ze bestonden toen al langer hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:43 schreef horned_reaper het volgende::?:? toen bestonden ze nog maar 5 jaar en toerden toen al door europa dat had ik nooit van ze verwacht
ja maar je zij dat is 25 jaar geleden en als ze 30 jaar bestaan bestonden ze toen 5 jaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:55 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ze bestonden toen al langer hoor.
en ze hadden toen al heel wat albums uitgebracht.
kort na die tour kwam signals uit.
Limelightquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Er is 1 nummer van ze wat ik dag en nacht kan aanhoren en me noooit verveelt en dat is Limelight. Heerlijk nummer.
quote:RUSH will be releasing the highly anticipated "R30" DVD in late fall 2005. "R30" will feature the sold-out concert that RUSH played in Frankfurt, Germany in October 2004 during their 30th anniversary tour.
quote:During the course of 2006 three more DVDs will see the light of day: Exit Stage Left, Grace Under Pressure and A Show Of Hands.
lekker hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 10:34 schreef Jasperr het volgende:
tracklist van de dvd die ik heb;
Exit stage left
Limelight
Tom Sawyer
The Trees
Xanadu
Red Barchetta
Freewill
Closer to the heart
YYZ (niet compleet, geen goeie beelden en gelul er door heen)
Medley:
By tor and the snow dog
In the mood
2112 Finale
Daar is Rush alleen een klein beetje in de war: ze waren op 24 september 2004 in Frankfurt, en in oktober zijn ze alleen nog in de Ahoy geweest en niet meer in Duitslandquote:Op donderdag 1 september 2005 20:20 schreef Seborik het volgende:
RUSH will be releasing the highly anticipated "R30" DVD in late fall 2005. "R30" will feature the sold-out concert that RUSH played in Frankfurt, Germany in October 2004 during their 30th anniversary tour.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |