Dat zou helemaal het toppunt zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:07 schreef Afrodite het volgende:
Je hebt natuurlijk ook nog de kans dat je vriendin jou de schuld geeft, als hij vriend haar verlaat.
"Ja, jij had me toch kunnen waarschuwen!" Gewoon een zondebok zoeken, zodat zij niet met een schuldgevoel zit.

quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:14 schreef jochem8 het volgende:
Serieus, zoals bijna iedereen al zegt, je moet haar de keuze laten, of zij vertelt het, of jij vertelt het. De gevolgen van haar actie zijn niet de overzien. Wat zal dat kind zich misschien wel klote voelen, als de vader niks van hem/haar wil weten, alleen maar omdat de moeder een egoistische trut is.

Opeens moet ik denken een album wat ik hebquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:14 schreef jochem8 het volgende:
Serieus, zoals bijna iedereen al zegt, je moet haar de keuze laten, of zij vertelt het, of jij vertelt het. De gevolgen van haar actie zijn niet de overzien. Wat zal dat kind zich misschien wel klote voelen, als de vader niks van hem/haar wil weten, alleen maar omdat de moeder een egoistische trut is.

Dit gaat natuurlijk echt helemaal nergens meer over... Vertel het alsjeblieft tegen die kerel, dit verdient ie vast niet.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:40 schreef striker06 het volgende:
Mijn vriendin is op het moment zooo cynisch, dat ze ook niet eens meer zeker is voor haar eigen gevoel tov haar vriend, maar ze moet en zal een kindje hebben![]()

Ja inderdaad, als zij zich stil houdt tegenover hem vind ik d'r persoonlijk een ontzettend laffe hond die willens en wetens een kind ter wereld laat komen terwijl er dubieuze factoren meespeelden.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit gaat natuurlijk echt helemaal nergens meer over... Vertel het alsjeblieft tegen die kerel, dit verdient ie vast niet.
En zeg tegen je vriendin dat ze echt een ongelooflijk groot KUTWIJF is...

*Eens.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit gaat natuurlijk echt helemaal nergens meer over... Vertel het alsjeblieft tegen die kerel, dit verdient ie vast niet.
En zeg tegen je vriendin dat ze echt een ongelooflijk groot KUTWIJF is...

Toevallig een bron van?quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:54 schreef L.Denninger het volgende:
En dit gebeurt dus zo ontzettend vaak he....
Ook met condooms hoor,
statistisch gezien worden er veel meer "ongelukjes" geboren dan volgens onderzoek mogelijk zou moeten zijn.

Toevallig weet ik wel hoe groot de kans is dat je door 'prikje' in een condoom zwanger wordt: 2%!quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:54 schreef L.Denninger het volgende:
En dit gebeurt dus zo ontzettend vaak he....
Ook met condooms hoor,
statistisch gezien worden er veel meer "ongelukjes" geboren dan volgens onderzoek mogelijk zou moeten zijn.
Een prikje in een condoom is snel gemaakt he....

Dat betekent dus dat ik als ik 100 keer seks heb, ik 2 keer zwanger zou moeten raken. Nou, ik kan je vertellen dat ik niet bepaald heb stilgezeten en toch geen enkel kind heb verwekt.quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:54 schreef merdeka het volgende:
De betrouwbaarheid van de pil ligt bij perfect pilgebruik rond de 98%

Dat de pil 98% veilig is betekent niet dat je dan 'dus' 2% kans hebt om zwanger te raken, er spelen nog meer factoren mee. Als je seks hebt zonder iets te gebruiken is de veiligheid 0% en dat betekent ook nog niet dat je dan 'dus' 100% kans hebt om zwanger te raken.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:28 schreef Xennia het volgende:
Dat betekent dus dat ik als ik 100 keer seks heb, ik 2 keer zwanger zou moeten raken. Nou, ik kan je vertellen dat ik niet bepaald heb stilgezeten en toch geen enkel kind heb verwekt.
Volgens mij zijn er dus meer vrouwen die expres per ongeluk zwanger raken, maar het wel op de onveiligheid van de pil gooien

Bij perfect pilgebruik zou de veiligheid 98% zijn. Simpele slordigheid is dan uitgesloten en bij diaree neem je een pil extraquote:Op zondag 3 oktober 2004 23:10 schreef Angeles het volgende:
Overigens kan de pil ook minder veilig worden door dingen als overgeven en diarree of het gebruik van antibiotica of gewoon simpele slordigheid. Dat is heel stom, maar nog steeds iets anders dan expres stiekem zwanger willen raken.

Dat ging ook niet over die 98%, dat ging over vrouwen die ondanks de pil toch zwanger raken, waarbij geen sprake is van 'per ongeluk expres'.quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:22 schreef Xennia het volgende:
Bij perfect pilgebruik zou de veiligheid 98% zijn. Simpele slordigheid is dan uitgesloten en bij diaree neem je een pil extra

Denkt de rechter daar ook zo over?quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:37 schreef Frenkie het volgende:
Als een vrouw mij zoiets zou flikken, zou ze op kunnen rotten.
Als zij zo nodig een kind wil, dan zoekt ze het verder ook maar uit. (dus ook geen alimentatie).

Ik vind jou een slecht debater als je op dit punt onder tafel geluld kan worden. Het argument dat ze hem zo zijn vrije keuze op het wel/niet nemen van een kind ontneemt en daarmee ernstige risico's loopt voor wat betreft de opvoeding van het kind, is toch al voldoende om haar klem te zetten?quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:18 schreef striker06 het volgende:
Een vriendin van mij verteld me gisteren doodleuk, dat ze gestopt is met de pil en dat haar vriend van niks weet!
Ze is nu 32 en wil niets liever, dan kinderen. Haar vriend heeft haar van de week verteld een aantal maanden naar het buitenland te willen..alleen!!
Nu vraagt ze mij of het iets vreselijks is, dat ze aan het doen is... Ik heb uiteraard gezegd, dat dit het ergste is wat je een man aan kan doen, maar ze had allerlei tegenargumenten...kortom ik werd gewoon onder tafel geluld...
* Als hij er niks van wil weten, dan voed zij het kind alleen op..het gaat haar om het kind!
* Hij is rijk en zal dus ook voor het kind kunnen zorgen..
* Ze heeft geen zin, om na 6 jaar te blijven zoeken naar de ideale partner..in haar ogen is ie een ideale vader en dat is voldoende..
![]()
Heeft ieman van jullie ervaring met zoiets als dit? Hoe kan ik haar duidelijk maken, dat dit het ergste is wat ze kan doen: voor zichzelf, het kind en die (aardig) gozer
En moet ik mijn mond houden, nu ik dit weet?![]()

Het zal wel meer onder de tafel geluld zijn in de zin van dat ze er met geen woord meer tussen kon komen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:36 schreef KingCold het volgende:
Ik vind jou een slecht debater als je op dit punt onder tafel geluld kan worden. Het argument dat ze hem zo zijn vrije keuze op het wel/niet nemen van een kind ontneemt en daarmee ernstige risico's loopt voor wat betreft de opvoeding van het kind, is toch al voldoende om haar klem te zetten?
Niemand kan voorspellen hoe hij reageert op zoiets, en het feit dat zij hem er op dit toch wel cruciale punt erinluist kan voor hem best reden zijn om de relatie te verbreken.. Leuk voor dat kind ook..

Ik denk meer in de zin van 'je bent voor me of tegen me'. Tenslotte kun je die vriendschap ook wel op je buik schrijven als je zoiets doorbrieft. Anderzijds verwachtte die vriendin blijkbaar goedkeuring. Ik kan me voorstellen dat je even flabbergasted bent als je zoiets op je bordje krijgt, wetende dat een keihard 'nee' ook einde vriendschap betekent.quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:42 schreef Angeles het volgende:
[..]
Het zal wel meer onder de tafel geluld zijn in de zin van dat ze er met geen woord meer tussen kon komen.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |