abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22379541
Je hebt natuurlijk ook nog de kans dat je vriendin jou de schuld geeft, als hij vriend haar verlaat.
"Ja, jij had me toch kunnen waarschuwen!" Gewoon een zondebok zoeken, zodat zij niet met een schuldgevoel zit.

Bovendien, stel nou dat je het niet zegt: Je vriendin wordt zwanger, haar vriend wilde dat niet, hij verlaat haar, moet wel geld betalen maar het kindje groeit op zonder vader.
Of hij verlaat haar niet, maar blijft bij haar "voor het kind", vraag eens aan je vriendin of zij zo'n een relatie wil. Die relatie is dan niet berust op 'houden van', dat is gewoon hartstikke verkeerd en het verpest zo meerdere levens.

Ik zou eerst nog maar met je vriendin praten, en als ze echt niet van gedachten verandert, zou ik het gewoon zeggen.

En misschien wil hij wel het kind, maar dan kun je het net zo goed vertellen, veel verschil zal het niet uitmaken.
  zondag 3 oktober 2004 @ 20:12:29 #52
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_22379661
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 20:07 schreef Afrodite het volgende:
Je hebt natuurlijk ook nog de kans dat je vriendin jou de schuld geeft, als hij vriend haar verlaat.
"Ja, jij had me toch kunnen waarschuwen!" Gewoon een zondebok zoeken, zodat zij niet met een schuldgevoel zit.
Dat zou helemaal het toppunt zijn.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_22379692
Serieus, zoals bijna iedereen al zegt, je moet haar de keuze laten, of zij vertelt het, of jij vertelt het. De gevolgen van haar actie zijn niet de overzien. Wat zal dat kind zich misschien wel klote voelen, als de vader niks van hem/haar wil weten, alleen maar omdat de moeder een egoistische trut is.
  zondag 3 oktober 2004 @ 20:27:47 #54
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_22380024
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 20:14 schreef jochem8 het volgende:
Serieus, zoals bijna iedereen al zegt, je moet haar de keuze laten, of zij vertelt het, of jij vertelt het. De gevolgen van haar actie zijn niet de overzien. Wat zal dat kind zich misschien wel klote voelen, als de vader niks van hem/haar wil weten, alleen maar omdat de moeder een egoistische trut is.
OJAAJOH?
  zondag 3 oktober 2004 @ 20:38:51 #55
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_22380309
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 20:14 schreef jochem8 het volgende:
Opeens moet ik denken een album wat ik heb

Dr. Dre The Chronic 2001. Ben niet echt een commerciele rap liefhebber maar deze heb ik toch maar gekocht.
Ed-ucation Featuring Eddie Griffin

Aww they say uhh..
.. a black man is a pimp
Well let me tell you the biggest pimp
on planet motherfuckin Earth, is her momma
It's her MOMMA that told her,
"Get a man that got a good job gurl!
Make sure he got a good car gurl!
Make sure he can take you out and buy you somethin gurl!"
What happened to just fallin in love with a nigga with a bus pass --
-- just cause you love the nigga?
But +I'm+ the pimp motherfucker!
I gotta be the player!

Biggest hoes, on planet Earth..
.. are walkin through the motherfuckin neighborhood
You KNEW when you got with the nigga he already had a woman
You knew he already had a family
but you fucked him anyway!!!
And then when you thought you gon' lose the nigga
you went and got pregant - didn't you bitch, DIDN'T YOU!!
THE OL' KEEP A NIGGA BABY
And then when the nigga ain't around, what do you tell the child?
"Aww that nigga ain't shit, that's why yo' daddy ain't here;
cause that nigga ain't shit."
How bout bein a woman, and tellin the kid the truth
that yo' momma, you was a hoe!
TELL THE KID!
Momma was a hoe, I was weekend pussy
I had you to keep the nigga, it didn't work out
that's why he ain't here - but he a good nigga
cause he take care of his REAL family
I was just a dumb bitch, tryin to keep, a nigga that I wanted
pi_22380350
Jeetje, jullie hebben allemaal goede punten en idd...war ik het meeste bang voor ben, is dat IK straks de gebeten hond ben..

Ik zie haar vriend niet regelmatig, maar ik denk dat ik de eerst volgende keer, dat ik hem zie, heel veel moeite zal hebben om mijn mond te houden.

Mijn vriendin is op het moment zooo cynisch, dat ze ook niet eens meer zeker is voor haar eigen gevoel tov haar vriend, maar ze moet en zal een kindje hebben

Ik weet zelf, wat het is om niet te weten wie je vader is, maar daar kan mijn moeder niks aan doen. Ik heb haar ook al mijn argumenten gegeven, maar dan zegt ze: `Jij bent toch ook goed terecht gekomen? Je hebt een lieve nieuwe vader en 2 zusjes`

JA dat klopt wel, maar als je weet hoe moeilijk het is geweest voor mijn moeder toen ik klein was!!

Ze realiseerd zich gewoon echt niet wat er allemaal bij komt kijken!

Grootste probleem is nog, dat hij een groot verantwoordelijkheidsgevoel heeft, dus ik weet gewoon zeker, dat hij haar niet in de steek zal laten...maar wat is dat dan voor relatie....

Oh je had mijn vader vanavond moeten horen...oeffff dacht dat ie door het dak ging!! Mijn zusjes en ik kregen dus ook meteen een preek..hahaha maar wij zijn alledrie wel van mening, dat dit niet kan!

Maar goed...ff nachtje slapen en dan morgen maar weer met nieuwe tegenargumenten komen..
Stel me een vraag, waarop je het antwoord NIET wilt weten, reken dan wel op een antwoord dat je niet had willen horen!!!
pi_22380465
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 20:40 schreef striker06 het volgende:
Mijn vriendin is op het moment zooo cynisch, dat ze ook niet eens meer zeker is voor haar eigen gevoel tov haar vriend, maar ze moet en zal een kindje hebben
Dit gaat natuurlijk echt helemaal nergens meer over... Vertel het alsjeblieft tegen die kerel, dit verdient ie vast niet.

En zeg tegen je vriendin dat ze echt een ongelooflijk groot KUTWIJF is...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 3 oktober 2004 @ 20:47:37 #58
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_22380532
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 20:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dit gaat natuurlijk echt helemaal nergens meer over... Vertel het alsjeblieft tegen die kerel, dit verdient ie vast niet.

Ja inderdaad, als zij zich stil houdt tegenover hem vind ik d'r persoonlijk een ontzettend laffe hond die willens en wetens een kind ter wereld laat komen terwijl er dubieuze factoren meespeelden.
pi_22380546
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 20:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

*Eens.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  FOK!fossiel zondag 3 oktober 2004 @ 20:50:21 #60
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_22380615
Euhm, is dat mens een beetje simpel ofzo?
Jezus, wat een klotenstreek. Echt heel laag !
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  zondag 3 oktober 2004 @ 20:54:19 #61
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_22380729
En dit gebeurt dus zo ontzettend vaak he....

Ook met condooms hoor,
statistisch gezien worden er veel meer "ongelukjes" geboren dan volgens onderzoek mogelijk zou moeten zijn.
Een prikje in een condoom is snel gemaakt he....
zzz
pi_22380825
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 20:54 schreef L.Denninger het volgende:

Ook met condooms hoor,
statistisch gezien worden er veel meer "ongelukjes" geboren dan volgens onderzoek mogelijk zou moeten zijn.
Toevallig een bron van?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 3 oktober 2004 @ 21:54:39 #63
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_22382457
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 20:54 schreef L.Denninger het volgende:

Ook met condooms hoor,
Een prikje in een condoom is snel gemaakt he....
Toevallig weet ik wel hoe groot de kans is dat je door 'prikje' in een condoom zwanger wordt: 2%!
En bij normaal gebruik van een comdoom is het veiligheidspercentage ook slechts 97-99%, dus de kans dat je zwanger raakt door een 'prikje' is ongeveer net zo groot. Maar het kan dus wel.

Ikzelf heb ook een nare ervaring gehad met de betrouwbaarheid van de pil. Sinds die tijd doe ik het dubbelop (condoom + pil), ook met mijn vaste partner. En volgens mijn gyneacoloog is dat ook zo ongeveer de enige safe combinatie om niet zwanger te raken.

De betrouwbaarheid van de pil ligt bij perfect pilgebruik rond de 98%, en bij normaal gebruik rond de 92/94 %. Een vrij hoog risico dus.

Ik snap best dat mensen afgeven op vrouwen die 'expres per ongeluk' zwanger raken. Het is ook niet netjes, op zijn zachtst gezegd. Maar lang niet iedereen die ondanks pil of condoom zwanger raakt doet dat expres, of kan daar ook daadwerkelijk iets aan doen!
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_22383365
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 21:54 schreef merdeka het volgende:
De betrouwbaarheid van de pil ligt bij perfect pilgebruik rond de 98%
Dat betekent dus dat ik als ik 100 keer seks heb, ik 2 keer zwanger zou moeten raken. Nou, ik kan je vertellen dat ik niet bepaald heb stilgezeten en toch geen enkel kind heb verwekt.
Volgens mij zijn er dus meer vrouwen die expres per ongeluk zwanger raken, maar het wel op de onveiligheid van de pil gooien
  zondag 3 oktober 2004 @ 23:10:07 #65
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_22384399
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 22:28 schreef Xennia het volgende:

Dat betekent dus dat ik als ik 100 keer seks heb, ik 2 keer zwanger zou moeten raken. Nou, ik kan je vertellen dat ik niet bepaald heb stilgezeten en toch geen enkel kind heb verwekt.
Volgens mij zijn er dus meer vrouwen die expres per ongeluk zwanger raken, maar het wel op de onveiligheid van de pil gooien
Dat de pil 98% veilig is betekent niet dat je dan 'dus' 2% kans hebt om zwanger te raken, er spelen nog meer factoren mee. Als je seks hebt zonder iets te gebruiken is de veiligheid 0% en dat betekent ook nog niet dat je dan 'dus' 100% kans hebt om zwanger te raken.

Overigens kan de pil ook minder veilig worden door dingen als overgeven en diarree of het gebruik van antibiotica of gewoon simpele slordigheid. Dat is heel stom, maar nog steeds iets anders dan expres stiekem zwanger willen raken.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_22384678
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 23:10 schreef Angeles het volgende:
Overigens kan de pil ook minder veilig worden door dingen als overgeven en diarree of het gebruik van antibiotica of gewoon simpele slordigheid. Dat is heel stom, maar nog steeds iets anders dan expres stiekem zwanger willen raken.
Bij perfect pilgebruik zou de veiligheid 98% zijn. Simpele slordigheid is dan uitgesloten en bij diaree neem je een pil extra
pi_22384734
dubbel
  zondag 3 oktober 2004 @ 23:27:32 #68
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_22384785
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 23:22 schreef Xennia het volgende:

Bij perfect pilgebruik zou de veiligheid 98% zijn. Simpele slordigheid is dan uitgesloten en bij diaree neem je een pil extra
Dat ging ook niet over die 98%, dat ging over vrouwen die ondanks de pil toch zwanger raken, waarbij geen sprake is van 'per ongeluk expres'.
pi_22384897
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 17:37 schreef Frenkie het volgende:
Als een vrouw mij zoiets zou flikken, zou ze op kunnen rotten.
Als zij zo nodig een kind wil, dan zoekt ze het verder ook maar uit. (dus ook geen alimentatie).
Denkt de rechter daar ook zo over?

(Ik hoop eigenlijk van wel, maar ik vrees van niet)
pi_22385032
kun je wel dikke pech mee hebben
  zondag 3 oktober 2004 @ 23:36:58 #71
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_22385042
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 13:18 schreef striker06 het volgende:
Een vriendin van mij verteld me gisteren doodleuk, dat ze gestopt is met de pil en dat haar vriend van niks weet!

Ze is nu 32 en wil niets liever, dan kinderen. Haar vriend heeft haar van de week verteld een aantal maanden naar het buitenland te willen..alleen!!

Nu vraagt ze mij of het iets vreselijks is, dat ze aan het doen is... Ik heb uiteraard gezegd, dat dit het ergste is wat je een man aan kan doen, maar ze had allerlei tegenargumenten...kortom ik werd gewoon onder tafel geluld...

* Als hij er niks van wil weten, dan voed zij het kind alleen op..het gaat haar om het kind!
* Hij is rijk en zal dus ook voor het kind kunnen zorgen..
* Ze heeft geen zin, om na 6 jaar te blijven zoeken naar de ideale partner..in haar ogen is ie een ideale vader en dat is voldoende..

Heeft ieman van jullie ervaring met zoiets als dit? Hoe kan ik haar duidelijk maken, dat dit het ergste is wat ze kan doen: voor zichzelf, het kind en die (aardig) gozer

En moet ik mijn mond houden, nu ik dit weet?
Ik vind jou een slecht debater als je op dit punt onder tafel geluld kan worden. Het argument dat ze hem zo zijn vrije keuze op het wel/niet nemen van een kind ontneemt en daarmee ernstige risico's loopt voor wat betreft de opvoeding van het kind, is toch al voldoende om haar klem te zetten?
Niemand kan voorspellen hoe hij reageert op zoiets, en het feit dat zij hem er op dit toch wel cruciale punt erinluist kan voor hem best reden zijn om de relatie te verbreken.. Leuk voor dat kind ook..
  zondag 3 oktober 2004 @ 23:42:02 #72
104915 TheEngineer
I`ve got the tools
pi_22385173
Waar wacht je nog op? bevestiging van de fok!ers?! die heb je.
Ook al is ze niet voor rede vatbaar zet haar even met haar beentjes op de grond door haar voor het blok te zetten; of zij verteld het hem of jij.

Dit lijkt idd verdacht veel op het zoeken van rechtvaarding voor zichzelf en probeert bevesting te krijgen middels jou, dit door die kul argumenten geboren uit de egoistische drang naar een kind. Een kind beslis je samen om te nemen en anders neem je geen kind punt.

Dit is overbodig maartoch: Een relatie is gebaseerd op vertrouwen in elkaar, als zij al aangeeft dit soort praktijken achter de rug om te doen van de partner is er iets erg mis in die relatie; dus ik zou niet al te bang zijn om het te vertellen. Je kan je ook afvragen of ze je wel oprecht in die situatie heeft gezet. Omdat ze er misschien van uit gaat dat je het niet verteld en dat ze via jou haar acties kan rechtvaardigen, misbruik van vrienschap misschien. Kijk ik ken je niet en ook je vriendin niet ga ook maar af op wat ik lees.

Een goede vriend/vriendin kan je alles vertellen maar een goede vriend/vriendin zou je ook moeten kunnen behoedden voor zulke lastige posities, ze weet namelijk donders goed dat dit een hele lage streek is. Ze kwam namelijk over dat ze haar besluit al vast stond en al zou de wereld vergaan ze nog niet tot inkeer zou komen.

Personal note: Jesus als ik erachter zou komen dat ik op zo`n manier genaaid wordt door m`n vriendin is het per direct exit, wat een gigantische kl*testreek/ trut
Be carefull with what you wish for, you might just get it
  zondag 3 oktober 2004 @ 23:42:27 #73
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_22385188
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 23:36 schreef KingCold het volgende:

Ik vind jou een slecht debater als je op dit punt onder tafel geluld kan worden. Het argument dat ze hem zo zijn vrije keuze op het wel/niet nemen van een kind ontneemt en daarmee ernstige risico's loopt voor wat betreft de opvoeding van het kind, is toch al voldoende om haar klem te zetten?
Niemand kan voorspellen hoe hij reageert op zoiets, en het feit dat zij hem er op dit toch wel cruciale punt erinluist kan voor hem best reden zijn om de relatie te verbreken.. Leuk voor dat kind ook..
Het zal wel meer onder de tafel geluld zijn in de zin van dat ze er met geen woord meer tussen kon komen.

Iedereen begrijpt wel dat de argumenten van die vriendin regelrechte bullshit zijn, dus inhoudelijk onder de tafel lullen is het toch niet.
pi_22385425
Wat ontzettend egoistisch!
Een kind krijgen lijkt me echt van 2 kanten te moeten komen: vader en moeder.
Je hebt het hier over een mensenleven. Dat kan je als vrouw toch niet even voor je vriend beslissten?
Als die vriend geen kinderen wil, is dat zijn keuze. Geen compensatie in de vorm van
'ok schat, omdat jij het wilt.' Je besteedt de rest van je leven aan dat kind!

Persoonlijk zou ik dit erger vinden dan bijv. vreemdgaan. Veel erger!
pi_22385577
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 23:42 schreef Angeles het volgende:

[..]

Het zal wel meer onder de tafel geluld zijn in de zin van dat ze er met geen woord meer tussen kon komen.
Ik denk meer in de zin van 'je bent voor me of tegen me'. Tenslotte kun je die vriendschap ook wel op je buik schrijven als je zoiets doorbrieft. Anderzijds verwachtte die vriendin blijkbaar goedkeuring. Ik kan me voorstellen dat je even flabbergasted bent als je zoiets op je bordje krijgt, wetende dat een keihard 'nee' ook einde vriendschap betekent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')