Die linker....quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:12 schreef -Mzraki- het volgende:
Jongens, help!
Ik word gestalked door een stel breezahs, satanistische breezahs, for real!
[afbeelding]
Enen opgedronge foto
Ik heb al 3 kwartier hardgelopen vandaagquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Niet zo kleinzerig doen, sta op en loop!!!!
Nouhou....ik wilde ook een flauwe opmerking maken...quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:49 schreef HomerJ het volgende:
Waarom ben je dan nog zo dik Jennace?
Een paar keer maar, is dat alles wat je kanquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:46 schreef Rodie83 het volgende:
Ogen dicht, paar keer op en neer, klaaaaaaaar. Ik zie het probleem niet
Fff denken 1 ruime glas Jack Daniels, 2 rode wijn, sowieso meer dan 10 passoa jus afgelopen nacht..... Volgens mij heb ik een oorzaak gevondenquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:49 schreef HomerJ het volgende:
Waarom ben je dan nog zo dik Jennace?
Ik zie eigenlijk niet zo in waarom ik langer bezig zou moeten zijn met twee van die kindhoerenquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:50 schreef GinaG het volgende:
[..]
Een paar keer maar, is dat alles wat je kan![]()
Tuurlijk jongen probeer je er maar uit te lullenquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:51 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk niet zo in waarom ik langer bezig zou moeten zijn met twee van die kindhoeren
Met jou zou ik daarentegen graag een paar uurtjes bezig gaan. Mits je geschoren hebt, dat natuurlijk wel.quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen probeer je er maar uit te lullen
Het lukt je nietquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:53 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Met jou zou ik daarentegen graag een paar uurtjes bezig gaan. Mits je geschoren hebt, dat natuurlijk wel.
Om hem bij jou overeind te krijgen en houden? Dat ligt meer aan jou dan aan mijquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:55 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het lukt je niet![]()
Hij speelt Sinterklaas dit jaarquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:46 schreef HomerJ het volgende:
BMH IS HEILIG VERKLAARD
Hij kijkt The O.Cquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:55 schreef capibar het volgende:
[..]
waarvoor?
ohja, die b seriequote:Op zondag 3 oktober 2004 16:57 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Hij kijkt The O.C
Geloof je het zelfquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:56 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Om hem bij jou overeind te krijgen en houden? Dat ligt meer aan jou dan aan mij
ik ook. (en nog tig series....)quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:57 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Hij kijkt The O.C
Ow, weer zo'n kiddy serie...quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:57 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Hij kijkt The O.C
Mag ik komen slapen?quote:Op donderdag 30 september 2004 14:15 schreef GinaG het volgende:
Ik vraag gewoon blijf je bij me slapen, doorgaans weten mannen wel hoe laat het is dan![]()
een of andere noob die hopelijk niet in de slowchat komtquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:00 schreef -Mzraki- het volgende:
wie is BMH?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |