Ik heb de complete single al...klinkt heel goed.quote:Op zondag 25 maart 2007 10:32 schreef fripper het volgende:
Ondertussen is op rush.com meer te horen van de nieuwe single Far Cry.
Morgen worden ook de details van de nieuwe tour bekend ; er gaan geruchten dat ze op 16 en 17 oktober in Ahoy staan. (oa hier)
Dat zal wel meevallen , Rushconcerten zijn meestal vrij lang . Meestal wordt van iedere periode wel wat gespeeld.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:05 schreef Soli het volgende:
dan spelen ze natuurlijk bijna alleen van het nieuwe album?
Het nieuwe album zal wel een minuut of 50 duren, het concert misschien wel tegen de 3 uur. Blijft over± 2 uur lang krakers!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:05 schreef Soli het volgende:
dan spelen ze natuurlijk bijna alleen van het nieuwe album?
In dat geval....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:18 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Het nieuwe album zal wel een minuut of 50 duren, het concert misschien wel tegen de 3 uur. Blijft over± 2 uur lang krakers!
Ik denk dat het wel meevalt, omdat ze twee keer in Ahoy staan.quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:58 schreef Necromancer het volgende:
Hoe snel zouden deze uitverkocht raken? Ik raak zaterdag niet in Roosendaal en aangezien België ze blijkbaar niet moet ben ik aangewezen op Nederland om Rush eens een keer te zien...
Ik weet dat er mensen zijn die zonder problemen 100 euro voor een band als U2 neerleggen maar ik vind 49 euro toch erg veel. Ik betwijfel of de lengte van het concert veel invloed heeft op de prijs.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:43 schreef rockin_the_lowland het volgende:
[..]
Valt toch reuze mee deze prijzen, vooral gezien de lengte van het concert
U2quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:09 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik weet dat er mensen zijn die zonder problemen 100 euro voor een band als U2e neerleggen maar ik vind 49 euro toch erg veel. Ik betwijfel of de lengte van het concert veel invloed heeft op de prijs.
Nee, Yes wel zeker! Na 5 minuten krijg ik al kriebels van die vervelende Anderson.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:47 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[..]
U2Ik denk niet dat ik die drie uur achter elkaar aan kan horen.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:51 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Nee, Yes wel zeker! Na 5 minuten krijg ik al kriebels van die vervelende Anderson.
Maar goed, RUSH! IK MOET ER OOK ZIJN!
Rofl, sorry ik was wat melig. Ben namelijk een enorme Yes fanquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:10 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[..]
Hey, ik moest toch een nick verzinnen? Nu moet ik wel toegeven dat ik Close To The Edge een fantastische plaat vind en alles wat erna uitgekomen is wel wat minnetjes vind.
Twee jaar terug ook naar Rush geweest en mooi op tijd vertrokken vanuit het mooie Zeeuws-Vlaanderen. Helaas waren er een paar onverlaten (die ook nog eens bekenden van me zijn) boven op elkaar gereden en stond er mede dankzij hun een enorme file om Rotterdam binnen te komen.
Eenmaal in Rotterdam aangekomen hebben we ook in de file gestaan omdat het koopavond was en er dus maar mondjesmaat parkeerplaatsen in de parkeergarage vrijkwamen.
Door al die misere hebben we bijna een uur van de show gemist en kwamen we pas binnen bij "Roll the bones". Maar de rest van de show maakte een boel goed! (op de terugweg ook nog een uur in de file gestaan)
Aj das balen! Heb je de R30 Overture gemist!quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:10 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[..]
Hey, ik moest toch een nick verzinnen? Nu moet ik wel toegeven dat ik Close To The Edge een fantastische plaat vind en alles wat erna uitgekomen is wel wat minnetjes vind.
Twee jaar terug ook naar Rush geweest en mooi op tijd vertrokken vanuit het mooie Zeeuws-Vlaanderen. Helaas waren er een paar onverlaten (die ook nog eens bekenden van me zijn) boven op elkaar gereden en stond er mede dankzij hun een enorme file om Rotterdam binnen te komen.
Eenmaal in Rotterdam aangekomen hebben we ook in de file gestaan omdat het koopavond was en er dus maar mondjesmaat parkeerplaatsen in de parkeergarage vrijkwamen.
Door al die misere hebben we bijna een uur van de show gemist en kwamen we pas binnen bij "Roll the bones". Maar de rest van de show maakte een boel goed! (op de terugweg ook nog een uur in de file gestaan)
Verschilt 'ie erg veel van de officiële R30 opname? Afgezien het duitse commentaar van Geddy Lee natuurlijkquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:12 schreef Jasperr het volgende:
Hebben jullie ook de R30 bootleg van Ahoy ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |