abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22375232
Wat te doen als condoom na 2 dagen WEER is gescheurd??
Vrijdag morning after gehaald en ingenomen. Vandaag scheurde die weer, maar hij was niet gekomen.
pi_22375249
Ander plakband kopen
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
  zondag 3 oktober 2004 @ 16:50:12 #3
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_22375276
andere condooms gebruiken
To infinity…and beyond!
pi_22375296
voorvocht misschien?
  zondag 3 oktober 2004 @ 16:51:17 #5
64781 bonke
pipo koeie
pi_22375303
glijmiddel gebruiken
pies on joe toe
  zondag 3 oktober 2004 @ 16:51:38 #6
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_22375310
Ik denk dat je ze te heet wast. Condooms gewoon op 30 graden en het rubber slijt niet.

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  zondag 3 oktober 2004 @ 16:51:39 #7
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_22375311
Beter je best doen om hem wel te laten komen, en misschien een ander merk condooms proberen
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_22375338
maar wat als er voorvocht was... Moet je nou weer een morning after pill halen :S (vaste klant worden bij dokter)
pi_22375339
Voortaan het bovenkantje dichtknijpen en vrij laten?
pi_22375358
* MajesticZ gebruik durex topsafe en knijp altijd bovenkantje dicht
pi_22375429
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 16:54 schreef MajesticZ het volgende:
gebruik durex topsafe en knijp altijd bovenkantje dicht
Dan zou ik een klachtenbrief schrijven.
Wel het betreffende condoom meesturen hè?
pi_22375463
Het gaat mij er meer om of ik nou weer een morning after pil moet halen
  zondag 3 oktober 2004 @ 16:59:14 #13
64781 bonke
pipo koeie
pi_22375495
als je te droog bent kan het condoom ook scheuren he :-)
dus ff flink op spugen of ( meer) glijmiddel gebruiken
of beter voorspel
pies on joe toe
pi_22375527
Ga aan de pil, dubbel safe.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  zondag 3 oktober 2004 @ 17:00:36 #15
64781 bonke
pipo koeie
pi_22375531
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 16:58 schreef MajesticZ het volgende:
Het gaat mij er meer om of ik nou weer een morning after pil moet halen
in voorvocht zitten ook zaadcellen niet zo heel veel natuurlijk dus een heel kleine kans dat je daardoor zwanger kan raken
pies on joe toe
  zondag 3 oktober 2004 @ 17:04:24 #16
53948 Duimelijntje
Genie in a flower!
pi_22375621
In voorvocht zit ook zaad, zover mij ooit is verteld.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today. - James Dean
Fotoboek!!
  zondag 3 oktober 2004 @ 17:06:01 #17
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_22375662
Enkel condoom gebruikt? Misschien voor de zekerheid maar even zo'n morning after pil halen, en aan de pil gaan... En betere condooms kopen mocht je het dubbelsafe willen doen.
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
pi_22375673
afgelopen woensdag laatste dag van menstruatie. Vrijdag ook al morning after pil. Vandaag weer gescheurd. Zou ik omdat ik vrijdag al een morning after pil heb genomen er vandaag weer voor de zekerheid 1 moeten halen?
  zondag 3 oktober 2004 @ 17:09:51 #19
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_22375751
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 17:06 schreef MajesticZ het volgende:
afgelopen woensdag laatste dag van menstruatie. Vrijdag ook al morning after pil. Vandaag weer gescheurd. Zou ik omdat ik vrijdag al een morning after pil heb genomen er vandaag weer voor de zekerheid 1 moeten halen?
In principe is de kans op zwangerschap 0,0. Maar als je het zeker wilt weten, dan moet je d'r zo een halen ja. Of gewoon even de dokter bellen en even de situatie uitleggen en vragen of het nu weer nodig is. (assistente weet dat misschien al zelfs, hoef je niet eens helemaal naar de dokter toe.)
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
pi_22375868
ik weet niet hoe lang de oude doorwerkt maar hoe sneller je ermee bent hoe betrouwbaarder hij is.

quote:
Overzicht morning after anticonceptie en betrouwbaarheid

Uit een recent gepubliceerd onderzoek in de Lancet* blijkt, dat er een duidelijke relatie bestaat tussen het tijdstip van inname van de eerste dosis en de effectiviteit van de methode. Wordt de eerste dosis van 2 tabletten Neogynon of Stediril-D ingenomen binnen 24 uur na het ‘ongeval’, dan voorkomt de behandeling 77% van de te verwachten zwangerschappen. Wordt de eerste dosis ingenomen tussen 25 en 48 uur, dan daalt dit percentage tot 36 en wordt met de eerste dosis begonnen tussen 49 en 72 uur post-coïtum, dan wordt nog slechts 31% van de te verwachten zwangerschappen voorkómen.

Dus even met de weekendarts overleggen zou ik zeggen.
pi_22375940
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 17:06 schreef MajesticZ het volgende:
Bel je huisarts! De MAP blijft niet lang werkzaam volgens mij, dus ik zou maar weer een nieuwe halen. Of eventueel een morning-afterspiraal, aangezien die hormonen niet gezond zijn. Iig, ga er achter aan, het is beter te veel zekerheid te hebben dan over 9 maanden met een kind te zitten. En zo snel mogelijk, hoe eerder je erbij bent, hoe beter!

En zoek een ander voorbehoedsmiddel! Twee keer knappen in één week is echt niet goed! Je zult waarschijnlijk een hele preek over voorbehoedsmiddelen krijgen, en om eerlijk te zijn lijkt dat me ook wel enigszins nuttig.
pi_22376021
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 17:14 schreef Adfundum het volgende:
ik weet niet hoe lang de oude doorwerkt maar hoe sneller je ermee bent hoe betrouwbaarder hij is.

quote:
Overzicht morning after anticonceptie en betrouwbaarheid

Uit een recent gepubliceerd onderzoek in de Lancet* blijkt, dat er een duidelijke relatie bestaat tussen het tijdstip van inname van de eerste dosis en de effectiviteit van de methode. Wordt de eerste dosis van 2 tabletten Neogynon of Stediril-D ingenomen binnen 24 uur na het ‘ongeval’, dan voorkomt de behandeling 77% van de te verwachten zwangerschappen. Wordt de eerste dosis ingenomen tussen 25 en 48 uur, dan daalt dit percentage tot 36 en wordt met de eerste dosis begonnen tussen 49 en 72 uur post-coïtum, dan wordt nog slechts 31% van de te verwachten zwangerschappen voorkómen.

Dus even met de weekendarts overleggen zou ik zeggen.
Voor Norlevo gelden andere, hogere percentages trouwens, 95% binnen 24uur, 85% binnen 48 uur en 56% binnen 72 uur... Die percentages zijn het aantal verwachte zwangerschappen dat voorkomen wordt. Er van uitgaande dat de kans op zwangerschap bij onbeschermde seks tussen de 10 en 30% ligt, heb je binnen 24 uur dus max. 1,5 % kans dat je zwanger bent mét MAP

bron: www.anticonceptie-online.nl
pi_22376062
nog een quote: De noodpil biedt alleen bescherming ingeval er iets is misgelopen in de afgelopen 72 uur, en niet voor de periode die daarop volgt, tot aan de volgende menstruatie.

Dit geldt voor Norlevo
bron: http://www.xs4all.nl/~cgso/heet/map.htm#meerdan
pi_22376160
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 17:23 schreef Adfundum het volgende:
nog een quote: De noodpil biedt alleen bescherming ingeval er iets is misgelopen in de afgelopen 72 uur, en niet voor de periode die daarop volgt, tot aan de volgende menstruatie.

Dit geldt voor Norlevo
bron: http://www.xs4all.nl/~cgso/heet/map.htm#meerdan
Dus, dokter bellen en nieuwe pil halen... of spiraal, wat die belangrijk vindt...
pi_22376302
heb net dokter gebeld (de assistent dan). Ze vertelde mij dat ze dit nog nooit had meegemaakt, maar we moeten wel voor de zekerheid zo'n pil komen halen. Ze wist alleen niet of het wel gezond was, aangezien de hoeveelheid homonen. Dinsdag had 'm'n vriendin al een afspraak staan voor de pil, knapt dat KUT DING WEER! kan er echt boos om worden, we waren niets geks aan het doen en je zou toch denken dat durex wel goede condomen heeft :S
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')