abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage donderdag 25 augustus 2005 @ 01:39:15 #51
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_29944954
Beetje rushtig he

Over Rush bestaat al een topic ergens
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
pi_29945438
waar ????
pi_29945447
DJ Rush
pi_29945471
fleetwood mac, roxy music..
pi_29945526
EFFE VOOR DE DUIDELIJKHEID IK HEB HET NIER OVER DJ.rush
pi_29945589
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:13 schreef horned_reaper het volgende:
EFFE VOOR DE DUIDELIJKHEID IK HEB HET NIER OVER DJ.rush
Ja maar ik had nog nooit van de band RUSH gehoord.
pi_29945670
Ja...... klasse natuurlijk !
Vooral hun vroege werk.
Fantastisch gewoon.
De tachtige jaren en vroege negentiger jaren waren wat minder qua muziek wat mij betreft.
Een beetje gesapig in die periode.

1 oktober jongstleden bij het concert in Ahoy geweest?
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_29945672
En wat voor muziek is Rush?
pi_29945703
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:24 schreef Dirman het volgende:
Techno, Schranz...

enzoenzo
pi_29945708
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:24 schreef Dirman het volgende:
Prog rock of symphonische rock.

www.rush.com
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_29945726
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:27 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Techno, Schranz...

enzoenzo
TS bedoeld GEEN dj rush
www.jihadwatch.org
pi_29945739
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:28 schreef typtypo het volgende:

[..]

TS bedoeld GEEN dj rush
I know. Ik ben al weg.

Gegroet symfonierockers
pi_29945775
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:29 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

I know. Ik ben al weg.

Gegroet symfonierockers
Je hoeft niet weg.
Je zou misschien versteld staan wat er van dit soort groepen aan samples geript wordt voor tegenwoordige nummers.

Luister er maar naar.
www.jihadwatch.org
pi_29945808
Oke, doet me weinig. (moet wel eerlijk toegeven dat ik slechts naar die bagger op de site geluisterd heb, miscshien hebben ze ooit een fantastisch album uitgebracht).

[ Bericht 0% gewijzigd door Dirman op 25-08-2005 02:41:04 ]
pi_29945858
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:35 schreef Dirman het volgende:
Oke, doet me weinig. (moet wel eerlijk toegeven dat ik slecht naar die bagger op de site geluisterd heb, miscshien hebben ze ooit een fantastisch album uitgebracht).
Ja smaken verschillen nou eenmaal.

www.jihadwatch.org
pi_29945889
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:39 schreef typtypo het volgende:

[..]

Ja smaken verschillen nou eenmaal.

Klopt, gelukkig wel.
pi_29945942
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:41 schreef Dirman het volgende:

[..]

Klopt, gelukkig wel.
De band bestaat al zo'n dertig jaar en heeft tientale albums uitgebracht dus wellicht zit er iets voor jou tussen. Who knows.
www.jihadwatch.org
pi_29945971
ik vind al hun werk geweldig van 1974 tot nu aan toen en ik meot ook eerlijk toegeven dat ik het de eerste keer ook effe een paar keer moest horen voor ik het echt goed vond maar ik vind tot het album exit stage left dat dat echt hun oude werk is en daanra niewe werk ik vind het alebij even goed maar luister moet ik eerlijk toegeven meer naar hun nieuwe werk neem bijvoorbeeld het album hold your fire wat is daar nou minder aan dan hun oude werk en als je echt RUSH op hun top wil zien kijk dan de DVD RUSH in rio ( de eerst digaat opgenomen muziek dvd )
pi_29946107
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:49 schreef horned_reaper het volgende:
ik vind al hun werk geweldig van 1974 tot nu aan toen en ik meot ook eerlijk toegeven dat ik het de eerste keer ook effe een paar keer moest horen voor ik het echt goed vond maar ik vind tot het album exit stage left dat dat echt hun oude werk is en daanra niewe werk ik vind het alebij even goed maar luister moet ik eerlijk toegeven meer naar hun nieuwe werk neem bijvoorbeeld het album hold your fire wat is daar nou minder aan dan hun oude werk en als je echt RUSH op hun top wil zien kijk dan de DVD RUSH in rio ( de eerst digaat opgenomen muziek dvd )
Ja je moet het soms een paar keer horen.
Maar denk dat hun eerste paar LP's absolute meesterwerken waren waar ook heel goed naar te luisteren valt van af het begin.

De mid jaren tachtig gingen ze meer een comercieele toer op en leken veel op gangbare syntheziser groepen zoals Duran Duran. Op een of andere manier vind ik dat een minder interessante periode. Misschien omdat ik ik niet direct fan ben van groepen als Duran Duran.

Misschien moet ik daar meerdere keren naar naar luisteren om het te waarderen.

Maar al met al een schitterende ongeevenaarde groep.
Ben jij naar hun concert geweest afgelopen 1oktober?
www.jihadwatch.org
pi_29946125
ik wou naar hun concert maar mijn ouders moesten onverwachts naar libië
ik ben nog maar 14 snap je
alleen jaren 80 is mischien wel andere stijl maar nog steets kwa muziek en vooral de vocals is het echt tegek ik ken niet 1 band die ook maar in de buurt komt van RUSH !_o_
pi_29946188
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 03:09 schreef horned_reaper het volgende:
ik wou naar hun concert maar mijn ouders moesten onverwachts naar libië
ik ben nog maar 14 snap je
alleen jaren 80 is mischien wel andere stijl maar nog steets kwa muziek en vooral de vocals is het echt tegek ik ken niet 1 band die ook maar in de buurt komt van RUSH !_o_
Naar libië nog wel ! Waarom dat dan?
Ja dat is jammer want het zal wellicht, voorlopig althans, een van hun laatste concerten zijn in Europa.

Ik was er bij en het was geweldig. Live is Rush fenomenaal.
De DVD in Rio heb ik nog niet gezien maar ik ga het tenzijner tijd wel aanschaffen.
www.jihadwatch.org
pi_29946194
weetje voeg me anders toe op msn praat wat beter
me_dennis_rulez@hotmail.com
pi_29946234
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 03:22 schreef horned_reaper het volgende:
weetje voeg me anders toe op msn praat wat beter
me_dennis_rulez@hotmail.com
Ik maak liever geen gebruik van msn. Daarom zit ik hier.
www.jihadwatch.org
pi_29946244
ICQ op skype dan ??
pi_29946278
shit ik dwaal een beetje af naja gaan we hier maar weer verder dus mensen die wat over RUSH kwijt willen zit je bericht neer en als je een beetje RUSH fan bent voeg me_dennis_rulez@hotmail.com dan effe toen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')