nee dat niet gelukkigquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wat is er? verneuk ik je speel plezier?
hehe ik heb em niet gekochtquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:17 schreef Gamedemon het volgende:
Anders ga je naar rayman toe en dan neem je een link kabel mee..dan kunnen jullie fijn samen gamen
Wie weet wat voor moois er dan kan opbloeienquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:17 schreef Gamedemon het volgende:
Anders ga je naar rayman toe en dan neem je een link kabel mee..dan kunnen jullie fijn samen gamen
Ik heb liever dat je gewoon doodgaatquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:26 schreef Gamedemon het volgende:
ik kan ook naar jou toe komen GinaG dan kunnen we splitscreen halo spelen!
ik heb liever dat je op je knieën gaat maar ik houd het netjesquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:26 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je gewoon doodgaat![]()
Jij en het netjes houden.....quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb liever dat je op je knieën gaat maar ik houd het netjes
Nu jij er bent wel jaquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:41 schreef Fliepke het volgende:
Hallo, is het nog gezellig hier
DOODVERWENSING! !!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:26 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jij bent ook wakkerquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:42 schreef capibar het volgende:
[..]
DOODVERWENSING! !!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nah, Gina toch... dat heb je niet van je moederquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:26 schreef GinaG het volgende:
[..]
meldenquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:42 schreef capibar het volgende:
[..]
DOODVERWENSING! !!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je weet het topic te vindenquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
melden
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben aangezien ik haar al 15 jaar niet gesproken hebquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nah, Gina toch... dat heb je niet van je moeder
da's niet lievvquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:45 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben aangezien ik haar al 15 jaar niet gesproken heb![]()
Heb nooit beweerd lief te zijnquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:46 schreef Rahl het volgende:
[..]
da's niet lievv
"ik moest kloppen want de bel deed het niet"quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:45 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben aangezien ik haar al 15 jaar niet gesproken heb![]()
ik was nog onder de mooie jeugdige naieve veronderstelling dat alle vrouwen lievv zijnquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:46 schreef GinaG het volgende:
[..]
Heb nooit beweerd lief te zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |