tsss ik heb tenminste lekker een bed... (met veel extra ruimte nu)quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:57 schreef timbob het volgende:
tv gelderland!
nouja, weltrusten he!
quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:55 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Me ouders kijke tv
weetje waarnaar?
triest triest
TV Gelderland
moet jij niet eens gaan slapen??quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:07 schreef dunn0w het volgende:
[..]
excel
ze schieten niet echt op he?quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:32 schreef Riann het volgende:
hallow, ik heb regelmatig op fok gekeken toen ik bij mijn vriend was maar nog steeds is het nieuwe modje nog niet bekend
Prachtig verwoord.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:39 schreef Riann het volgende:
en wat meer dingen gedaan wat mensen doen die een relatie hebben.
Vond ik ook al. Ik was gelukkig vrijdagavond aardig opgeknapt. Nog wel verkouden maar dat gaat vanzelf over. En ik leef met je mee ik weet hoe het is om ziek te zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Prachtig verwoord..
* Riann heeft ziek thuis wat huiiswerk zitten maken..
Kutweekend dus..
Dat is echt zo fijn relaxt. Daar vermaak je eigen echt wel de hele dag. in gedrop is open vanaf 11 uur tot 24:00 we waren er nu van half 3 tot 10 uur geweest volgende keer gaan we wel om 11 uur. En daar naakt lopen zag ik eerst ook een beetje tegen op. Maar dat viel me echt zat mee. Dat is gewoon zo super fijn. Iedereen is daar naakt van knap tot lelijk van oud naar jong. Niemand kijkt je raar aan en zo. Echt zo fijn.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:43 schreef BVO het volgende:
Maar zo'n saunading beviel wel? Hier in Barenmdrecht heb je ook zo'n Thermencomplex zitten. Lijkt me alleen niks om daar naakt te lopen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |