Idd! Wat is dit voor slap jaar??? Eerst dat Belgische meidje twee keer (maar goed, die was duidelijk ziek), opa Henk, zielige Patrick, Jeroen met z'n kutstem die zo besluiteloos is als ik weet niet wat: "Ik wil weg, nee toch niet, ja toch wel, ik weet het nog niet, nou ik ga maar"quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:39 schreef --Globe-- het volgende:
en jammer dat er weer zo'n slap figuur op heeft gegeven, anders was mitch nu opgedoekt..
oftewel, ze wilde er gewoon uitquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, Mitchell.
De mannen en Marjolein stemden Mitchell, Darline stemde Marjolein en Mitchell stemde Peter.
De muts!quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee, Mitchell.
De mannen en Marjolein stemden Mitchell, Darline stemde Marjolein en Mitchell stemde Peter.
Mick roelt. Godver!quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:39 schreef ChrisJX het volgende:
Ik vind Mick zo'n eikel
Mitch natuurlijk.quote:Maar wie heeft er nou op Peter gestemd, Frank of Matthias? Ik gok Frank.
nee je hebt ze allemaal wel gehad geloof ik.. ik snap niet waarom je dan aan zo'n programma meedoet ..quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:41 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Idd! Wat is dit voor slap jaar??? Eerst dat Belgische meidje twee keer (maar goed, die was duidelijk ziek), opa Henk, zielige Patrick, Jeroen met z'n kutstem die zo besluiteloos is als ik weet niet wat: "Ik wil weg, nee toch niet, ja toch wel, ik weet het nog niet, nou ik ga maar"
Vergeet ik nog iemand?
jeroen zat toch in het andere kamp? of snap ik het nu ff verkeerdquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:39 schreef --Globe-- het volgende:
en jammer dat er weer zo'n slap figuur op heeft gegeven, anders was mitch nu opgedoekt..
Beetje slechte timing welquote:Graag zou ik mijn site op de startkabel van expeditierobinson willen zetten. Mijn site is: expeditierobinson.nl.tt
frankquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:46 schreef Flem het volgende:
Wie roelt er eigenlijk dit jaar? Mohammed is de beste in alle proeven e.d. (beetje nieuwe Giovanni), Mick is een chille gast omdat hij gewoon scheit heeft aan alles, Shandinella is een vrouw die weet wat ze wil en niet bang is om haar mening te geven. Maar de rest suckt dikke peren.
Klaar roelt, duh! En Marjolein ook.quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:46 schreef Flem het volgende:
Wie roelt er eigenlijk dit jaar? Mohammed is de beste in alle proeven e.d. (beetje nieuwe Giovanni), Mick is een chille gast omdat hij gewoon scheit heeft aan alles, Shandinella is een vrouw die weet wat ze wil en niet bang is om haar mening te geven. Maar de rest suckt dikke peren.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:48 schreef -Mk- het volgende:
http://www.expeditierobinson.nl.tt
quote:Schilderijen
sdfsdf
Je vergeet Frank! Dat is de überhipperd met zijn indianengedoequote:Op zondag 3 oktober 2004 21:46 schreef Flem het volgende:
hehe die kwam ik ook tegen ja, dat is tevens z'n adresquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
[..].
Dat wil ik wel aan m'n muur hebben!
Jeeeee, dat schilderij. Echt mooiquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:51 schreef BVO het volgende:
Nou, die site is net zo boeiend als hijzelf..
En als hij zich 'niet zo happy' voelt gaattie zeker voetschilderen ofzoquote:Daarnaast werk ik ongeveer 4 dagen in de week met verstandelijk gehandicapten.
Daar zit natuurlijk een kern van waarheid in. Als je ze alleen weergeven op momenten dat je niets doet, lijkt het idd of je nooit iets doet. Maar 'ik hoef mijn kunsten niet te vertonen voor de camera' is onzin. Die camera hoort erbij, daar moet je ook doen zoals je normaal doet. Doe je dat niet, dan is dat je eigen schuld.quote:Geloof alstublieft niet alles wat u ziet.
doordat jeroen weg was gegaan, hoefde mitch niet weg.. snappiequote:Op zondag 3 oktober 2004 21:46 schreef glasnost het volgende:
[..]
jeroen zat toch in het andere kamp? of snap ik het nu ff verkeerd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |