Idd, dit kan je niet voor je houden, dan ben je zelf "medeplichtig" aan de ellende die het waarschijnlijk gaat veroorzaken.quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:24 schreef Angeles het volgende:
Loyaal zijn met je vrienden is leuk, maar er zijn wel grenzen.
Het gaat erom dat ik het niet pik dat mijn (nu afwezige) vriendin tegen me zegt dat ze de pil gebruikt, maar ondertussen de pillen door de plee heeft gespoeld! Waardoor zij mij laat denken dat ze nog steeds de pil gebruikt. Dat vind ik niet niet acceptabel. Maar goed, als ik zelf geen kinderen zou willen tijdens een relatie en als mijn vriendin daar het wel over heeft gaan bij mij wel de alarmbellen rinkelen. Het zou voor mij een reden zijn om de drogisterij weer met een bezoekje te vereren.quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Waarom zou een man een vrouw vertrouwen dat zij altijd trouw de pil slikt en ten tweede kan een vrouw ook zwanger raken terwijl ze de pil slikt maar dit gebeurd bij maar heeeeeeel weinig vrouwen (als het dus echt zo is en niet dat verzonnen gedeelte) Ook een man heeft hierin zijn verantwoordelijkheid te nemen dus als een man echt geen kinderen wil... altijd zelf zorgen voor voorzorgsmaatregelen... dr is er immers maar 1 die je 100% kan vertrouwen en dat ben je zelf
[...]
Precies, dan heeft hij tenminste nog de kans om tien vermalen anticonceptiepillen in haar yoghurt te stoppen als ze zwanger blijkt.quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:26 schreef dawg het volgende:
Meteen tegen die kerel zeggen. Liever gisteren dan vandaag.
Dan werkt een anticonceptiepil niet erg goed, maar dan moet er zwaarder geschut in stelling gebracht worden. De huisarts weet vast meer over morning-afterpillenquote:Op zondag 3 oktober 2004 15:42 schreef Dante_A het volgende:
[..]
Precies, dan heeft hij tenminste nog de kans om tien vermalen anticonceptiepillen in haar yoghurt te stoppen als ze zwanger blijkt.
Veel Morning After recepten die de huisarts voorschrijft zijn eigenlijk een gewoon stripje met reguliere anti-conceptiepillen waar je er meer dan één van neemt. Zes ofzo.quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:51 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Dan werkt een anticonceptiepil niet erg goed, maar dan moet er zwaarder geschut in stelling gebracht worden. De huisarts weet vast meer over morning-afterpillen
Waarschijnlijk gaat ze dat dus niet zelf vertellen... En dan zal de TS toch echt zelf iets moeten doen, hoe moeilijk het ook is: het aan hem vertellen is het enige juiste wat je dan nog kan doen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:18 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Tegen haar zeggen dat ze het dan maar zelf aan hem moet vertellen![]()
Je mag ook hopen dat ie faked met klaarkomenquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:51 schreef Xebrozius het volgende:
Als ik nu miskraam zeg, krijg ik zeker geen permban?
Hoe wil je als man een orgasme faken zonder condoom?quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:52 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Je mag ook hopen dat ie faked met klaarkomen
"Ik heb aids en mn vriendin weet van niks. En we sexen gewoon lekker zonder condoomquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:22 schreef Mickeys het volgende:
ten tweede .. als hij geen kinderen wil zal hij er zelf ook wat aan moeten doen.. bijv condoom gebruiken of zich laten sterriliseren
quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:19 schreef NiteSpeed het volgende:
Reden genoeg om een relatie te beëindigen, als man zijnde. Zeg dat maar eens tegen d'r.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |