welnee, Koeman heeft al jaren de tjid gehad. Van Basten is een held dat hij dat doet.quote:Op maandag 4 oktober 2004 01:29 schreef APK het volgende:
Ik vond dat Beenhakker wel gelijk had dat Van Basten gewoon morgen met vd Vaart had moeten praten.
Dat het uitgelekt is was zal wel niet zijn schuld zijn geweest, maar het ondermijnt zowel vd Vaart als Koeman.
Wat moest Van Basten dan tegen VDV zeggen? Je staat stil in je ontwikkeling? Je bent niet in vorm? Maak meer goals? Contact tussen die twee heeft mi alleen zin als Marco VDV privétraining gaat geven.quote:Op maandag 4 oktober 2004 01:29 schreef APK het volgende:
Ik vond dat Beenhakker wel gelijk had dat Van Basten gewoon morgen met vd Vaart had moeten praten.
Dat het uitgelekt is was zal wel niet zijn schuld zijn geweest, maar het ondermijnt zowel vd Vaart als Koeman.
Zoiets ja. En het niet laten uitlekken naar de pers.quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:31 schreef Spideyman het volgende:
Wat moest Van Basten dan tegen VDV zeggen? Je staat stil in je ontwikkeling? Je bent niet in vorm? Maak meer goals? Contact tussen die twee heeft mi alleen zin als Marco VDV privétraining gaat geven.
Heeft geen zin. Doen ze toch niets mee.quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:51 schreef Aeroxie het volgende:
Heb net een beklag mailtje naar de NOS gestuurd dat er nog 17 andere clubs op het hoogste niveau spelen.
publieksreacties@rtv.nos.nl
quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:25 schreef Ludacriss het volgende:
Vond het gister wel extreem Studio Ajax...
Ik heb gister Az - Ajax gezien en je hoorde ( volgens mij na de rode kaart van Jaliens ) "Sylvie is de hoer van Amsterdam" en dat best wel lang. Waarom hoor ik er nu niks over bij de media( studio Ajax ) of van Ajax zelf? Zeker omdat het geen Ado Den Haag was... want alleen wij hebben natuurlijk spreekkoren!
quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:41 schreef HoRny_HaRRy het volgende:
Ik snap niet dat het nog mensen verbaast, studio sport is altijd Jojax tv geweest ,en dat zal altijd zo blijven net zoals dat Jojax het lievertje is van de KNJB want ik heb dit weekeinde heel veel spreekkoren gehoord maar nu heb ik die bloedzuiger van een Kessler nergens gezien of gehoord.
Voor de rest was het een bagger uitzending.
Ach kom op zeg!quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ach de Calimero's komen weer eens tevoorschijn.
Je hoort mij ook niet zeggen dat het Studio ajax is ofzo!quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:50 schreef tong80 het volgende:
De week ervoor is Ajax niet eens vernoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |