Hey! Ik heb een probleempje nouja eigenlijk mijn vriendin, maar ik heb er ook last van
We zijn al een hele tijd samen, en de sex ging altijd goed. Paar weken geleden deden we in een creatieve bui een standje. Dan zit ik rechtop en zij met haar gezicht naar je toe, dus dat je elkaar als het ware omhelst. Zij gaat dan een beetje achterover hangen.. mja niet echt de makkelijkste positie om te bewegen, maarja het was wel geil. Maar achteraf verteld ze dat het best wel zeer deed, maar ze vond het wel spannend.
Nou paar dagen daarna, weer gezellig samen.. maar toen ie er in ging deed het pijn. 1 weekje rust, daarna weer geprobeerd.. We deden het wel, maar toch deed het nog een beetje pijn.. en nu naar een paar weken (5 ongeveer) is het nog steeds niet helemaal over. Volgens mij is er iets een beetje gescheurd ofzo. Zij dacht dat ook, maar nu het zolang duurt denkt ze opeens dat het een soa is. Dat lijkt me niet kunnen, ik ben in ieder geval niet vreemd gegeaan
Mja wat moeten jullie met dit verhaal? eh vraag me af of er hiero vrouwen zijn, die ook in een iets te fanatieke bui last hebben gekregen. En hoe lang dat duurt tot dat het over is, of is het verstandig om te laten checken?