Ja maar ik had nog nooit van de band RUSH gehoord.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:13 schreef horned_reaper het volgende:
EFFE VOOR DE DUIDELIJKHEID IK HEB HET NIER OVER DJ.rush
Techno, Schranz...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:24 schreef Dirman het volgende:
En wat voor muziek is Rush?
Prog rock of symphonische rock.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:24 schreef Dirman het volgende:
En wat voor muziek is Rush?
TS bedoeld GEEN dj rushquote:
Je hoeft niet weg.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:29 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
I know. Ik ben al weg.
Gegroet symfonierockers
Ja smaken verschillen nou eenmaal.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:35 schreef Dirman het volgende:
Oke, doet me weinig. (moet wel eerlijk toegeven dat ik slecht naar die bagger op de site geluisterd heb, miscshien hebben ze ooit een fantastisch album uitgebracht).
Klopt, gelukkig wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:39 schreef typtypo het volgende:
[..]
Ja smaken verschillen nou eenmaal.
![]()
De band bestaat al zo'n dertig jaar en heeft tientale albums uitgebracht dus wellicht zit er iets voor jou tussen. Who knows.quote:
Ja je moet het soms een paar keer horen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:49 schreef horned_reaper het volgende:
ik vind al hun werk geweldig van 1974 tot nu aan toen en ik meot ook eerlijk toegeven dat ik het de eerste keer ook effe een paar keer moest horen voor ik het echt goed vond maar ik vind tot het album exit stage left dat dat echt hun oude werk is en daanra niewe werk ik vind het alebij even goed maar luister moet ik eerlijk toegeven meer naar hun nieuwe werk neem bijvoorbeeld het album hold your fire wat is daar nou minder aan dan hun oude werk en als je echt RUSH op hun top wil zien kijk dan de DVD RUSH in rio ( de eerst digaat opgenomen muziek dvd)
Naar libië nog wel ! Waarom dat dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:09 schreef horned_reaper het volgende:
ik wou naar hun concert maar mijn ouders moesten onverwachts naar libië![]()
ik ben nog maar 14 snap je
alleen jaren 80 is mischien wel andere stijl maar nog steets kwa muziek en vooral de vocals is het echt tegek ik ken niet 1 band die ook maar in de buurt komt van RUSH !_o_
Ik maak liever geen gebruik van msn. Daarom zit ik hier.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:22 schreef horned_reaper het volgende:
weetje voeg me anders toe op msn praat wat beter![]()
me_dennis_rulez@hotmail.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |