wil je weer een ander topic openen? dit hier is nog maar half vorquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:09 schreef cygnusx het volgende:
Al weer zoonbeetje toe aan het volgende deeltje... : Het Grote MSN 7 Topic #2
quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:32 schreef Nuek het volgende:
Heb de eerste bug ook al gevonden... geluid blijft doorspelen nadat je die wink 'cry' afspeelt
hoe gaan we hem dood makenquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:47 schreef Napalmmm het volgende:
kortom, MSN 7.0 moet dood.
Het is een Betaquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:47 schreef Napalmmm het volgende:
kortom, MSN 7.0 moet dood.
das waarschijnlijk maar van tijdelijke aardquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:52 schreef ijsmeis het volgende:
Met de gewone MSN kan ik niet op school MSN-en
En met de 7.0 Beta versie wel![]()
![]()
Maar dan zal er vast wel wéér een omweggetje zijn/komenquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:00 schreef mschol het volgende:
[..]
das waarschijnlijk maar van tijdelijke aard
Word 2003 kan XML bestanden openenquote:Op zondag 3 oktober 2004 19:36 schreef brown_eyed_girl het volgende:
Als je 7.0 eraf gooit en dus heel msn en je daarna msn 6.2 erop zet, staat dan je xml gespreksgeschiedenis er nog steeds in? En weet iemand ook nog toevallig hoe je een xml document in een normaal word document kunt zetten (xms ofzo)
Je hebt ook webbased msn.quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:52 schreef ijsmeis het volgende:
Met de gewone MSN kan ik niet op school MSN-en
En met de 7.0 Beta versie wel![]()
![]()
Die is hier geblokkeerdquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:09 schreef Baris het volgende:
[..]
Je hebt ook webbased msn.
Of je bekijkt je opties eens en zet het nu al uit!quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:20 schreef trance40 het volgende:
Had hem net ff 1 minute draaien. En heb hem er toen maar weer snel vanaf gehaald
Dat ik me avatar ging wijzigen was die helemaal fuckt up in beeld. en daarna crashed messenger.
Al die kut smiley's in die namen wil ik niet zien en het neerzetten van een away messege vind ik wel erg handig maar plus is nog niet beschikbaar. Dus we wachten mooi ff af.
En ik hoop inderdaad ook dat die mudge of zo en die kingsize smiley's te blokken zijn met de volgende msn plus.
MSN plus komt vanzelf wel hoorquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:04 schreef Ehric het volgende:
't is toch hopelijk niet zo dat je over een tijdje versie 7 MOET installeren he, als ik 6.1 installeer (ik vind het namelijk irri dat hij tekst meteen omzet in smilies) en dan probeer in te loggen, dan krijg ik de melding dat ik eerst 6.2 moet downloaden om door te kunnen gaan :s
Als plus! nou ook in versie 7 zou werken dan maakt het me niet uit, maar die heeft tot nu toe nog veel te veel handige opties die messenger zelf niet heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |