Het is niet te vergelijken met Sehnsucht, maar nummers als Amerika zijn toch wel het vermelden waard.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:54 schreef Tain het volgende:
[..]
ik vind het best een kut cdvorige cd's waren echt stukken beter
Het leven is hardquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:53 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Asociaal hee.![]()
Ik spaar liever voor de nieuwe kippenpr0n-DVD'squote:Op zondag 3 oktober 2004 13:47 schreef Gamedemon het volgende:
wie van jullie gaat trouwens de nieuwe mortal kombat halen? hijs live
Of post ik nu in een insiders-topiquequote:Op zondag 3 oktober 2004 13:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik spaar liever voor de nieuwe kippenpr0n-DVD's.
Lees de OP.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Of post ik nu in een insiders-topique.
pak et aan dan...scheelt je weer geldquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik spaar liever voor de nieuwe kippenpr0n-DVD's.
Morgenstern is het enige nummer wat ik redelijk vind...quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Het is niet te vergelijken met Sehnsucht, maar nummers als Amerika zijn toch wel het vermelden waard.
wij zijn een kliekje, check de OPquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Of post ik nu in een insiders-topique.
Wie ben jij dan?quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:31 schreef peristilius het volgende:
Wat een k*t OP
Ben je er een paar dagen niet en je wordt gewoon overgeslagen
Omdat de tekst die bij jou staat echt zwaar geniaal isquote:Op zondag 3 oktober 2004 15:31 schreef HomerJ het volgende:
Waarom kan er niet iemand een mooi verhaaltje over mij schrijven zoals ook bij de andere is gebeurd
als je censuurt word je overgeslagenquote:Op zondag 3 oktober 2004 15:31 schreef peristilius het volgende:
Wat een k*t OP
Ben je er een paar dagen niet en je wordt gewoon overgeslagen
Bron: hierquote:Xbox Live Backstage Pass Sweepstakes
Featuring Halo 2!
Attention, Halo fans: Have you heard the buzz about the Xbox Live™ Backstage Pass sweepstakes? You could win a trip to Bungie Studios for a chance to play Halo® 2 or a free copy of the game!
Twenty lucky winners from around the world (five in North America) will win the sweepstakes' Grand Prize: the chance to play Halo 2 multiplayer before the most anticipated game of the year hits store shelves in North America on November 9, 2004. An additional 50 winners in North America will receive a free copy of the game!
To be eligible to enter the sweepstakes, you must be a US or Canadian resident and be at least 17 years old.
Waar het me meer om gaat is dat er eerst gezegd wordt "all around the globe" maar dat als je mee wil doen je in de VS of Canada moet wonenquote:Op zondag 3 oktober 2004 15:45 schreef HomerJ het volgende:
Wat hebben we daar nou aan rodie?
dit boeit niet omdat:quote:
Niet alsof jouw geblaat van informatief niveau isquote:Op zondag 3 oktober 2004 15:48 schreef capibar het volgende:
[..]
dit boeit niet omdat:
- hier alleen maar nederlanders (en belgen) rondhangen.
- de meeste ook nog eens onder de 17 zijn![]()
huiliequote:Op zondag 3 oktober 2004 15:52 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Niet alsof jouw geblaat van informatief niveau is
* beledigt weglopend om in een hoekje te huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |