abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 oktober 2004 @ 14:25:01 #26
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_22372541
Toen zij aan TS vroeg of ze nu met iets gemeens bezig was, wilde ze jou gebruiken om haar keuze te kunnen rechtvaardigen. Ze weet heel goed dat het niet netjesunderstatement is om dat te doen, en had bevestiging van een ander nodig om het voor zichzelf goed te praten.

Brrr, verschrikkelijk lage streek. Ik zou haar voor het blok zetten: nu je dit weet kan je niet met een schoon geweten blijven toekijken, dus of zij vertelt het hem, of jij doet het. Zij kan kiezen.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_22372702
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 14:24 schreef Angeles het volgende:
Loyaal zijn met je vrienden is leuk, maar er zijn wel grenzen.
Idd, dit kan je niet voor je houden, dan ben je zelf "medeplichtig" aan de ellende die het waarschijnlijk gaat veroorzaken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_22373357
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 14:18 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Waarom zou een man een vrouw vertrouwen dat zij altijd trouw de pil slikt en ten tweede kan een vrouw ook zwanger raken terwijl ze de pil slikt maar dit gebeurd bij maar heeeeeeel weinig vrouwen (als het dus echt zo is en niet dat verzonnen gedeelte) Ook een man heeft hierin zijn verantwoordelijkheid te nemen dus als een man echt geen kinderen wil... altijd zelf zorgen voor voorzorgsmaatregelen... dr is er immers maar 1 die je 100% kan vertrouwen en dat ben je zelf
[...]
Het gaat erom dat ik het niet pik dat mijn (nu afwezige) vriendin tegen me zegt dat ze de pil gebruikt, maar ondertussen de pillen door de plee heeft gespoeld! Waardoor zij mij laat denken dat ze nog steeds de pil gebruikt. Dat vind ik niet niet acceptabel. Maar goed, als ik zelf geen kinderen zou willen tijdens een relatie en als mijn vriendin daar het wel over heeft gaan bij mij wel de alarmbellen rinkelen. Het zou voor mij een reden zijn om de drogisterij weer met een bezoekje te vereren.

Ik zou furieus worden van zo'n naaistreek die Milagro iets eerder beschreven heeft.
pi_22373567
Meteen tegen die kerel zeggen. Liever gisteren dan vandaag.
pi_22373718
Ik ken ook een jongen wie dit is overkomen. Hij kwam er te laat achter en zijn zoontje is nu vijf geloof ik, en hij 21. Hij heeft het behoorlijk zwaar gehad op de middelbare school met allerlei baantjes tot diep in de nacht, want hij wilde voorkomen dat zijn zoontje de dupe zou worden van de rotstreek van zijn (toen inmiddels) ex. Voor zover ik weet zorgt hij alleen voor hem, en met hel veel liefde.

Eigenlijk ben je dan te goed voor je eigen bestwil, maar aan de andere kant is het ook goed voor het kind. Als je de kans hebt dit soort walgelijke streken te voorkomen moet je dat m.i. zeker doen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 3 oktober 2004 @ 15:42:42 #31
20435 Dante_A
Multidisciplinair
pi_22373824
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 15:26 schreef dawg het volgende:
Meteen tegen die kerel zeggen. Liever gisteren dan vandaag.
Precies, dan heeft hij tenminste nog de kans om tien vermalen anticonceptiepillen in haar yoghurt te stoppen als ze zwanger blijkt.
Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
Europeanen aller landen verenigt u.
Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze
pi_22373970
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 15:42 schreef Dante_A het volgende:

[..]

Precies, dan heeft hij tenminste nog de kans om tien vermalen anticonceptiepillen in haar yoghurt te stoppen als ze zwanger blijkt.
Dan werkt een anticonceptiepil niet erg goed, maar dan moet er zwaarder geschut in stelling gebracht worden. De huisarts weet vast meer over morning-afterpillen
  zondag 3 oktober 2004 @ 15:56:40 #33
20435 Dante_A
Multidisciplinair
pi_22374085
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 15:51 schreef RubberenRobbie het volgende:

[..]

Dan werkt een anticonceptiepil niet erg goed, maar dan moet er zwaarder geschut in stelling gebracht worden. De huisarts weet vast meer over morning-afterpillen
Veel Morning After recepten die de huisarts voorschrijft zijn eigenlijk een gewoon stripje met reguliere anti-conceptiepillen waar je er meer dan één van neemt. Zes ofzo.

Speciale Morning Afterpillen zijn als man moeilijk te krijgen zonder doctorsindicatie, reguliere anti-conceptie-pillen daarentegen niet.
Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
Europeanen aller landen verenigt u.
Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze
pi_22374346
Hebben ze onderling wel eens gesproken over kinderen krijgen?
Ik vind het absoluut fout wat ze doet.
Ik snap wel dat je keuzes moet maken op een bepaalde leeftijd, maar meld het wel aan hem.
Je vriendin heeft geen respect voor haar vriend. Ze had beter met de relatie kunnen stoppen, en een zaaddonor kunnen zoeken.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_22374384
Dit kan toch nooit goed gaan. Je mag het die man eigenlijk niet vertellen want dan stook je misschien in hun relatie, maar wat stelt deze voor. Ze ziet in hem een goede vader, maar dat is ook iets wat hij wil zijn. Niet iets waarin je gedwongen moet worden. Het is idd, zoals al eerder aangegeven een beslissing die je met z'n 2en moet nemen zodat je samen met liefde het kind kan opvoeden. Hij kan het dus waarschijnlijk niet waarderen, (ook al zou hij nergens van weten) want als het een grote wens voor haar is dan zal ze dit ook vast wel gepolst hebben bij hem. En dat rijk zijn, who cares, tuurlijk geld is makkelijk maar wat zou dat kind en later een volwassen persoon liever hebben, een vader en een moeder waarbij hij/zij met liefde is groot gebracht of een vette bankrekening. (trouwens...HIJ is rijk, dan gaat ze er dus al vanuit dat hij als externe kan betalen, niet WIJ hebben genoeg geld)

Kan er niets anders van maken dan TELL HIM!
ignorantia legis neminem excusat
pi_22375936
Tegen haar zeggen dat ze het dan maar zelf aan hem moet vertellen
pi_22376251
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 17:18 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Tegen haar zeggen dat ze het dan maar zelf aan hem moet vertellen
Waarschijnlijk gaat ze dat dus niet zelf vertellen... En dan zal de TS toch echt zelf iets moeten doen, hoe moeilijk het ook is: het aan hem vertellen is het enige juiste wat je dan nog kan doen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 3 oktober 2004 @ 17:37:09 #38
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_22376320
Als een vrouw mij zoiets zou flikken, zou ze op kunnen rotten.
Als zij zo nodig een kind wil, dan zoekt ze het verder ook maar uit. (dus ook geen alimentatie).
pi_22376339
Ik zou haar ook voor het blok zetten: zeggen dat ze het hem moet vertellen en dat jij het anders wel doet.
Maar hoe weet je of zij het daadwerkelijk aan hem verteld heeft? Ik weet niet hoe je relatie is met haar vriend en of jullie over dit soort dingen kunnen spreken. Zij kan net zo goed tegen jou zeggen dat ze het haar vriend verteld heeft (en hij dat goed opving en misschien zegt ze zelfs dat hij stoppen met de pil eigenlijk wel een goed idee vond..) terwijl ze dat helemaal niet heeft gedaan.
Iig moet hij hiervan op de hoogte gesteld worden, op welke manier dan ook.
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
  zondag 3 oktober 2004 @ 17:39:32 #40
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_22376360
overigens mag ik lijen dat de vrouw in kwestie onvruchtbaar is
  zondag 3 oktober 2004 @ 17:51:07 #41
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_22376616
Als ik nu miskraam zeg, krijg ik zeker geen permban?
  zondag 3 oktober 2004 @ 17:52:53 #42
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_22376656
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 17:51 schreef Xebrozius het volgende:
Als ik nu miskraam zeg, krijg ik zeker geen permban?
Je mag ook hopen dat ie faked met klaarkomen
  zondag 3 oktober 2004 @ 17:56:34 #43
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_22376715
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 17:52 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Je mag ook hopen dat ie faked met klaarkomen
Hoe wil je als man een orgasme faken zonder condoom?
Ik heb een hekel aan dat soort mensen, mijn ex ( de stalkster) heeft ooit ook eens zo'n kutstreek geflikt door te zeggen dat ze zwanger was.
Dat soort mensen wens ik de baarmoederhalskanker toe, en zijn het woord moeder niet waardig.
pi_22377179
Kutstreek. Ik mag voor het kind hopen dat het niet verwekt zal worden op deze manier... Daar is niemand mee geholpen.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  zondag 3 oktober 2004 @ 18:58:09 #45
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_22377949
Ik zou me even heel verstandig per ongeluk verspreken, als ik bij ze op bezoek was. Ik vind dit absoluut niet kunnen, een besluit tot het "nemen" (in hoeverre mag je eigenelijk spreken van nemen) van kinderen doe je samen, en niet alleen en al helemaal niet op deze achterbakse manier.
En idd, sommige vrouwen...
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
  zondag 3 oktober 2004 @ 19:01:22 #46
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_22378010
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 13:22 schreef Mickeys het volgende:
ten tweede .. als hij geen kinderen wil zal hij er zelf ook wat aan moeten doen.. bijv condoom gebruiken of zich laten sterriliseren
"Ik heb aids en mn vriendin weet van niks. En we sexen gewoon lekker zonder condoom
Tja, ze moet er zelf ook wel wat aan doen he."

zzz
  zondag 3 oktober 2004 @ 19:25:15 #47
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_22378529
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 13:19 schreef NiteSpeed het volgende:
Reden genoeg om een relatie te beëindigen, als man zijnde. Zeg dat maar eens tegen d'r.
OJAAJOH?
pi_22378838
Wat een kutwijf.
pi_22379180
Gewoon aan de man vertellen.
Je hebt nog ambities en dromen die je nog wil uit laten komen, nog even naar het buitenland.
En dan ineens heb je zo'n koter.
Dromen aan duigen, toekomst verspeeld, alles wat je nog wilde doen moet ineens in de wacht en het komt er waarschijnlijk nooit meer van. Omdat je ervan uitging dat hetgene wat in gezamelijk overleg was besloten ook de waarheid was, dat er voorlopig geen kind zou komen.
Resultaat van zo'n forceer actie, als de persoon in kwestie erachter komt tenminste, is volgens mij dat hij haar niet meer vertrouwd en dat hij zoveel mogelijk afstand tussen hem en haar wil scheppen.
In ali b zijn woorden: vuile bitch je hebt me echt genakt. nu heb je een kind, maar je hoeft niet meer te bellen schat.

Wat een rotstreek.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  zondag 3 oktober 2004 @ 20:03:49 #50
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_22379465
kijk en dit is nou de reden dat ik vrouwen niet vertrouw
... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')