quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:26 schreef typtypo het volgende:
[..]
Er staat rechts in de kantlijn bij youtube allerlei aanvullende info o.a. de tekst en deze info.
Album: 2112
2112
A Passage To Bangkok
The Twilight Zone
Lessons
Tears
Something For Nothing
Die bigwallypants maakt denk ik zijn eigen clips op de muziek van rush.
Al met al niet verkeerd aangezien een hoop nummers nooit met een officiele clip
door RUSH zijn uitgebracht, zover ik weet.
De helft van de titels ontgaat mij ook.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:58 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Oh wat erg, ik heb 2112 zelf
![]()
Vandaar dat het zo oud klonk, maar toch, ik schaam me diep![]()
![]()
Is natuurlijk ook geen titel, he dat 2112quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:58 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Oh wat erg, ik heb 2112 zelf
![]()
Vandaar dat het zo oud klonk, maar toch, ik schaam me diep![]()
![]()
We zitten nog steeds op planningquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:46 schreef fripper het volgende:
Eens kijken of ze ook aan het einde van het 2e Rush-topic weer gaan touren.
Haha! Ook 3 kaarten besteld, voor 17 oktober. En een vrije dag opgenomen zodat ik extra vroeg kan vertrekken en zodoende het gehele concert zou kunnen volgenquote:
Begin dan eens met de beste van de laatste jaren 'Counterparts'., uit begin jaren 90. Natuurlijk is 'Different Stages' , een 3 dubbelaar ook een absolute must!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:25 schreef Djaser het volgende:
Ik moet bekennen dat ik van Rush alleen de albums Allemaal, 2112, Hemispheres, Moving Pictures, en Signals ken.
Welke albums kan ik nu het best aanschaffen? 'Allemaal' heb ik al.
Ken enkel de single, maar die vind ik nog niet denderend. 'Vapor Trails' kon me ook niet bekoren. Ik hoop echt dat de nieuwe CD in ieder geval een stuk beter als die plaat is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:56 schreef Radjesh het volgende:
Snakes_and_Arrows is ondertussen leaked. Klinkt best goed![]()
Klinkt goed hoewel Geddy niet meer de stem van vroeger heeft.quote:Op maandag 30 april 2007 17:49 schreef fripper het volgende:
Hier is meer van de nieuwe cd te horen :
http://www.kkrw.com/cc-common/mfeatures/rushOD/
Naar mijn idee is hij inderdaad veel beter dan VT . Ik heb hem nu in ieder geval al vaker gedraaidquote:Op maandag 23 april 2007 11:31 schreef kriele het volgende:
[..]
Ken enkel de single, maar die vind ik nog niet denderend. 'Vapor Trails' kon me ook niet bekoren. Ik hoop echt dat de nieuwe CD in ieder geval een stuk beter als die plaat is.
Eensch, voor mij is dit toch wel de beste plaat sinds 'Counterparts'. Een minpuntje vind ik de recht toe recht aan songs en dus het praktisch ontbreken van het progressieve element. Pluspunt vind ik dat het goede pakkende songs zijn die blijven hangen en het album is fantastisch geproduceerd. De sound is werkelijk overdonderend en alle instrumenten zijn prima te horen. Geddy is lekker bezig op zijn Rickenbacker(?).quote:Op zaterdag 12 mei 2007 08:10 schreef fripper het volgende:
[..]
Naar mijn idee is hij inderdaad veel beter dan VT . Ik heb hem nu in ieder geval al vaker gedraaid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |