quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:18 schreef timbob het volgende:
Everybody!
ladidadiida!
http://www.homestarrunner.com/intro.html
dan eet je dus alleen pringlesquote:Op zondag 3 oktober 2004 23:33 schreef Tania18 het volgende:
* Duiveltja eet Pringles dippers zonder dipsaus want die dipsaus is
Gelukkig welquote:Op maandag 4 oktober 2004 00:10 schreef Duiveltja het volgende:
Ah maar ze smaken wel hetzelfde?
Trap er niet in, dat dacht ik ookquote:Op maandag 4 oktober 2004 00:15 schreef BVO het volgende:
Ziet er wel lekker uit, die dipsaus..
Svurno jr. moet later toch kunnen studeren? Dus dan moet er gewerkt worden voor de kostquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:37 schreef Tania18 het volgende:
Nu we het toch hebben over vreemdgaan.. waar is mijn overspelige echtgenoot eigenlijk heen??
quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:41 schreef Riann het volgende:
goedenmorgenik word net wakker gebelt dat we de hele dag vrij zijn de juffrouw is nog ziek.
Hoiquote:Op maandag 4 oktober 2004 09:07 schreef D-tox het volgende:
Hoi!!
quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:07 schreef D-tox het volgende:
Hoi!!
quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Hee!! Waar blijft je avatar??![]()
Nope er zat misschien wel geen geschikte tussen de solicitaties.quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:52 schreef ZOWIEE het volgende:![]()
Nog geen mod.
Lekker dan, iedere keer als jij online bent, ben ik weg, en als ik online ben, ben jij er nietquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:11 schreef D-tox het volgende:
[..]
Ik zal er straks even eentje gaan zoeken...
![]()
![]()
Ja sorry, maar iedereen kan hier zo op mij scherm meekijken, dus ik kan niet te lang "fokken"quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Lekker dan, iedere keer als jij online bent, ben ik weg, en als ik online ben, ben jij er niet![]()
Succes nog op je werk! Heb je al gevraagd of je wat later kan komen morgen??
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |