Foto!quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:56 schreef Nouk het volgende:
Wehehe ja precies. Martijn zei ook in t voorstukje meteen van "Alledrie de heren hadden meer dan genoeg aandacht". Vooral die juryleden dus. Lastig voor die kandidaat, maarja die met die roze trui was toch ook wel een pracht exemplaar.
Ik heb geen foto nog, het was alleen t voorstukje, moet je vanavond ff De Perfecte Partner 2 min opzetten, kan je ook ff genietenquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:00 schreef niksan het volgende:
[..]
Foto!
quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:12 schreef timbob het volgende:
[..]
het is een muziekprogramma
uit nederland
zegt wel genoeg denkik
quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:07 schreef Bupatih het volgende:
Bosbeetle. Ik vind dat dit geniale idee van jou finaal wordt verkracht.
Er stemmen users die normaal nooit in ONZ komen.
Je bent lichtelijk hypocriet Bupatihquote:Op zondag 3 oktober 2004 19:32 schreef Bupatih het volgende:
Tania18 en niksan, Svurno en consorten.
User van de maand september ; De stembussen zijn Open !
quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:21 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[..]
Je bent lichtelijk hypocriet Bupatih.
Je bent goed, beevquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:22 schreef BVO het volgende:!
Ik heb uit mezelf gestemd..
Hela...Jij deed het uit jezelf. En timbob komt ook vaak in ONZ.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:24 schreef BVO het volgende:
STemmen op Bupatih..
3. (bupa)
dirkh
p-etr-a
tokay
inxaurraga
BVO
timbob
beaverhausen
renmeastro
ZOWIEE
Duiveltja
dunn0w
MeneerGiraffe
Tania18
uhh nee?quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar jullie hebben toch mijn topics doorgelezen. Dan kan het wel
Jij snapt het tenminste, dunn00tje.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:25 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Je bent goed, beev
ik ben dan ook erg snapsquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij snapt het tenminste, dunn00tje..
.
En nu ga ik ER kijken..
Ja, als je niet in SHO zou zitten had ik ook op je gestemd, dat wel ja.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hela...Jij deed het uit jezelf. En timbob komt ook vaak in ONZ.
En ZOWIEE had al een paar TTT's van mij gelezen..
Dus....
Ik ook. Maar ja, ik moet toch watquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat ik er vrijwel nooit post betekent niet dat ik er nooit kom, maar ik vond het een opvallende uitspraak.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:26 schreef dunn0w het volgende:
[..]
uhh nee?
quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:36 schreef dunn0w het volgende:
[..]
![]()
Ik ga naar bed!quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
![]()
en het Blok dan ??quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:47 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik ga naar bed!
ik ben beetje moe enzo![]()
Me ouders kijke tvquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:54 schreef niksan het volgende:
[..]
en het Blok dan ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |