Jij bent niet de enige volgens mij.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:10 schreef thecrook het volgende:
[..]
Er staat een hele rits Rush video's en filmpjes op YouTube, leuk om naar te kijken. Ik heb Rush ontdekt ten tijde van het A Show of Hands album, erg laat omdat ik wel de Rush gerechtigde leeftijd heb
Heb ze helaas nooit live mogen aanschouwen, hopelijk komt dat er ooit nog van voordat ze het bijltje er bij neer gooien, want als ik zo de DVD's zie moet het een hele ervaring zijn.

Nou! Het zijn vast zeeeeer representatieve seconden.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:29 schreef fripper het volgende:
Het nieuwe album Snakes and Arrows komt op 1 mei uit.
Hier kan je een heel klein stukje van de nieuwe single luisteren :
http://rush.com/php/home.php?f=1
Klinkt nog seeds als Rush

Dat klinkt veel belovend maar wel ergggggg kort!quote:Op maandag 19 februari 2007 09:29 schreef fripper het volgende:
Het nieuwe album Snakes and Arrows komt op 1 mei uit.
Hier kan je een heel klein stukje van de nieuwe single luisteren :
http://rush.com/php/home.php?f=1
Klinkt nog seeds als Rush

Ik heb de complete single al...klinkt heel goed.quote:Op zondag 25 maart 2007 10:32 schreef fripper het volgende:
Ondertussen is op rush.com meer te horen van de nieuwe single Far Cry.
Morgen worden ook de details van de nieuwe tour bekend ; er gaan geruchten dat ze op 16 en 17 oktober in Ahoy staan. (oa hier)

Dat zal wel meevallen , Rushconcerten zijn meestal vrij lang . Meestal wordt van iedere periode wel wat gespeeld.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:05 schreef Soli het volgende:
dan spelen ze natuurlijk bijna alleen van het nieuwe album?

Het nieuwe album zal wel een minuut of 50 duren, het concert misschien wel tegen de 3 uur. Blijft over± 2 uur lang krakers!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:05 schreef Soli het volgende:
dan spelen ze natuurlijk bijna alleen van het nieuwe album?

In dat geval....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:18 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Het nieuwe album zal wel een minuut of 50 duren, het concert misschien wel tegen de 3 uur. Blijft over± 2 uur lang krakers!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |