dus dat je elkaar als het ware omhelst. Zij gaat dan een beetje achterover hangen.. mja niet echt de makkelijkste positie om te bewegen, maarja het was wel geil. Maar achteraf verteld ze dat het best wel zeer deed, maar ze vond het wel spannend.
Nou paar dagen daarna, weer gezellig samen.. maar toen ie er in ging deed het pijn. 1 weekje rust, daarna weer geprobeerd.. We deden het wel, maar toch deed het nog een beetje pijn.. en nu naar een paar weken (5 ongeveer) is het nog steeds niet helemaal over. Volgens mij is er iets een beetje gescheurd ofzo. Zij dacht dat ook, maar nu het zolang duurt denkt ze opeens dat het een soa is. Dat lijkt me niet kunnen, ik ben in ieder geval niet vreemd gegeaan
Mja wat moeten jullie met dit verhaal? eh vraag me af of er hiero vrouwen zijn, die ook in een iets te fanatieke bui last hebben gekregen. En hoe lang dat duurt tot dat het over is, of is het verstandig om te laten checken?
pi_22384491
enkeltje huisarts lijkt mij slim
pi_22389260
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 4 oktober 2004 @ 06:45:13 #4
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_22389265
Ga naar de dokter.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_22389268
Met precies datzelfde standje heeft ze bij mij ook eens enorm verschrikkelijke pijn gehad.
Maar toen was het gelukkig na een half uurtje over.

5 weken zeker naar de dokter!
pi_22389390
Waarom naar de dokter? Haar vagina is geďrriteerd geraakt door dat standje, en doordat jullie het steeds weer proberen blijft die irritatie bestaan. Meest simpele oplossing: 2 weekjes niet wippen, dan is het over. Klinkt héél lang, maar als zij constant pijn heeft is er ook niks aan. Bij sommige standjes is glijmiddel overigens een uitkomst.

Wat nog wel kan is een schimmelinfectie, daar kan de boel heel geďrriteerd van raken. Maar dan moet ze ook andere klachten hebben, zoals jeuk en brokkelige afscheiding.

Als er mogelijkheden zijn voor soa's zou ik sowieso laten testen. Dus niet "we zijn al zo lang samen, dus dat kan niet", maar als één van beide in het verleden onveilige seks heeft gehad met een ander, in een vorige relatie oid. Een soa kan lang onder het oppervlak blijven sluimeren. Waarom niet even checken? Dan weet je tenminste zeker dat het goed zit.
  maandag 4 oktober 2004 @ 08:36:59 #7
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_22389682
Ze laat zich elke dag sufneuken door een ander
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  maandag 4 oktober 2004 @ 08:38:45 #8
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_22389692
Laat ff checken bij de doc. Just for sure..
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 4 oktober 2004 @ 08:44:18 #9
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_22389728
Ze wordt gewoon niet nat genoeg voor dat standje.

Gebruik wat glijmiddel of bef d'r eerst vantevoren.

Als er iets gescheurd is even niet wippen.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_22390249
Dat het pijn doet en dat blijft een paar dagen hangen ok, maar 5 weken?????

Dat is niet goed hoor, ik zou even contact opnemen met de huisarts iggg...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_22390464
Ga even naar de dokter, misschien is het nog steeds die irritatie van dat standje maar dat duurt dan wel erg lang. Het kan ook een schimmelinfectie zijn dan kan het ook pijn doen met het neuken.
pi_22397195
quote:
Met precies datzelfde standje heeft ze bij mij ook eens enorm verschrikkelijke pijn gehad.
mwa, lijkt me sterk dat t aan t standje ligt. Heeft mijn (ex) vriendin nog nooit last mee gehad
Save a mouse, eat a pussy.
  maandag 4 oktober 2004 @ 15:46:22 #13
80850 Paran0id_Andr0id
www.casemodders.net
pi_22397259
mischien de kringspier wel kappot gescheurd?
Typ fouten voorbehouden.Comentaar ook graag voor je houden!
pi_22397283
Als je altijd last hebt bij dat standje, kan het niet dat je haar baarmoeder raakt op die manier?
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  maandag 4 oktober 2004 @ 15:47:55 #15
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_22397292
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 15:46 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
mischien de kringspier wel kappot gescheurd?
Als het een spier is, moet dat ook wel binnen een paar dagen overzijn...

daarbij; dacht dat ze me bij bio duidelijk hebben proberen te maken dat er alleen in je anus en ogen kringspieren zitten...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  maandag 4 oktober 2004 @ 16:55:08 #16
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_22398819
Je mond en je kont zijn kringspieren. Ogen niet.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  maandag 4 oktober 2004 @ 17:06:25 #17
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_22399094
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 16:55 schreef Pappie_Culo het volgende:
Je mond en je kont zijn kringspieren. Ogen niet.
jah, no way dat je mond een kringspier is... Dat zijn gewoon verschillende normale spieren... Anders zou je alleen je mond in een cirkel kunnen openen en sluiten
En van je oog weet ik wel zeker dat er een kringspier inzit, om te accomoderen, weet alleen niet hoe dat ding heet...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_22404284
Ok.. ja naar de huisarts wil ze niet, omdat dat nogal een bekende is van haar ouders. Maar het plan is om eens te checken bij de ggd om te kijken of het toch allemaal ok is.
Wat innovative zegt, daar ben ik het wel mee eens. Het slimst is gewoon 2 weken ofzo helemaal niets te doen. We hebben het toen wel een paar keer gedaan, en dat was nietzo slim. En het lag niet aan haar natheid ofzo, want daar heeft ze geen last van Ze heeft voor de rest (en ik ook niet) geen syptomen die wijzen op een soa.. maar het zou natuurlijk toch kunnen.
Nouja in ieder geval bedankt voor de reacties..
pi_22408103
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 23:14 schreef renz0r het volgende:
enkeltje huisarts lijkt mij slim
een enkeltje vind je dit een spuitje waard of denk je dat ze het niet overleven een retourtje lijkt mij iig stukken beter
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_22413184
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 20:36 schreef tjaapje het volgende:
Ok.. ja naar de huisarts wil ze niet, omdat dat nogal een bekende is van haar ouders. Maar het plan is om eens te checken bij de ggd om te kijken of het toch allemaal ok is.
Wat innovative zegt, daar ben ik het wel mee eens. Het slimst is gewoon 2 weken ofzo helemaal niets te doen. We hebben het toen wel een paar keer gedaan, en dat was nietzo slim. En het lag niet aan haar natheid ofzo, want daar heeft ze geen last van Ze heeft voor de rest (en ik ook niet) geen syptomen die wijzen op een soa.. maar het zou natuurlijk toch kunnen.
Nouja in ieder geval bedankt voor de reacties..
Ik (en als je om je heen kijkt volgens mij nog wel meer vrouwen) wil nog weleens zo eigenwijs zijn om door te gaan, vandaar dat ik zeg, niet doen! Het is dan gewoon niet leuk en het probleem blijft langer bestaan... De vaginawand is heel kwetsbaar, en als er scheurtjes in zitten zijn die zó weer open...

btw, ik kan ook heel erg schraal worden als ik druip. Heel vaak wordt gezegd dat natheid alles oplost, maar dat is niet echt zo. Het ligt ook heel erg aan de samenstelling van dat vocht, soms is het wat wateriger dan de andere keer en werkt het -helaas- minder goed...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')