Of probeer dit topic eens: het grote geilheidstopic deel/nummertje 26quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:30 schreef niksan het volgende:
[..]![]()
![]()
wist je het nog niet???!?!?!?
kijk maar eens in zijn fobo![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja..
Het is niet de eerste keer dat Svurno of ik te serieus word genomen. En dat moet je nou eenmaal niet doen..
quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:32 schreef dunn0w het volgende:
[..]
maar maar.. ik vertrouwde hem!
Tuurlijk meende je dat niet schatquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Uit de reacties lijkt het alsof mensen dachten dat ik in mijzelf de verlosser van SHO zie.
Maar wees gerust, dat meende ik niet hoor..
Hij had het over een open relatie enzoquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:32 schreef dunn0w het volgende:
[..]
maar maar.. ik vertrouwde hem!
Mooi niet....quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij had het over een open relatie enzo.
Het lijkt Bram welquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:37 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Mooi niet....
Zijn kleren enzo... heb ik al uit het raam gegooid
nu hij nog...
zullen we een clubje oprichten?quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:37 schreef Tania18 het volgende:
Nu we het toch hebben over vreemdgaan.. waar is mijn overspelige echtgenoot eigenlijk heen??
quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:38 schreef timbob het volgende:
ik wacht ff de storm af voor ik m'n bek weer voorbij praat
Wat valt er nog te zeggen?quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:38 schreef timbob het volgende:
ik wacht ff de storm af voor ik m'n bek weer voorbij praat
Goed ideequote:Op zondag 3 oktober 2004 18:38 schreef dunn0w het volgende:
[..]
zullen we een clubje oprichten?
![]()
allebei een niet-trouwe man
quote:If you suspect that your partner is cheating on you, the person you have given so much of yourself to, the person you have loved so unselfishly and sacrificed so much for, the person you stood by when anyone else would have left, then this could be the most important letter you will ever read.
Let me explain.
You do not need to spend another night lying awake in bed waiting for them to come home, unable to escape the sickening thoughts of where your lover could be, who they could be with and what intimate things they might be doing to each other.
You do not need to go weeks on end without making love or endure the gut-wrenching pain of longing for them to “touch you like they used to”, while they seem to do everything in their power to hurt and ignore you.
You do not need to put up with their endless lies and excuses or endure the vicious emotional abuse that makes you feel like you never meant a damn thing to them.
Wat een typische soapzin is datquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:41 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Wat valt er nog te zeggen?
daarom zei ik het ookquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een typische soapzin is dat.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Goed idee![]()
![]()
[..]
heb je je spullen al teruggevonden in de tuin?quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:45 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, wat kan je anders in dit topic verwachten
heb je ze in de vijver gegooid??quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:46 schreef dunn0w het volgende:
[..]
heb je je spullen al teruggevonden in de tuin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |